Skocz do zawartości
Maluch

Jaki ciągnik bez ad blue i common rail

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Maluch    4

Witam, zamierzam kupić ciągnik o mocy 140-160 KM bez ad blue i common rail. Podpowiedzcie mi jakie marki mają w ofercie takie ciągniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Wiadomość z agroFakt.pl



kris14    259

Nowy? Spełniający obecne normy emisji spalin? Nie ma takiej możliwości, nie w tej mocy :)

A co do starszych maszyn to jest tego pełno, np Valtra 8000 i chyba pierwsza gen T, potem np JD 6020 z lat 2001-2003 były bez CR, pierwsze McCormicki MTX, Fendty 700 Vario I i II

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maluch    4

tak nowy chcę kupić, to może są jakieś od mocy 120-140. Zetor chyba nie ma tych elementów ale nie jestem pewien. Zależy mi na tym aby silnik po jakimś czasie się nie zepsuł od złej jakości paliwa, dlatego nie chce kupić  z common rail , instalacja Ad Blue to dodatkowy element do psucia w późniejszym okresie.

 

Edytowano przez Maluch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


boku27    222

To chyba tylko jakiś  Belarus . CR jest we wszystkich chyba już ciągnikach tak samo w ciężarówkach czy osobówkach. Fakt paliwo musi być dobrej jakości ale u mnie jest 5 silników na CR i wypalam około 12-15 tys litrów ON i nie mam problemu. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

strd    4

akurat SCR (adblu) jest IMHO mniej upierdliwy niż DPF, a już na pewno mniej awaryjny, tylko że dodatek lać trzeba :/

 

 

a CR na prawdę nie ma się co czepiać. Wcale niegłupi system, tylko trzeba niestety zważać na jakość paliwa, ale to bolączka chyba wszystkich w miarę nowych układów wtryskowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

toorano    12

Landini Landpower lub Mccormick G-max (oba 117-157km)  wtrysk mechaniczny,bez adblue, bez EGR, bez filtra cząstek stałych, bez katalizatora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maluch    4

Tylko w roku 2015 nie będzie  już w sprzedaży Mccormick, Landini z powodu emisji spalin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

timasz    52

Zacznijmy od tego ile chcesz wydac na ten ciagnik?

Z comann railem to nie ma problemu, ad blue i dpf to juz co innego, zetor ma dpf wiec tez odpada 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Maluch    4

Około 300 tyś brutto , dlaczego dpf  odpada ,jest to aż tak kłopotliwy element  nie znam się aż tak na tych nowych układach, wychowałem się na 60 i mam jeszcze jd 2850 , w związku z tym ze przybyło ziemi potrzebny jest silniejszy ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



valadin1    29

będą dostępne te które mają na placu i można rejestrować do września przyszłego roku bynajmniej taki mi diler mówił

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

timasz    52

No dobra alete landini i mc cormick maja suche sprzeglo z rewersem mechanicznym, a moim zdaniem w tych czasach to juz tylko elektrohydrauliczny rewers i mokre sprzęgło- rozwiazanie dozywotnie i bezobslugowe, a suche sprzeglo to jakies nieporozumienie w tych czasach bo np po 1,5 tys godzin jego wymiana bedzie kosztowala przynajmniej 5-6 tys i szybko nizsza cena zostanie skompensowana przez wieksza awaryjnosc o wygodzie juz nie wspomne

 

A bierzesz kolego pod uwage ciagniki 4 cylindrowe? 

 

i napisz na ileu ha ma pracowac ten ciagnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Maluch    4

tak, biorę pod uwagę ciągniki 4 cylindrowe a będzie pracował na 70 ha, 30 ha uprawa roli pod zboża teren górzysty a reszta użytki zielone, gleby jakie posiadam III i IV  górki gliniaste

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez sslawek456
      Witam jestem tu nowy Stoję przed zakupem głównego ciągnika lecz nie wiem jaki wybrać,w gre wchądza:New holland t5 115 ec,Zetor fortera cl 110,case farmal 115 ewentualnie deutz fahr 5110g.Ceny są bardzo podobne,a jezeli chodzi ojakośc to zwracam się do was co sądzicie o nich ? i jak się sprawują w gospodarstwach ?
    • Przez kopokop
      Witam jaki byście polecili ciągnik do pługa unia atlas 5 skib.Ziemie lekkie .
    • Przez Fugeo
      W najbliższym naborze będę próbował swoich prób w PROW. Chciałbym starać się o dofinansowanie na ciągnik rolniczy do pracy z ładowaczem czołowym, opryskiwaczem, rozsiewaczem nawozów.
      Moje propozycje:
      CASE IH FARMALL C 65/75
      DEUTZ-FAHR AGROLUX 65
      JOHN DEERE 5067E (minus to udźwig tylnego tuza - 1800 kg)
      KUBOTA M6060
      NEW HOLLAND T4.65 UTILITY
      ZETOR MAJOR 60
      I może jeszcze jakiś ursus, ale póki nie słyszałem żadnych sensownych opinii.
       
      Zależy mi na dobrej zwrotności , na jak najlepszym stosunku cena/jakość, niskim spalaniu, jak najmniejszej awaryjności, udźwig tura w granicach 1300-1500 kg.
    • Przez jasikor
      Witam 
      Planuje zakup ciągnika o mocy 140-150 km. Pod uwagę biorę JD 6155 M POWER QUAD ECOSHIFT  oraz MF 7615 DYNA 6 ewentualnie 7614 DYNA 4. Wyposażenie ciągników miałoby być podstawowe wraz z przednim TUZ-EM i WOM-em oraz amortyzacja przedniej osi i kabiny. Chciałbym usłyszeć opinie właścicieli i użytkowników obu modeli, podzielenie się spostrzeżeniami. Chciałbym trochę dowiedzieć się na temat silników AGCO POWER stosowanych w MF - wady i zalety w stosunku do Perkinsa, spalanie, awaryjność. 
      Ceny obu modeli są podobne. proszę o pomoc i podzielenie się swoim doświadczeniem i uwagami. 
    • Przez jacentop
      Witam wszystkich użytkowników forum mam zamiar kupić nowy ciągnik zastanawiam sie nad steyr 4120 albo john deere 6120m co byscie wybrali ,pomocy bo mi głowa już pęka. 
×