piterq1991

John Deere 6115M, Massey Ferguson 5611/5612 czy Deutz Fahr seria 5

Polecane posty

R1D2    0

Chyba żartujesz ze jd 6m to chińszczyzna :D to po prostu nowszy sprawdzony 6x20 i 6x30, więc nie ma nic wspólnego z seria 5e i 5m... A seriwsowanie to przecież żadna filozofia samemu wszystko wymienić... Wiadomo ze ma skrzynie prostsze bo zakresy zmieniasz sam ale za to możesz być pewien ze wytrzyma 10-15tys godzin w przeciwieństwie do konkurencji... Silnik 4.5 jd jest naprawdę świetny, a pali raczej tyle co każdy... Forumowicze rożne teorie maja ze jd to pali cały czas powyżej 10 itd... Co do sprzętu który masz to polecam min 900kg na przód ;) i automatykę wom przy podnoszeniu opuszczaniu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2092

kazdy na tym forum mowi ze jak jest dpf to muli silnik i przez to ciagnik wiecej spala? a ilu sprawdzilo to w praktyce? kuzyn wuja sasiad ciotki tylko takie potwierdzenia? ilu z was ma tego jd z dpf? bo ja akurat mam i wiem ile spala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Koledze jak przy 6630 padł Wom przy 4 tys mth to  jak mu przysłali części w jednym kartonie to wałek made in Romania uszczelniacz Pakistan a łożysko made in China  . Jak to zobaczył to myślałem że się lewom nogą przeżegna . JD jest robiony na polski rynek z tańszych części . Niemiec wie jak to robić najpierw zarobić na sprzedaży ciągnika a potem na serwisie i fabryka się rozwija . A o spalaniu JD nie rozmawiajmy bo kolega mający jelonka mówi że dobrze się już zna z dostawcą paliw bo często się widzą . John deere czy robi czy stoi  po prostu chleje paliwo a ci co go mają są zadowoleni na siłę bo już teraz muszą i polecają sąsiadom " Jak już ja robię paliwo to czemuż ty miałbyś mieć lepiej .  Kolego piterq1991  polecam MF  .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

MF w serii 56 ma odchudzone mosty w porównaniu do 54, przez to ma mniejszy udźwig i nośność. W 54 były mosty HD takie jak ma arion.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
R1D2    0

Może i nie mam jd z dpfem ( jeszcze nie ) ale mam u siebie i w rodzinie auta z dpf i w żadnym nie ma z tym problemów ( normalnie kupione a nie z licznikiem cofniętym z 300 na 190 ) i wszystko działa, jest moc zawsze :) dlatego tez nie wierze w takie bzdury co piszesz... Jd deklaruje dpf na max 15tyś godzin... A zamula to chyba wam jakaś lewa ropa... Produkowane są tak samo jak dla Niemca czy Holendra... O wom w jd 1sze słyszę żeby coś padło (pewnie coś odj.... I aż cały wałek musiał kupić ) za to dużo słyszałem o problemach z mf i df... Te bajki o spalaniu to uwielbiam :) i na dodatek tak to wyolbrzymiają niektórzy jakby chodziło o 5-10l/h więcej... Realnie w robocie max różnica to litr dwa ale mnie to nie obchodzi nawet i nie porównuje z sąsiadami bo to nie te same warunki, prędkość i czas pracy w ha/h... Kolega ma sprzęty dość duże jak na tę moc... polecam JD bo będzie na lata :) w sumie to wam zazdroszczę takich superoszczędnych ciągników :D chciałbym żeby palił jak c330 a robił za 120koników... Niech się ktoś wypowie co ma 6m lub 6r najlepiej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2092

Ja mam 6100rc I ma Te dpf I egr. Przeczytalem kiedys na tym forum ze filtr zapycha sie co 25 godzin. Ja nastukalem ponad 100 z czego polowa w turze I pray ubijaniu kiszonek I sie nie zapalil ani razu. A spala od 14-16 w oece z 3 obrotowa Agromasz na resorze. Spalanie na hektar. Gruber 3 metrowy 8 litrow. Lekkie peace okolo 4,5 litra na godzine man na mysli tur I ubijanie kiszonek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Nikt nie mówi, że jd spali 5 czy 10 litrów na godzinę więcej niż choćby mf pddobnej mocy. Ale zgodzę się z tym co pisze użytkownik jd powyżej, że 1 lub dwa litry napewno. Oferta usług odłączenia egr i spore zainteresowanie nimi i dyskusje nawet na af nie są bez powodu. Do tego dochodzi dpf w nowych ciągnikach jd. A to powoduje, że ze względu na zastosowane systemy oczyszczania spalin egr i dpf silnik musi pracować na bogatszej mieszance. MF tego nie ma. Jest co prawda scr z ad blue. Ale i tak wyjdzie taniej godzina pracy silnika niż w jd. 6 m to wypisz wymaluj stary jd 6330. Już trochę przestarzała kabina, Biegi trzeba kijem mieszać. Brak regulacji czułości rewersu.  Jego poważnym atutem jest jedynie cena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterq1991    30

Koledzy, jeszcze ktoś może jakaś opinia? Najbardziej liczyłbym na odpowiedź użytkowników tych maszyn

 

Przy okazji życzę wesołych i spokojnych świąt :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arkadio    6

bierz  MF. ja tez szukałem dokładnie takiego samego sprzętu co TY. jeśli masz takie maszyny to wystarczy. Ja mam MF 5445 90 km gleby IV i V klasa mam pług kverneland 4*40 i latam 8,7 km/h spokojnie, gruber 6 łap i też taka prędkość mam upr siewny kuhn integra 3m pusty wazy 1800kg sypie 500kg zboża i podnosi, To twoje ze zdjęcia powyżej na pewno podniesie. mój ma 5000kg udźwigu. MF od JD spali mniej ale realnie 1-2 litry nie więcej. może w transporcie na pusto może być minimalnie większa różnica. Ja bym MF wziął choć cena mnie zaskoczyła myślałem że są tańsze.  A i MF waży 5500kg a JD 5020kg więc jest cięższy a to plus i ma spory rozstaw osi. pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Zamówiłem Duetza 5C model 5100 100km. Można zwiększyć moc do 120km z oprogramowania modelu 5120 (to te same silniki)

Cena 175netto z klima, szyberdachem, fotel pneum, 6 hydraul. i inne. Przeglądałem różne oferty i duetz wypadł najlepiej i najtaniej.

Te siliniki to majstersztyk np. posiadają filtr cząstek stałych który się nie wymmienia i nie czyści. Poczytajcie sobie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Czyli posiadają katalizator DOC, na pewno fajniejsze od DPF :)

 

Ja tam postawiłem na JD ze względu na to że DF zdziera na cenach części jeszcze bardziej od JD :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Nie żebym ci źle życzył. Ale to, że się filtra nie wymienia i nie czyści mówią wszyscy. producenci aut i ciągników. Są to filtry dpf bezobsługowe. Nie wierz we wszystko co powie ci dealer i przeczytasz w katalogach. Dpf deutza nie różni się zasadą działania od dpf a jd.

Katalizator doc to coś innego niż dpf. Chociaż chyba jd i df ma w układzie oczyszczania spalin katalizator doc i dpf. Oczywiście jd 6m i df serii 5.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
    • Przez TomZet
      Dzień dobry,
      posiadam Zetor 5245  4x4 z 1989 roku, chcialbym wymienić na cos nowego w budżecie 130-160k brutto.
      Chciałbym żeby był 4x4 w okolicach 50kM, Zatory Major chodzą w okolicach 200k, chciałbym cos 40-50k taniej.
      Co mi polecicie sprawdzonego? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj