News
grycho

Belarus 952.4 Problem z tylnym podnośnikiem

Polecane posty

grycho    0

A więc jak w temacie mam problem z podnośnikiem w belarus 952.4 na monobloku   a mianowicie chodzi mi o to że, podnosi się tylko do połowy. (stan oleju się zgadza) 2 dźwignia sterowania podnośnikiem nie reaguje wogole.

Edytowano przez grycho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    865

sprawdź czy zawór przeciazeniowy nie zacina sie znajduje sie on pod kabina w silowniku trzeba go wyciagnac do tylu ciagnika


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras84    0

Ostatnio miałem, taki sam przypadek, i druga dźwignia też nie reagowała, a winny był rozdzielacz podnośnika ten z tyłu. Koszt 400zł. Są tam takie teflonowe uszczelki, które nie występują osobno, a dobrać coś jest praktycznie nie możliwe. Słyszałem, że ludzie je dorabiali w specjalistycznych zakładach, ale ich koszt był prawie taki jak całego rozdzielacza. Podobno duża partia ciągników wyszła już fabrycznie z taką usterką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grycho    0

a jak sprawdzić czy to napewno to ? i czy są inne opcje ? i czy od przeciążenia może tez tak być ? i jak to na monobloku naprawić

Edytowano przez grycho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras84    0

opcji może być jak zwykle pięć milionów. Sprawdzałeś w ogóle jakie ma ciśnienie??? Od tego powinieneś zacząć, bo to może powiedzieć coś więcej.

Podnosi Ci się pierwszą dźwignią do połowy, czy ogólnie do połowy czyli pierwszą na maxa, a drugą w ogóle?

Nie dawno też miałem przypadek, że na zimno podnosił pierwszą dźwignią na maxa, druga też nie reagowała, a jak się rozgrzał to w ogóle nie podnosił (ciśnienie było coś koło 80mpa) i też winny był rozdzielacz podnośnika (zawór przelewowy i pompa, były sprawdzone).

Wymiana tego to 20-30 min(odkręcasz dwie śrubki, zazwyczaj dość ciężko wychodzi, z wstawieniem jest troszkę ciężej bo ciasno wchodzi, ale na prawdę jest to proste. Oleju nie musisz spuszczać). Wiesz gdzie to się znajduje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grycho    0

nie wiem jak ten rozdzielacz podnośnika rozkrecic i gdzie się on znajduje jeśli mógłbyś to opisać dokładnie to byłbym wdzięczny i jak sprawdzić tam ciśnienie ? a co do tych dzwigni to pierwsza na maxa a druga nie reaguje a podnosi do połowy wiec tak jak piszesz. I jak sprawdzić czy to napewno to ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras84    0

Ciśnienie mierzysz manometrem na szybkozłączkę, w gniazdo hydrauliczne, i powinno wynosić 180mpa. Sprawdź jeszcze jeden ogromny banał, czy czasem Ci się cięgno nie wyhaczyło(to co nie reaguje), a jeżeli się nie wyhaczyło, to je wypnij, i sprawdź ręcznie czy coś reaguje, jeżeli reaguje, to kwestia regulacji cięgna. Jak stoisz z tyłu to tam gdzie wchodzą cięgna masz od przodu po skosie pokrywę na kilkanaście śrub, a na samej górze masz rozdzielacz podnośnika, okrągły na dwie śruby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grycho    0

dzięki za pomoc jeśli wpadło by wam jeszcze coś do głowy co warto sprawdzić to piszcie.

 

Sprawdzałem ostatnio te cięgna po ściągnieciu linki ręcznie chwyciłem za dźwignie na rozdzielaczu dźwigło wyżej ale dalej nie na maxa a drugie cięgno nie reagowało wogóle. 

Edytowano przez grycho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grycho    0

sprawdziłem ostatnio ciśnienie i wyszło mi 225 barów z czego wynika ze to 22.5MPa czyli mało możecie powiedzieć co może być z tym nie tak ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5011

Ciśnienie mierzysz manometrem na szybkozłączkę, w gniazdo hydrauliczne, i powinno wynosić 180mpa...

Opamiętaj się człowieku!!! -180 MPa?

Podaj mi choć jedną nazwę i rodzaj pompy wielotłoczkowej dającej 180 MPa. Osobiście nie widziałem ani jednej pompy o takim ciśnieniu.

 

Ciśnienie podaje się w barach lub MPa i jeżeli wynosi ono 225 barów to jest troszeczkę za wysokie, ale nie mające w tym przypadku większego znaczenia. Znamionowe ciśnienie w tym modelu to 200 bar.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez adamkucharski_128298
      witam cieknie mi olej z tylnego podnośnika w deutz fahr 4.50,zuważyłem luz na tulejach i musze je wymienić,powiedzcie proszę jak sie do tego zabrac
    • Przez Mikro
      Witam mam problem z podnośnikiem... stojąc dziś na światłach podnośnik opadł mi musiałem go jeszcze raz podnieść gdy za jechałem do domu podnośnik nie chce o paść a podnosi normalnie ktoś wie czego to przyczyna ?
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj