Skocz do zawartości
Zaremski24

Uprawa szparagów

Polecane posty

Zaremski24    12

Witam! :P
Mam niecałe 8 ha i chciałbym się zabrać za uprawę szparagów. Jestem jednak kompletnie zielony w tym temacie. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś mi tutaj wszystko po kolei opisał i wytłumaczył tak bym wiedział jaki jest czysty zysk z jednego hektara. Klasa ziemi, którą uprawiam to 5,6 :D
Z góry przepraszam gdy nie będę często odpisywał ale nie ogarniam jeszcze nowego forum :D

lew908    207

weź pod uwage ze zaczęcie uprawy szparagów na jednym ha to kosz z rzedu ok 30 tyś. Roboty przy tym jest od groma a jak nie trafisz z czasem zbioru tak jak w tym roku był bo były za wczesnie to straty ogromne

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez jestem_z_miasta
      Cześć, 
      mam nadzieję, że trafiłem w dobre miejsce. Odziedziczyłem 6 hektarów ziemi (2 łąki, 4 ziemi) łąki w 3 działkach, pola w 2 + budynki gospodarcze i maszyny. 
      I nie wiem co z tym zrobić. 

Mieszkam w mieście 70km od wsi w której znajduje się ziemia. I raczej nie zostawię mojej pracy, bo po prostu ją lubię, a codziennie dojazdy nie wchodzą w grę. 

Mielibyście jakieś porady, co mógłbym zrobić, aby zarabiać na tej ziemi i jednocześnie nie musieć tam pracować non - stop? Szukam czegoś, co pozwoli wyciągnąć z tego więcej niż na dzierżawie. 

Mam nadzieję, że ktoś podrzuci jakieś fajne pomysły  

dzięki!
    • Przez dotacja_info
      Nabór wniosków na „małe przetwórstwo” 29 września – 28 października 2016 r. Ogłoszenie znajduje się tutaj