Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
leszekd    110

Poco ta zabawa w koncentraty jak płyn gotowy jest w takiej samej cenie jak zrobiony z koncentratu.?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawa dzieje się w Norwegi. Nie wiemy jak tam z płynami. Kolega chce koncentrat i nic nie stoi na przeszkodzie żeby z niego zrobił.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szaman1    159

Coś mi tu nie gra , może olej ci idzie do płynu i robi się kisiel. Ja jeszcze nie miałem przypadku żeby z płynu zrobił się budyń.

Edytowano przez szaman1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

A ja widziałem. Znajomy pomieszał jakieś płyny sam nie wie jakie i zrobiła się galareta w całym układzie. 

Z powodu mrozu nie widziałem. Może temu że nigdy nie zaglądałem do chłodnicy w takie "upały"


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najlepiej to wydać parę groszy i mieć pod ręką taki tester do płynu chłodniczego, przed mrozami pobrać próbkę co jest jeszcze warty płyn i jest spokój.

91ceef264e9727167866d2508f56fb67.jpg{fotka z neta

Nie mylić z testerem elektrolitu akumulatorowego, bo ten jest inny.    http://autokult.pl/2217,plyny-do-chlodnic-samochodowych-sklad-rodzaje-i-eksploatacja

Edytowano przez KORSARZ1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,zakładam że przyczyną powstania ów galarety było to że nie do końca stary płyn zleciał z układu i nastąpiło zmieszanie płynów, co spowodowało ich zważenie, taki sam przypadek widziałem jak mój syn dolał koncentratu do płynu bo stwierdził że płyn już nie utrzymuje parametrów, a że w układzie miał mało płynu dolał do niego koncęntrat i na drugi dzień właśnie powstała galareta jak zajrzał aby zobaczyć stan w ukladzie :huh: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Najlepiej kupić gotowy płyn i jest spokój, nigdy nie miałem przypadku by coś się działo nie tak, żadne tam koncentraty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
norgeg75    0

Witam ponownie.

Przyszła odwilż i mam 7 na plusie.

Z galaretki zrobił się płyn przy ok. - 10.

Odpaliłem wczoraj traktor, odśnieżyłem bo troszkę nawiało, sprawdzałem czy mam płyn.

Wszystko w porządku. Spuściłem stary płyn, przepłukałem ciepłą wodą i zalałem gotowym płynem.

Mam pojemność ponad 12. Zwiększyło się dlatego że musiałem w dodatkowej rurze zamontować grzałkę.

Jak na razie wszystko działa prawidłowo.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez skarpetahanzo
      Witam wymienilem filtr oleju baka na wymienny i mam problem z duzym cisnieniem oleju , podobno trzeba zmienic tez zawor cisnienia oleju na pompie i pytanie mam zwyczajnie kupic nowy czy do filtra wymiennego powinien byc inny ? Rozbieralem stary zawor ale brak tam podkladek wiec zbytnio nie mam jak zmniejszyc tego cisnienia na starym zaworze .
    • Przez Kondzio55
      Witam,Problem ciagnie się już kolejny rok i problemu nie rozwiazalismy.Sezon jakos przechodził ale do sedna. Ma nadal problemy z odpaleniem po np nocy,łapie na 2 tłoki pozniej na 3 i na 4 .Dym ze idzie sie udusić No dobra idąc dalej cisnienie oleju w normie,zimny trzyma 5,5atm, ciepły (80st) trzyma 3atm.Pompa paliwa daje cisnienie,po kompletnej regeneracji,wtryski prawidłowo rozpylaja,cisnienie 170-180, Kompresja 1 cylinder 24 ,2 cylinder 21(próba olejowa wzrosło do 24) 3 cylinder 22, 4 cylinder 22.Teraz gdzie szukać przyczyny?? Czy złe tłoki i pierscienie? Rocznik 88   i z tego co wyczytałem to powinien być tłok z 3 pierscieniam wiec prawidłowo załozone. Ja już nie mam pojecia co moze byc nie tak..Moze ktos miał taki przypadek? Dodam ze oleju nie przybywa,ani nie ubywa 
    • Przez Lukasz93
      Owy Zetor zaczał czasem pod obciazeniem wyganiać płyn z chlodnicy i szybko się zagrzewał, załozylem bańkę na przelew, pozniej zaczęła wariowac temperatura jakby zaciał sie termostat, wyrzuciłem więc termostat. Sprawdziłem go we wrządku w 100 % sprawny, wahler. Wkoncu zaczął przy byle obciążeniu wyrzucać płyn, w chlodnicy pełno bąbli powietrza. Zalozony nowy korek chlodnicy, jeszcze gorzej. Cisnienie w pracy sie zrobiło ze zaczeło wypychac plyn przewodem od chlodnicy. W oleju nie ma płynu, odwrotnie też.
      A wiec jakis przedmuch tak czy siaķ. Glowice zostały zrzucone i do regeneracji. Na jednej uszczelce może był jakis przedmuch do kanału. Tuleje wydawyaly sie ok. Wszystkie glowice okazały się dobre na regeneracji. Założone nowe uszczelki, 1 odpalenie i odrazu tak samo bąble w chlodnicy. Wymieniona następnie pompa wodna. Nic nie dało. Test na co² robiony, kolor czynnika się nie zmienia, jakby nie bylo przedmuchu. Zrzuciłem paski z pompy wodnej, wsadzilem rurkę pcv zamiast korka i zalałem płyn aż do tej rurki. Po zapaleniu bez kręcącej się pompy rośnie płyn w tej rurce aż wkoncu strzeli bombel.
      Próbowałem znaleźć na ktorym cylindrze jest przedmuch podkładając monetę pod trzonek zaworu wydechowego żeby odprężyć cylinder. Na każdym cylindrze tak samo płyn rośnie.
      No jakby przedmuch ale test co² nie pokazuje. Za co się tu brać teraz może ktos ma jakieś rady?
    • Przez niunieq666
      Witam forumowiczów
       
      Od ok 12 lat jestem posiadaczem Zetorka 4718, gdy w końcu klękneła pompa wtryskowa przyszedł czas na remont. Niestety, naprawa jej nie była taka prosta. Gość któremu to zleciłem stwierdził że do tak starego modelu nie ma już części i stąd moje pytanie. Czy podejdzie do tego pompa od powiedzmy 5211?
    • Przez MaciejSZ
      Witam. Ostatnio zauważyłem w moim zetorze 5011 bardzo duze wibracje na całym ciągniku, na wysokich obrotach. Jest to strasznie uciążliwe i chce się tego pozbyć. Do tego ciągnik dosyć mocno kopci. Poczytałem w necie i podejrzewam ze moze to byc wina wtryskiwaczy.  Moze ktoś miał podobny problem. Z góry dziękuje za odpowiedź   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj