Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

Różnice między DF Agrotron 90-100 a Agrotron 90-100 MK3? PILNE

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam,

 Szukam ciągnika z rocznika 2002-2004. Proszę o informacje odnoście różnic między starsza wersją a nowsza MK3. W internetowym katalogu tych maszyn znalazłem informacje że MK3 jest modelem produkowanym od 2001r. Jednak w ogłoszeniach trafiają się roczniki 2003 z kabina (dachem+halogeny) jak te z 99r. w czym rzecz?? 

Czy kabina z halogenami pod dachem była oferowana za dopłatą?
 

W załączniku zdjęcia podglądowe (z wyszukiwarki).
 

post-142162-0-97138200-1418921055_thumb.jpg

post-142162-0-26508300-1418921057.jpg

Edytowano przez MateuszGorzkowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z tej strony korzystałem ale i tak dziękuje. Chodziło mi raczej o wygląd, ponieważ ciągniki z 2002r mają światła robocze pod dachem...a jadę obejrzeć ciągnik z 2003r ze światłami na dachu (zdjęcie prawe podglądowe). Dlatego pytam czy to jest jakaś specjalna wersja? (wygląda jak te starsze modele)

Edytowano przez MateuszGorzkowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

roman05    9

Aha to nie wiem jak tam dokładnie było z tymi kabinami jak będziesz oglądał to się przypatrz czy nie była kabina zmieniana albo coś.

Mój agrotron jest z 2000 roku i halogeny ma na dachu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jak się sprawuje?? Ogólnie wszyscy chwalą...(w myśl przysłowia "każdy swoje chwali"??) wolałbym wiedzieć czy ma jakieś słabe punkty które mogą doprowadzić mnie do ruiny finansowej, zaraz po zakupie. Jak kształtują się ceny części zamiennych? tylko oryginalne czy są zamienniki?? Zdarzały się jakieś drażniące usterki jakiegoś elementu ciągnika (bardzo częste)?? Jak wypada zużycie paliwa w porównaniu np z Aresem 550rx?? Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony silnikiem JD jest zaskakująco ekonomiczny. W orce na głębokość około 20-25 cm zużywał około 12L.

Edytowano przez MateuszGorzkowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roman05    9

Swego mam prawie 3 lata. Z awarii to wymieniłem pompę wodną koszt 450 zł zamiennik (oryginał w serwisie coś koło 1800), chłodnica przeciekała za 80 zl zakleili. Złamała mi się dźwignia zmiany biegów przy samym dole sporo kombinacji żeby wyjąć złamany element i musiałem uszkodzić 2 łożyska aby to wyjąć ale to zwykłe łożyska po kilka zł, zespawałem i jest dobrze. Kilka dni temu wymieniłem przewód paliwowy bo przeciekał i się zapowietrzał (przewód zwykły). Czasami wyskakuje błąd EB gdzieś na forum czytałem że to czujnik położenia sprzegła szfankuje czy jakoś tak.

Filtr oleju oryginalny kosztuje coś koło 50, paliwowy coś mniej . Od hydrauliki płaciłem po jeden za 300 drugi 150 ale to w serwisie w internecie można znaleźć dużo taniej.

Spalanie to różnie orze pługiem lemken 4 skiby to od 10 litrów do 18 na hektar. ale 18 to jak orze starą trawę na ciężkiej ziemi na gł 25cm.

W lekkiej robocie to nawet poniżej 5l na mth.

Edytowano przez roman05

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

 Masz w nim może elektrohydrauliczny rewers??  Miałeś może jakieś problemy z EHR?? Mi w serwisie DF powiedzieli że gdyby nawet coś padło,  wystarczy pojedyncze potencjometry wymienić, skalibrować i śmiga jak nowe. (twierdzili że taki zabieg nie jest kosztowny)

 

Edytowano przez MateuszGorzkowski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roman05    9

Nie wiem czy to się nazywa elektrohydrauliczny rewers ale działa to tak że jadąc do przodu jak przełączysz ten przełącznik do tyłu to na wyświetlaczu miga strzałka do tyłu a przełączy dopiero jak wciśniesz sprzęgło. Taki rewers ale trzeba wcisnąć sprzęgło i można to robić w czasie jazdy do 9km/h i zmienia bez żadnych zgrzytów.

Z EHR nie miałem żadnych problemów, czasami coś mi nie działa jeden przycisk na błotniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pewnie wina kabli. Właśnie zastanawiałem się nad działaniem tego przełącznika. Elektrohydrauliczny to ten bez sprzęgłowy. :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roman05    9

Kable albo przełącznik nie zawsze trybi. teoretycznie rewers jest elektrohydrauliczny tylko sprzęgło nie :)

tak samo było w starszych fendach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bardzo Ci dziękuje za udzielone informacje, będą bardzo pomocne przy oględzinach.  ;) Sam wykonujesz większość czynności serwisowych? Masz może instrukcje obsługi w formacie PDF?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roman05    9

W sumie to wszystko co pisałem to robiłem sam, tylko do nabijania klimy to jeździłem do zakładu. Miałem do niego książkową instrukcję po francusku. Po polsku to mam w pdf do agrotrona 120 i wyżej. A po angielsku lub niemiecku mam w pdf do bardzo wielu modeli DF w tym do 90.

Jak będziesz oglądał to nie zapomnij sprawdzić czy się włącza WOM bo jak kupowaliśmy ze szwagrem nowszego DFa to był problem.

Edytowano przez roman05

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
psyhospider    0

Czasami wyskakuje błąd EB gdzieś na forum czytałem że to czujnik położenia sprzegła szfankuje czy jakoś tak.

 

Przy kolejnej okazji spisz błąd. Postaramy się dokładnie rozwiązać problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roman05    9

Przy kolejnej okazji spisz błąd. Postaramy się dokładnie rozwiązać problem.

 

Wstawiam fotkę tego błędu. Zdarza się to gdy szybko się zmienia przód/tył i gdzieś nie dokładnie się sprzęgło wciśnie. Gasze odpalam i jadę dalej.

 

post-30877-0-16167300-1419094626_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wymień ten czujnik tak jak pisałeś. Błąd wtedy zniknie. Miałem to samo w swoim. Nie ma co kombinować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roman05    9

Wymień ten czujnik tak jak pisałeś. Błąd wtedy zniknie. Miałem to samo w swoim. Nie ma co kombinować.

 

A w którym miejscu jest ten czujnik. Ile kosztował, kupiłeś w internecie czy w normalnym sklepie?

 

Cytowanie poprzedniego posta (nowe posty piszemy w okienku na samym dole strony, nie używamy 'cytuj' dla ostatnich napisanych postów)

+1p. ostrzeżeń.

Edit: kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie pamiętam ile kosztował, kupowałem w serwisie. Znajduje się pod kokpitem koło pedału sprzęgła.

Edytowano przez Pospieszek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×