Skocz do zawartości
petro11

John Deere 6930Premium brak ogrzewania

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
petro11    19

Witam. Mam problem z ogrzewaniem w Jelonku a w zasadzie w ogóle przestało grzać. Jaka może być przyczyna? Płyn w chłodnicy jest, klima działa ale po skręceniu pokrętła na czerwone pole i rozgrzaniu silnika leci tylko zimne powietrze. Proszę o pomoc bo mróz coraz większy......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Najpierw zdejmij panel gdzie jest pokrętło ciepło/zimno. Sprawdź czy linka od sterowania zaworem się trzyma i czy działa. Potem poszukaj zaworu. Który otwiera i zamyka dopływ ciepłego płynu. Zobacz czy na nim jest linka prawidłowo zamocowana i czy działa. Jeśli masz uszkodzona linkę możesz na czas zimy przestawić zawór ręką. Jeśli zawór otwiera się i zamyka pokrętłem to może być zapowietrzony układ ogrzewania/nagrzewnica. Nie wiem czy w jd czasami nagrzewnica nie znajduje sie pod siedzeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    25

Nie wiem czy jak zdejmiesz przedni panel nie zastaniesz czegos takiego :D

 

post-52099-0-74151400-1419781572_thumb.png

Edytowano przez Ziomal20084

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zyz1o    5

u mnie w 6520 jak nie wialo zimnym to poszlo takie cudenko malutkie pod siedzeniem tam gdzie wiatraczki siedza dokladnie miedzy wiatraczkami taka plytka z drucikami ;p nie wiem jak to dokladnie sie nazywa ale najpierw obadaj ten panel po prawej 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wjanusz23    6

Kolego wysiadł ci zawór otwierania i zamykania nagrzewnicy , czeka cię wymiana tego zaworu . W twoim ciągniku występują dwa rodzaje sterowania klimatyzacją , ETC i ATC są to w pełni elektroniczne sterowniki i żadnej linki nie szukaj bo linek nie ma , zawór jest sterowany elektrycznie. W chwili obecnej nie jest już dostępny ten typ zaworu jaki masz w ciągniku , one wysiadały więc przeprojektowano ten zawór , obecnie będziesz musiał kupić nowy typ zaworu z którym w zestawie jest nowe mocowanie tego zaworu i przewody gumowe do podłączenia zaworu do nagrzewnicy. 

Raczej sam sobie nie poradzisz z wymianą , wezwij serwis bo po wymianie należy ten zawór skalibrować, to tyle ode mnie powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damianzbr    988

Nie wiem czy jak zdejmiesz przedni panel nie zastaniesz czegos takiego :D

I popsułeś zabawę naszemu gwiazdorowi. Rozkręcał kiedyś poloneza i teraz udzielają mu się pokrętła na linki.

Edytowano przez Matey
post nie na temat/prowokowanie do klotni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Widzę boli cię bardzo poprzednia dyskusja. I nie mogłeś se darować. Ale sterowane ciepło/zimno na linkę jest w nowszych autach i ciągnikach niż polonez. Na etapie którego ty widać jesteś skoro wiesz jak jest zbudowany. A nawet w zupełnie nowych pojazdach. Jakie sterowanie by nie było. Jak widać mój trop był właściwy. Brak sterowania zaworem doprowadzającym ciecz do nagrzewnicy. Za to twoje wypowiedzi są zgryźliwe i nikomu tutaj nie potrzebne. Ale jak sam napisałeś w innym temacie lubisz trolować.

 

 

Edytowano przez Matey
post nie na temat/prowokowanie do klotni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    431

Panowie, Wasze prywatne wycieczki nikogo nie interesują, proszę wyjaśnijcie to między sobą nie robiąc z tematu śmietnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
R1D2    0

Ja bym proponował zdjąć fotel... Najlepiej oprzeć o kierownice i odkręcić blachę pod nim... Może to jakaś drobnostka tylko... Tam masz termopare (taki drut co wchodzi w nagrzewnice a drugi w klime) Sprawdź czy są dobrze wsunięte. I masz dwa zaworki, jeden od ciepła a drugi od klimy... Ja bym najpierw sprawdził to czy jest ok i czy styka wszystko dobrze... No chyba, że masz auto klime i jest bardziej rozbudowane to. Nie kupuj w ciemno zaworka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Ja w 6430P wymieniałem ten zawór bo nie grzało a latem nie było klimy (waliło ciepłe powietrze) ale okazało się że jednak panel padł. Koszt zaworu ok 600zł a panel nieco ponad 2tys zł.

 

 

PS: jest jeszcze opcja kalibrowania tego panelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    19

Na razie zajrzałem co tam za panelem i faktycznie sterowanie elektryczne i same kabelki..... więc wezme się za ten fotel. Najpierw sam zajrze co tam słychać bo czasami serwisu nie ma co wzywać...... To u mnie kolego kris raczej panel ok bo klima działa. Pewnie ten zaworek padł albo się zaciął..... Rozumiem że fotel cały musze wyjąć? Mam nadzieję że nic się nie rozleci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
R1D2    0

Fotel odkrecasz ,zsuwasz z płyty i opierasz o kierownice (bo samemu go wyciągnąć z kabiny cieżko) i wtedy cała płytę pod nim (fabrycznie jest na silikon, trzeba podważyć po kawałku pewnie ) odkręcisz i masz widok na wszystko... Odpalisz i wtedy zobaczysz czy cos się dzieje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    19

Ok. Wielkie dzięki. Faktycznie fotel byłoby ciężko wyrzucić przez te wąskie drzwi.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

A i uważaj jeżeli będziesz wyciągał ten zawór, bo płyn Ci zaleje nagrzewnicę ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    19

Ok ale zajrze w pszyszłym roku..... a wam koledzy życze żeby sypało dobrze w 2015 a pszeniczka żeby była po 1000..... Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez MarekZulawy
      witam. chcialem spytac jak zwiekszyc moc w ciagnikach johne deere? interesuja mnie 6 cylindrowe serii 6030. ponadto ile tej mocy bezpiecznie mozna dodac, ile bedzie to kosztowało, czy nie koliduje z gwarancja i czy trzeba do tego mocniejszej skrzyni bbiegów?
    • Przez dexter00
      Witam. Posiadam elektrozawory i mam problem w 2 parami wyjść hydraulicznych dokładniej to podłączone przewody wyskakuja. Kiedy bez przewodów poruszam przyciskami  otwierającymi zawory widzę że gniazda są wypychane co zapewne sprawia że przewody wyskakują, Nawet gdy uruchamiam 1 gniazdo to wypycha też to z drugiej pary. 3 para działa ok.Proszę o pomoc
    • Przez JohnDeere6610
      Witam. Potrzebuje informacji na temat błędu DSM 523533.10(widocznego na zdjęciu). Problem w tym że ciągnik po właczeniu świateł załącza zapłon bez przekręconego kluczyka, załącząją się zegary i CommandCenter, dodatkowo nie ma świateł krótkich, tylko długie(przełączając krótkie/długie nic się nie zmienia, cały czas pokazuje niebieską kontrolke na zegarach).
      Polska instrukcja tłumaczy to jako: 
      Układ elektryczny
      Zablokowany przycisk na module przełączającym.
      Czy spotkał się ktoś z podobnym problemem, lub jest w stanie pomóc ?
       
       

    • Przez Kamil1804
      Witam. Od nie dawna jestem posiadaczem John Deere 6320 premium 2004 roku . Po odpaleniu i przejechaniu kilku metrów zapalają się kontrolki nr 8 i 3 po czym gasną . Nie mija chwila i zapala i zapala się kontrolka nr 2 . Ciągnik pracuje normalnie hydraulika tez . Olej i filtry wymieniłem , ikonki zapalają się po każdym odpaleniu . Może ktoś miał podobny problem ? Pozdrawiam .

    • Przez TheZielonyJohny
      Witam serdecznie. 
       
      Mam mały problem z zakupionym używanym JD 6930 premium. 
       
      Problem polega na tym, że po puszczeniu pedału hamulca słychać strzał w przedniej osi TLS. 
      Podejrzewam, iż wynika to z faktu załączania przedniego napędu podczas hamowania, a następnie jego wyłączanie po puszczeniu hamulca. Więc może to być kwestia różnicy prędkości pomiędzy przednią osią a tylną. 
      Dodam, że po zahamowania tylko jednym hamulcem ( nie ważne czy lewy czy prawy) nie zanotowałem ani razu takiego uderzenia. 
       
      Opony na ciągniku : 
      Przód 540/65 R28 - nowe 100 % protektora
      Tył 650/65 R38 - ok. 20% protektora
       
      Przednia oś zalana olejem Spirax. 
       
      Zastanawiam się czy te opony mogą razem ze sobą współpracować. 
      Sama oś TLS chodzi perfekcyjnie, nie jest jeszcze wybita. 
       
      W instrukcji spotkałem się tylko ze wzorem na procentowe wyprzedzenie w prędkości pomiędzy przodem  a tyłem. Nie ma jednak podane jakie konkretne rozmiary opon mogą ze sobą współgrać bądź też nie. 
       
      Jakieś sugestie, doświadczenia, podobne problemy ? Z góry dziękuję  
×