Gość

John Deere 6x30 usterki, problemy, uzytkowanie, tls

Polecane posty

Zmiana dzwieku obrotow silnika w john deere to norma... w premium jest to jeszcze mocniejsze xD ale co do reszty to nie wiem xD mam 3 ciagniki 1400 mtg 6000 mtg i 13000mtg wszystkie pala id strzala w zime

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian892    10

Sprawdź pompkę zasilającą. Bo może nie podawać tyle paliwa co powinna.
Drugie to może w zbiorniku paliwa zapchany jest smok zasysajacy paliwo kolega miał podobny problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario98    7

Zmiana dzwieku byla od zawsze ale to jest taki krotki dzwiek jakbym na chwile obciazyl silnik na niskich obrotach chociaz ciagnik po prostu stoi i nic nie robie. Problemem nie jest to ze musze wlaczac zaplon przed odpaleniem bo sie zapowietrza tylko boje sie ze problemem moze byc wlasnie te zapowietrzanie ktorego ponoc common rail nie lubi. Serwisant mi tlumaczyl ze jesli uklad paliwowy nie podaje paliwa tyle ile trzeba to moze sie to odbic negatywnie na wtryskach. To nie sa tanie rzeczy i zaczalem sie martwic. A tak poza tym to moj janek ma juz ponad 6 tys godzin ale fajnie by bylo gdyby taki traktor popracowal chociaz z 10 tys bez wiekszych awarii. Aa i jeszcze jedna sprawa. Jakies 3 lata temu silnik byl podkrecany na 122 KM. Moze to tez jest przyczyna krotszej zywotnosci. W kazdym razie to nie jest normalne co sie dzieje bo miga kontrolka od swiec zarowych.

Moje pytanie dotyczy tego czy komus kiedys siadl uklad wtryskowy przez wlasnie nie dostarczanie dostatecznej ilosci paliwa.

Edytowano przez mario98

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mam  problem w Arionie 620 cis silnik jak w 6630 Premium. Otóż na wolnych obrotach silnik dodaje i ujmuje gazu i nieważne czy silnik zimny czy gorący ,dodanie gazu nogą na jakiś czas  rozwiązuje problem ale potem  znowu to samo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 29.12.2014 o 12:37, Ziomal20084 napisał:

Witam.

1. Zmiane kierunków jazdy mozemy robic bez uzycia sprzegła, po prostu jedziemy do przodu, cyk rewers do tyłu no i jedziemy do tyłu nie trzeba wrzucac na N, Tylko przy zmienie zakresów uzywamy sprzegła.

2. TLS nie uszkodzisz, chyba ze jestes na tyle zdolny aby to zrobic. Poki co w serwisie nie spotkalismy sie z uszkodzeniem TLS.

3. Ten typ tak ma, na wolnych obrotach otworz tylna szybe i krec kierownica, takze usłyszysz szumienie, wysokie cisnienie a cienkie przewody.

 

Mankamentów poki co nie ma w tych seriach jedynie z winy operatora cos moze byc, a ze masz 6 cylindrow to juz bajka :)

A co powiesz na temat awarii turbin ze zmienną geometrią, dwóch moich znajomych już to drogo kosztowało. Gdzieś wyczytałem że jest na to akcja serwisowa, możesz to potwierdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

w turbinach z zmienną geometrią pojawia się luz na dźwigience zmieniającej położenie łopatek przeoczenie tego problemu i dźwięku typowego dzwonienia powoduje uszkodzenie turbiny i potem drogi remont silnika. Akcja serwisowa dotyczy ciągników do 7 lat, lub do 5000mtg w zależności co wystąpi pierwsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daroo    0

A co może być powodem wyskakującego błędu ze mało oleju w skrzyni i ciągnik nie jedzie. Dodam ze po rozgrzaniu do ponad 60 stopni. Olej w normie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kissmy...    67

Koledze na jesieni pękł kolektor wydechowy w 6830 przy 2000mth, a potem jeszcze rozszczelniła się uszczelka pod głowicą, także teraz chyba czeka na tę turbinę do kompletu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario98    7

Witam. Zawiozłem dziś wtryski do sprawdzenia z podejrzeniem ze jeden jest wadliwy bo sie zacina. Dzialo sie to tylko na zimnym silniku przy naglych zmianach obrotow. Zamieszczam fotke testu. Moze ktos cos podpowie czy czwarty wtrysk mogl byc przyczyna czy szukac jej w sterowniku? W zakladzie ktory mi je sprawdzal powiedzieli ze wtrysk moze byc przyczyna ale nie musi.

DSC_1281.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kissmy...    67

U kolegi 6230 wariował silnik na niskich obrotach (każdy cylinder dostawał inną dawkę z czapy) przez zawór scv. Co wychodzilo przy teście komputerowym silnika? Trzymał dawki na wtryskach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario98    7

Tak trzymal. Tyle ze jeden wtrysk prawdopodobnie ten lekko odbiegal od sredniej ale serwisant mowil ze miesci sie w normie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kissmy...    67

Ja bym zaczął od zaworu, zamienniki są bardzo tanie. A wyciąganie wtrysków to absolutna ostateczność.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

Witam. Podepnę się pod temat żeby nie zakładać nowego ;)

John deere 6520 wyciek oleju pomiędzy skrzynia a silnikiem od strony skrzyni, dużo rozbierania żeby to uszczelnić ? Robił już ktoś takie coś ?


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

czasem da radę od dołu wymienić ten uszczelniacz zależy jaką masz skrzynię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

to pewnie ciężko będzie bez obalenia kabiny bo masz krótki wał między skrzynia a silnikiem i jeszcze chłodnica

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

Czy jestem w stanie zrobić sobie to w warunkach domowych czy nie warto się bawić ? I czy mógł bys  z grubsza opisać jak się do tego zabrać ? I mam problem z temperatura jeszcze, Temperatura podnosi mi się do granicy czerwonej a następnie spada do normlanego poziomu, przypuszczam ze winny będzie tu termostat i pytanie czy on się znajduje z lewej strony silnika przy wężu który idze do zbiornika wyrównawczego ? Z góry dzięki za odp, pozdrawiam


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

No kawałek jest nie da się ukryć. Ten termostat jest z tej lewej strony przy grubym węży co schodzi z gory? Chociaż bym sobie ta jest A usterkę narazie wyeliminował.

 


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

tak po lewo ale nie dojdziesz od strony węża musisz śruby na chyba 15 nasadkę od boku odkręcać, bo zależy jaki masz model to możesz mieć 3 termostaty tam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez tomiis
      witam mam takie pytanie jak wymienic  krzyzak który laczy skrzynie z silnikiem bo mam tam duzy luz dodam ze ten luz jest z dwoch stron od strony silnika i od strony skrzyni czy trzeba obalac kabine ciagnik to john deere 6400 .nie widac srub od strony tlumnika drgan skretnych
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj