Polecane posty

Rolnikt25    1

witam mam problem ze stacyjka w t25. jakiś czas temu zaczeło coś się z nim dziać na początku raz łapała a raz nie a teraz wcale nie łapie i musze odpalać na krótko. co jest najciekawsze jeżeli była by to wina stacyjki to chyba nie działalo by podgrzewanie świecy a to dział proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Sprawdź przekaźnik rozrusznika i wyłącznik blokady przy wierzyczce zmiany biegów. Możesz też najpierw pomierzyć napięcie na wyjściu ze stacyjki, poszukaj w schematach jaki to numer wyjścia odpowiada za rozrusznik i w tym miejscu podepnij miernik lub zwykłą żarówkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Przekaźnik znajduje się pod deską rozdzielczą - takie czarne kwadratowe pudełeczko.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Ja tak samo obeszłem ten przekaźnik bo same problemy były, raz działał potem na kabelki zapalałem itp. teraz mam spięte kable bezpośrednio ze stacyjki na rozrusznik i działa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnikt25    1

A mógłby ktoś narysować mi schemat prostego podłączenia stacyjki rozrusznika bo na razie wiem tyle że ten kabel od rozrusznika puszcze bezpośrednio do stacyjki a drugi nie wiem . Wyżyce jeszcze blokadę tą ze skrzyni.i czy jak puszcze bezpośrednio z rozrusznika na stacyjke to nie będ

ą styki się przypalał bo jak teraz mam dwa kable podpięte do startera od c330 to przy dłuższym kręceniu przypalają się styki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

Żadnej blokady nie musisz odłączać, kolor kabla jaki masz przy rozruszniku znajdź przy tym przekaźniku i połącz z kablem na którym po przekręceniu stacyjki będzie płynął prąd. Ja mam tak od wielu lat podłączone i nic się nie dzieje ze stacyjką, jak chcesz to możesz to zrobić na zwykłym przekaźniku ale o tym potem się pomyśli, ważne abyś miał jak teraz odpalić.

Edytowano przez arek10220

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

od stacyjki idzie jakiś jasnoróżowy, a do rozrusznika szary, bynajmniej tak jest w ciągniki z 85 roku.


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj