yacenty

Przełącznik napiecia 12/24v

Polecane posty

yacenty    3883

Witam!

ale jestem zly, dopiero co wrocilem od elektryka,

ojciec wyjechal z pola i po 5 minutach zorientowal sie ze cos nie tak - palil sie przelacznik 12/24v

zgasil ciagnik i juz nie odpalil, zciagnelem go do domu,

cala puszka stopiona, pojechalm do elektryka dal inny ale nie mial czasu wymienic, przelozylem i kupa, nic wogole zero reakcji wszedzie 12,8v

pojechalem z porotem on nie ma czasu podal mi kumpla, koles widac pierwszy raz w zyciu robil ciagnik, wypatrzyl ze niby ten regenerowny przelacznik ma zwalona cewke, wymienil mi cewke i rano mam zakladac bo juz ciemno i nie mam sily,

co moglo byc przyczyna? co moglo sie jeszcze sfajczyc?

 

czemu zgaslo mi swiatlo postojowe z lewej strony ciagnika? przypadek? poruszalismy bezpieczniki i sie rozlaczylo czy moze cos sie upalilo?

mial ktos cos podobnego?

 

pozdrawiam

YacentY


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

kup sobie przełcznik 12/24 od robóra ja miałem tak że mi się przepalił w tym styczniku taki niby bezpiecznik w postaci drutu wsadziłem nowy drut i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

u mnie sie wszystko spalilo

drut byl za duzy :(

ten plastik sie stopil, smrod niesamowity

mam nadzieje ze to tylko to i ze uda mi sie rano doprawic pod resztki jeczmienia


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

kur...

dzis ciagnik sie zapalil :-(

niech to szlag, szczescie w nieszczescie ze stalo sie to na podworku,

odpowietrzalismy hamulce, kolejna proba, ciagnik zapalil i cos zaczal dziwnie buczec, jak podbieglem do kabiny to juz spod kokpitu pelno dymu z pod siedzenia to samo :(

przelacznik 12/24 rozgrzany do czerwonego,

wylaczylem mase zgaslo, zalaczylem mase i ciagnik zaczal sam palic, kurna nie wiem co jest ale cos sie konkretnie poplalilo

jak myslicie stacyjka padla czy cos gorszego?

a juz mowilem zeby jak najmniej awarii w zniwa bylo

ehh

pozdrawiam

YacentY


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

zobaczymy dla mnie to jest czarna magia, pod kokpitem mam chyba z 200kabli i polaczen, rano ma przyjsc elektryk i bedzie to meczyl, zobaczymy co z tego wyniknie :-)

 

juz kiedys mi mowil zeby wywalic ten przelacznik i dac rozrusznik 12v, ale szkoda go zmieniac bo teraz na 24v super palil, a jak da sie 12v to juz chyba moze byc roznie


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

Tak jak pisałem wcześniej jak poszedł ci przełacznik to kup od robura ja jak miałem rozrusznik 12V (taki sam jak w 360 ) to na nowym akumulatorze 12V 185Ah nie chciał mi palić a jak założyłem 24V od stara było wszystko OK raczej nie zmieniaj na 12V rozrusznik chyba że kupisz planetarny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    1

Wiesz co jak dla ciebie to czarna magia to lepiej nie grzeb sam wiem coś o tym... :( lepiej znajdź jakiegos elektryka


Ciesz się każdą chwilą życia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

moim zdaniem to nie wina instalacji tylko przelacznika, w nim zrobilo sie zwarcie ( tym bardziej ze robil to elektryk ktory bylo nieco nierozgarniety w temacie ;]) i powinno wystarczyc wymienic przelacznik

 

u mnie jak siada przelacznik to conajwyzej nie chce zalapac, wtedy trzeba preczyscic styki i czasami popodginac blaszki i dziala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    3883

ponoc bylo cos nie teges z masa od stacyjki


Pozdrawiam YacentY
Drogi użytkowniku - zapamiętaj sobie, nie ponoszę odpowiedzialności za posty innych użytkowników serwisu - odpowiadam tylko za siebie!!!

Ceny Nawozów,
Najprostsza karta pola: www.AgroDzienniczek.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

masa w stacyjce??? ja tam nigdy masy nie widzialem, fakt ze nie grzebalem nigdy w elektryce nowszych zetorow ale mysle ze stacyjki sa takie same jak w tych starszych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

przy okazji napięcia jaki akumulator(y) siedzi w 7211 i czy c360 z niego by odpalił? sory ,ale jestem nowy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1
Wiesz co jak dla ciebie to czarna magia to lepiej nie grzeb sam wiem coś o tym... :( lepiej znajdź jakiegos elektryka

 

 

tomb przy lampo tez cos robiles ? jak to sie skonczylo ze tak mowisz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

Ja mam ten przełoncznik i nic się nie dzieje nawet lepiej jest bo odpala w zimę nie wiem coś tam na grzebał że ci się zapaliło daj go najlepiej do elektryka "dobrego" i nowa instalacja :rolleyes:


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

    • Przez Przemek1265
      Witam, mam problem z ładowaniem akumulatora w ciągniku John Deere 6400. Ciągnik był u elektryka i postawił diagnozę na regulator napięcia i go wymienił i sprawdzał ładowanie i było, lecz kontrolka od ładowania cały czas się świeci i akumulator nie jest ładowany i na dodatek stopiło mi w skrzynce z bezpiecznikami ,,bezpiecznik" fachowo to się dioda nazywa. Od czego może ona być? Co może być przyczyną? W czym szukać winy? Dodaję również zdjęcie alternatora i schemat skrzynki bezpieczników z zaznaczonym bezpiecznikiem, który został spalony. Wyczytałem również, w alternatorze jest wtyczka W i jedni piszą, że musi być podłączona, a inni że nie. Jak ma być podłączona to w którym miejscu do instalacji ją podłączyć?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj