Skocz do zawartości
yacenty

Przełącznik napiecia 12/24v

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
yacenty    565

Witam!

ale jestem zly, dopiero co wrocilem od elektryka,

ojciec wyjechal z pola i po 5 minutach zorientowal sie ze cos nie tak - palil sie przelacznik 12/24v

zgasil ciagnik i juz nie odpalil, zciagnelem go do domu,

cala puszka stopiona, pojechalm do elektryka dal inny ale nie mial czasu wymienic, przelozylem i kupa, nic wogole zero reakcji wszedzie 12,8v

pojechalem z porotem on nie ma czasu podal mi kumpla, koles widac pierwszy raz w zyciu robil ciagnik, wypatrzyl ze niby ten regenerowny przelacznik ma zwalona cewke, wymienil mi cewke i rano mam zakladac bo juz ciemno i nie mam sily,

co moglo byc przyczyna? co moglo sie jeszcze sfajczyc?

 

czemu zgaslo mi swiatlo postojowe z lewej strony ciagnika? przypadek? poruszalismy bezpieczniki i sie rozlaczylo czy moze cos sie upalilo?

mial ktos cos podobnego?

 

pozdrawiam

YacentY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

kup sobie przełcznik 12/24 od robóra ja miałem tak że mi się przepalił w tym styczniku taki niby bezpiecznik w postaci drutu wsadziłem nowy drut i tyle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    565

u mnie sie wszystko spalilo

drut byl za duzy :(

ten plastik sie stopil, smrod niesamowity

mam nadzieje ze to tylko to i ze uda mi sie rano doprawic pod resztki jeczmienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

yacenty    565

kur...

dzis ciagnik sie zapalil :-(

niech to szlag, szczescie w nieszczescie ze stalo sie to na podworku,

odpowietrzalismy hamulce, kolejna proba, ciagnik zapalil i cos zaczal dziwnie buczec, jak podbieglem do kabiny to juz spod kokpitu pelno dymu z pod siedzenia to samo :(

przelacznik 12/24 rozgrzany do czerwonego,

wylaczylem mase zgaslo, zalaczylem mase i ciagnik zaczal sam palic, kurna nie wiem co jest ale cos sie konkretnie poplalilo

jak myslicie stacyjka padla czy cos gorszego?

a juz mowilem zeby jak najmniej awarii w zniwa bylo

ehh

pozdrawiam

YacentY

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yacenty    565

zobaczymy dla mnie to jest czarna magia, pod kokpitem mam chyba z 200kabli i polaczen, rano ma przyjsc elektryk i bedzie to meczyl, zobaczymy co z tego wyniknie :-)

 

juz kiedys mi mowil zeby wywalic ten przelacznik i dac rozrusznik 12v, ale szkoda go zmieniac bo teraz na 24v super palil, a jak da sie 12v to juz chyba moze byc roznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Tak jak pisałem wcześniej jak poszedł ci przełacznik to kup od robura ja jak miałem rozrusznik 12V (taki sam jak w 360 ) to na nowym akumulatorze 12V 185Ah nie chciał mi palić a jak założyłem 24V od stara było wszystko OK raczej nie zmieniaj na 12V rozrusznik chyba że kupisz planetarny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomb2    0

Wiesz co jak dla ciebie to czarna magia to lepiej nie grzeb sam wiem coś o tym... :( lepiej znajdź jakiegos elektryka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

moim zdaniem to nie wina instalacji tylko przelacznika, w nim zrobilo sie zwarcie ( tym bardziej ze robil to elektryk ktory bylo nieco nierozgarniety w temacie ;]) i powinno wystarczyc wymienic przelacznik

 

u mnie jak siada przelacznik to conajwyzej nie chce zalapac, wtedy trzeba preczyscic styki i czasami popodginac blaszki i dziala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    113

masa w stacyjce??? ja tam nigdy masy nie widzialem, fakt ze nie grzebalem nigdy w elektryce nowszych zetorow ale mysle ze stacyjki sa takie same jak w tych starszych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    39

przy okazji napięcia jaki akumulator(y) siedzi w 7211 i czy c360 z niego by odpalił? sory ,ale jestem nowy:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6340    1
Wiesz co jak dla ciebie to czarna magia to lepiej nie grzeb sam wiem coś o tym... :( lepiej znajdź jakiegos elektryka

 

 

tomb przy lampo tez cos robiles ? jak to sie skonczylo ze tak mowisz??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    49

Ja mam ten przełoncznik i nic się nie dzieje nawet lepiej jest bo odpala w zimę nie wiem coś tam na grzebał że ci się zapaliło daj go najlepiej do elektryka "dobrego" i nowa instalacja :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez skok
      Witam
      czy do dwóch   halogenów w dachu montowanych fabrycznie mogę dołożyć dwie lampy led 27W i zostawić je na tym samym bezpieczniku i włączniku ??
    • Przez dzarjan8111
      Od czego jest  kontrolka zaznaczona na zdjęciu i gdzie powinien znajdować się dokładnie czujnik  ? Pytam bo kable zostały odcięte.

    • Przez damian123141
      witam. brak świateł , kierunkowskazów z prawej strony. Co to może być?
      i
    • Przez michas1934
      czy ma ktoś sprawny czujnik orbitrola zetor zts 8245-16245?czy to jest taki sam czujnik jak czujnik stopu od ursusa bo według katalogu to ten sam
    • Przez dareq1994
      witam. nioe wiem co sie dzieje z ładowaniem w ciągniku. założyłem nowy pasek klinowy i dobrze jest naciągnięty. i nadal powyżej 1000 tyś obrotów gaśnie kontrolka ładowania. czy to jest wina alteratora czy inne problemy? dziś podczas odpalenia miałem przebicie na mase w ciągniku. 
       
      BARDZO PROSZE O POMOC
×