Gość

John Deere 6x30 usterki, problemy, uzytkowanie, tls

Polecane posty

ariss    25

od przodu musisz od strony chłodnicy 3 śruby chyba na 15 klucz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

Znalazłem tam dwa termostaty, przed chwilą złożone wszystko jutro próba ;) Go trzeba odpowietrzyc czy wystarczy zalac plynem i wszystko ? 


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

zalać i w moich przypadkach zawsze się sam odpowietrzyl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

6520 pedał sprzęgła nie odbija do konca, jest możliwość wyregulowania ? Pod osłoną widzę sprężynę czy to ona jest za to odpowiedzialna ?


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

tylko wymiana sprężyny na nową chociaż kiedyś u klienta kilka zwojów ucinałem i zagrało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
motorader18    94

Witam . Kto z was zwiększał prędkość  ? Mam 6830 premium z 2008 roku świeżo sprowadzony i jedzie 43 przy 1600 obrotów skrzynia auto quad plus . Da radę go podciągnąć? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
motorader18    94
5 godzin temu, ariss napisał:

da radę trzeba tylko wyłączyć Eco shift

Masz jakieś namiary kto to robi i jaki jest to koszt?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

np Agro eco Power Czesi jeżdżą po całym kraju i robią, tak w nawiasie nie cytuje się poprzedniego posta i po co pisać w kilku tematach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ghost13    2

Witam, podepnę się do tematu żeby nie tworzyć nowego. 
Mam JD6430 Comfort, jakiś czas temu zauważyłem, że gdy włączę światła pozycyjne to automatycznie włączają mi się tez światła awaryjne. Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki i są w porządku. Ostatnio zmieniłem tez włącznik świateł awaryjnych i sam włącznik świateł bo kolega ma ten sam model w związku z czym zamieniliśmy się przełącznikami. Nic to kompletnie nie dało. Co może powodować to że na pierwszym zakresie włącznika od świateł włączają się tez awaryjne na pozostałych pozycjach włącznika od świateł wszystko jest dobrze. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

pod bezpiecznikami jak patrzysz na tył ciągnika z lewej strony masz wtyczkę z pomarańczowymi przewodami jednopinowa. Rozłącz ja i wszystko wróci do normy. Tam obok będzie jednopinowa szary przewód i jednopinowa pomarańczowy przewód bliżej środka to te zostaw. Jeśli ta po lewo masz wypięta to wyślij zdjęcie jak masz powkladane bezpieczniki.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ghost13    2

Dziękuje bardzo za pomoc. To było to. A orientujesz się może za co odpowiadają te trzy kostki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

te wtyczki 1 pinowe? ta co rozlaczyles to właśnie światła w wersji amerykańskiej u nich kierunki mrugają na postojowych. Te dwie pozostałe za podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Jak są wpięte pasującymi kolorami to wersja europejska jak odwrotnie to nasz tablice na prawym błotniku i anglika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
7530Filip    2

Co ile mtg wymieniacie pas napędowy silnika ? Ja mam 4550 mtg w 6630 comfort i nadal orginalny ,  osprzęt gra też jak trzeba myślę , aby kupić jakiś na zapas tylko czy warto iść w orginalny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolo1    0

Witam,

mam JD 6310 z 2001r. Mam problem z TLS.

Po odpaleniu podnosi się do góry po chwili (ok. 5s)  opada i na postoju najczęściej jest na dole, a w czasie jazdy pracuje góra dół.

W temperaturze otoczenia do 20 st. nie ma większego problemu, natomiast już powyżej 20 i w pracy cięższej   (prasa belująca)  zaczyna grzać się olej i płyn w chłodnicy. 

pojawiają się czerwone kontrolki od oleju skrzyni i żółty "!".

Był jeden Pan z serwisu stwierdził, że to wina siłowników od TLS. Namordowałem się niemiłosiernie żeby je wybić, zawiozłem do warsztatu gdzie specjalizują się tylko w siłownikach. Włożyłem je po regeneracji. Mechanik przyjechał wszystko skalibrować, ale nic się nie zmieniło. Miał przyjechać po I sianokosach i do dziś dnia nie może dotrzeć, a za pasem prasowanie słomy i będę miał dalej problem.

Proszę o podpowiedz jak i co zrobić lub polecenie kogoś kto to zrobi.

Ewentualnie pytanie czy można jakoś odłączyć TLS, żeby nie pracował?

Brat próbował pod przewód wkładać 1 grosz żeby zamknąć przepływ oleju, ale nie jestem przekonany czy to dobry pomysł i czy tak można pracować.

Powiat. Przasnyski woj. Mazowieckie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawziel    0
Dnia 20.04.2021 o 08:26, ariss napisał:

te wtyczki 1 pinowe? ta co rozlaczyles to właśnie światła w wersji amerykańskiej u nich kierunki mrugają na postojowych. Te dwie pozostałe za podświetlenie tablicy rejestracyjnej. Jak są wpięte pasującymi kolorami to wersja europejska jak odwrotnie to nasz tablice na prawym błotniku i anglika

Dzięki ariss! Właśnie dzięki Twojej podpowiedzi rozwiązałem ten sam problem.Po rozłączeniu tych pomarańczowych po lewej awaryjki przestały migać na pozycyjnych.Ale nie mam oświetlenia tablicy rejestracyjnej.Te dwa pozostałe piny bliżej środka mam połączone siwy z pomarańczowym,siwy z pomarańczowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez tomiis
      witam mam takie pytanie jak wymienic  krzyzak który laczy skrzynie z silnikiem bo mam tam duzy luz dodam ze ten luz jest z dwoch stron od strony silnika i od strony skrzyni czy trzeba obalac kabine ciagnik to john deere 6400 .nie widac srub od strony tlumnika drgan skretnych
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj