petro11

John Deere 6930Premium brak ogrzewania

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
petro11    29

Witam. Mam problem z ogrzewaniem w Jelonku a w zasadzie w ogóle przestało grzać. Jaka może być przyczyna? Płyn w chłodnicy jest, klima działa ale po skręceniu pokrętła na czerwone pole i rozgrzaniu silnika leci tylko zimne powietrze. Proszę o pomoc bo mróz coraz większy......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Najpierw zdejmij panel gdzie jest pokrętło ciepło/zimno. Sprawdź czy linka od sterowania zaworem się trzyma i czy działa. Potem poszukaj zaworu. Który otwiera i zamyka dopływ ciepłego płynu. Zobacz czy na nim jest linka prawidłowo zamocowana i czy działa. Jeśli masz uszkodzona linkę możesz na czas zimy przestawić zawór ręką. Jeśli zawór otwiera się i zamyka pokrętłem to może być zapowietrzony układ ogrzewania/nagrzewnica. Nie wiem czy w jd czasami nagrzewnica nie znajduje sie pod siedzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

Nie wiem czy jak zdejmiesz przedni panel nie zastaniesz czegos takiego :D

 

post-52099-0-74151400-1419781572_thumb.png

Edytowano przez Ziomal20084

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    9

u mnie w 6520 jak nie wialo zimnym to poszlo takie cudenko malutkie pod siedzeniem tam gdzie wiatraczki siedza dokladnie miedzy wiatraczkami taka plytka z drucikami ;p nie wiem jak to dokladnie sie nazywa ale najpierw obadaj ten panel po prawej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Kolego wysiadł ci zawór otwierania i zamykania nagrzewnicy , czeka cię wymiana tego zaworu . W twoim ciągniku występują dwa rodzaje sterowania klimatyzacją , ETC i ATC są to w pełni elektroniczne sterowniki i żadnej linki nie szukaj bo linek nie ma , zawór jest sterowany elektrycznie. W chwili obecnej nie jest już dostępny ten typ zaworu jaki masz w ciągniku , one wysiadały więc przeprojektowano ten zawór , obecnie będziesz musiał kupić nowy typ zaworu z którym w zestawie jest nowe mocowanie tego zaworu i przewody gumowe do podłączenia zaworu do nagrzewnicy. 

Raczej sam sobie nie poradzisz z wymianą , wezwij serwis bo po wymianie należy ten zawór skalibrować, to tyle ode mnie powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Nie wiem czy jak zdejmiesz przedni panel nie zastaniesz czegos takiego :D

I popsułeś zabawę naszemu gwiazdorowi. Rozkręcał kiedyś poloneza i teraz udzielają mu się pokrętła na linki.

Edytowano przez Matey
post nie na temat/prowokowanie do klotni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4652

Widzę boli cię bardzo poprzednia dyskusja. I nie mogłeś se darować. Ale sterowane ciepło/zimno na linkę jest w nowszych autach i ciągnikach niż polonez. Na etapie którego ty widać jesteś skoro wiesz jak jest zbudowany. A nawet w zupełnie nowych pojazdach. Jakie sterowanie by nie było. Jak widać mój trop był właściwy. Brak sterowania zaworem doprowadzającym ciecz do nagrzewnicy. Za to twoje wypowiedzi są zgryźliwe i nikomu tutaj nie potrzebne. Ale jak sam napisałeś w innym temacie lubisz trolować.

 

 

Edytowano przez Matey
post nie na temat/prowokowanie do klotni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    885

Panowie, Wasze prywatne wycieczki nikogo nie interesują, proszę wyjaśnijcie to między sobą nie robiąc z tematu śmietnika


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
R1D2    0

Ja bym proponował zdjąć fotel... Najlepiej oprzeć o kierownice i odkręcić blachę pod nim... Może to jakaś drobnostka tylko... Tam masz termopare (taki drut co wchodzi w nagrzewnice a drugi w klime) Sprawdź czy są dobrze wsunięte. I masz dwa zaworki, jeden od ciepła a drugi od klimy... Ja bym najpierw sprawdził to czy jest ok i czy styka wszystko dobrze... No chyba, że masz auto klime i jest bardziej rozbudowane to. Nie kupuj w ciemno zaworka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

Ja w 6430P wymieniałem ten zawór bo nie grzało a latem nie było klimy (waliło ciepłe powietrze) ale okazało się że jednak panel padł. Koszt zaworu ok 600zł a panel nieco ponad 2tys zł.

 

 

PS: jest jeszcze opcja kalibrowania tego panelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

Na razie zajrzałem co tam za panelem i faktycznie sterowanie elektryczne i same kabelki..... więc wezme się za ten fotel. Najpierw sam zajrze co tam słychać bo czasami serwisu nie ma co wzywać...... To u mnie kolego kris raczej panel ok bo klima działa. Pewnie ten zaworek padł albo się zaciął..... Rozumiem że fotel cały musze wyjąć? Mam nadzieję że nic się nie rozleci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
R1D2    0

Fotel odkrecasz ,zsuwasz z płyty i opierasz o kierownice (bo samemu go wyciągnąć z kabiny cieżko) i wtedy cała płytę pod nim (fabrycznie jest na silikon, trzeba podważyć po kawałku pewnie ) odkręcisz i masz widok na wszystko... Odpalisz i wtedy zobaczysz czy cos się dzieje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

Ok. Wielkie dzięki. Faktycznie fotel byłoby ciężko wyrzucić przez te wąskie drzwi.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    266

A i uważaj jeżeli będziesz wyciągał ten zawór, bo płyn Ci zaleje nagrzewnicę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

Ok ale zajrze w pszyszłym roku..... a wam koledzy życze żeby sypało dobrze w 2015 a pszeniczka żeby była po 1000..... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ejczbio
      Witam, mam pytanie chyba bardziej do serwisantów, ale może i nie tylko. Chciałbym wyłączyć włączanie przedniego napędu przy wciskaniu hamulca, ponieważ uważam to za najbardziej debilny patent w moim ciągniku (6230) Wg. mnie to powinno działać dopiero przy prędkościach większych niż 10km/h W sumie nie mam pojęcia jak to rozwiązać, czy wpiąć się gdzieś w układ elektryczny, np. za czujnikiem który jest odpowiedzialny za włączenie napędu po wciśnięciu hamulca i zastosować włącznik ON/OFF?
      Jak myślicie, da się coś z tym zrobić?
    • Przez Omniq
      Witam,
      Posiadam instrukcję serwisową do JD 7430 i 7530 Premium. Instrukcja w języku angielskim w formacie PDF, nie skan książek tylko porządny pdf. Mogę się podzielić gdyby ktoś potrzebował
       

    • Przez dawwro03
      Witam mam problem w ciągniku john deere 6430 premium z tlsem. Dokładnie chodzi o to że zaraz po odpaleniu ciągniku gdy oś ustawia się do swojego poziomu( jest ustawione na auto) nie podnosi płynnie ale mocno szarpie ale da się przełączać między funkcjami( auto, max, manual) i na wszystko reaguje ale zawsze szarpie. po jakimś czasie wyskakuje błąd ( TSC 523976.04) i już nie da się nic zrobić to znaczy przełączać miedzy tymi funkcjami. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu traktora wszystko jest ok oprócz szarpania, ale po jakimś czasie znów to samo. Traktor mam od nie dawna więc nie za bardzo wiem co by mogło być problemem. Z góry dziękuję za jakiekolwiek podpowiedzi. 

      20240308_170545[1].heic
    • Przez Deny
      Cześć,
      czy miałby ktoś manual serwisowy w formie pdf do JD 7530 którym mógłby się podzielić?
    • Przez Johny7430
      Witam, mam problem z ciągnikiem JD 7430 po wyskoczeniu komunikatu ecu 84.31 "ograniczona prędkość drogowa" traktor przestaje jechać po usunięciu komunikatu traktor pracuje dalej lecz po kilku minutach jest to samo. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj