PaweBokiniec

Cięgno dolne w C-360

Polecane posty

Witam mam pytanie mam problem ponieważ moja 60-tka ciąga agregat uprawowo siewny o masie 1150 kg i podnosi ale po rozgrzaniu oleju powoli i ma ciężko  czy to rozwiąże mój problem proszę o pomoc

post-135828-0-40901000-1418660443_thumb.jpg

Edytowano przez PaweBokiniec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

pomoze, ale ruch cięgna bedzie wiele krótszy, tzn ani nie podniesiesz tak wysoko jak przedtem, ani nie opuscisz tak nisko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moim zdanie lepiej wymień uszczelniacze na tłoku koszt z 30 zł, chyba ze już pompa siada to wtedy większy ale problem z głowy tak czy inaczej to cie czeka wiec lepiej zrobić to teraz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Pomyśl o siłowniku wspomagającym. Olej przestanie się grzać, siłownik odpocznie i nie stracisz pełnego zakresu podnoszenia.

Pompa wzmocniona ma tylko większy wydatek. Nie podniesiesz na niej więcej tylko szybciej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tylko jak samemu zrobic te siłowniki  proszę o zdj ponieważ jak załorzyłem to mi gurę wieszaka urwało i tanim kosztem odliczając oczywiscie kupno siłowników

Edytowano przez PaweBokiniec

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Musisz poszperać po necie. Najprościej zamocować jedno mocowanie dolnego ramienia z zetora w którym jest miejsce na siłownik, przy ramieniu podnośnika dorobić ucho a podłączyć pomiędzy siłownikiem a rozdzielaczem w plecaku.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Gintek dorobił takie coś, więc wpadnij do niego na profil. Sprawdź jakiego skoku siłownika potrzebujesz to coś się doradzi. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianb89    79

dawno tu nikt nie pisał. niemoge na aplikacji założyć tematu osobnego więc napisze tu bo to też po części część łącząca z cięgnem. Panowie i panie na ile macie rozkręcony lewy wieszak? mógły ktoś zmierzyć ile tego gwintu widać? Z góry dziękuje i przepraszam że troche nie w tym temacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Do czego Ci to? Wieszaki ustawia się by listwy wisiały równo. U mnie w normalnej pozycji gdy prawy wkrecony na max to na lewym zostaje może 0,5 cm gwintu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W pługu nie ważne ile jest rozkręcony wieszak. Jego długość dostosowujesz do  aktualnej pracy pługiem.  Krótko mówiąc regulujesz do maszyny i rodzaju pracy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ma być na tyle rozkręcony, by będąc w bruździe w czasie orania pług być w miarę wypoziomowany. Wszystko zależy od głębokości orki, ale wstępnie to 5 cm, bo na belce jest wykorbienie. 60 ką nie orzę od 7 lat, ale w każdym jest tak samo. Pług ma być wypoziomowany wzdłóż i w poprzek osi ciągnika. Mowa o normalnych warunkach na polu, bo przy suszy lewa strona może być niżej, by lemiesze lepiej się zaglębiały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damianb89    79

nie chodzi o ustawienie pługa bo to całkiem nie ten temat tu ale dzięki:) chodzi tylko i wyłącznie o lewy wieszak on praktycznie po rozkręceniu nie jest dotykany przez własciciela. Ja mam rozkręcone na 9cm mierzyłem sam gwint i niewiem czy to zadurzo czy zamało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Skręć prawy do końca a lewy ustaw by listwy były na jednakowej wysokości i tyle. Na prawdę masz problem. Myślałem, że chodzi Ci o coś ważniejszego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Jak prawy skręci do końca i ustawi ramiona na równo to jaką będzie mieć później regulacje, chyba tylko w jedną stronę ?


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A co tam reglować? Tylko w pługu opuszcza się lewe i tyle. Z resztą do każdej maszyny trzeba indywidualnie ustawiać wysokość. Jemu to do niczego niepotrzebne i chyba z nudów pyta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Celownik07
      Dzień dobry,
      Dużo roboty jest z wymianą tych uszczelniaczy (14 i 17) w tylnym moście c355 ? mam wyciek od spodu w zaznaczonym miejscu (nie pamietam ktory to otwor dokładnie) i zastanawiam sie czy dużo jest przy tym dłubaniny, bo jakiegoś spektakularnego wycieki nie ma ale wolna chwilą chciałbym tam zajrzeć. Da rade samemu zwalić zwolnice/pochwe czy trzeba jakiegos pomagiera?
      Majac już to rozebrane warto cos sprawdzic/wymienić dodatkowo? 
       





    • Przez agrodara
      Witam.Mam od pewnego czasu problem polega on na tym że podczas ruszania piszczy i zgrzyta  w zwolnicicy dzieje się tak przez kilka metrów póżniej cicho macie jakieś przypuszczenia co może się tam dziać  .Pozdrwaiam
    • Przez jerry4424
      Cześć nadszedł czas na zmianę przewodow chlodnicy w mojej siuntce jakiej marki są teraz najlepsze , żeby wytrzymało trochę ,a nie ciekło po tygodniu ?
    • Przez TheAgroTV
      Witam pacjent c360 tylne lewe koło . A mianowicie jest bardzo duży luz w kole podczas szarpania za koło jedną ręką słychać stukanie i luz, w czerwcu były zmieniane 2 łożyska na wale koła i nakrętki zostały dokręcone do oporu wtedy jeszcze nie było takiego luzu jak teraz i przed wymianą łożysk był raczej mniejszy luz. W czym mam szukać przyczyny? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj