damianzb9613

Dźwignie od podnośnika Renault 103-14

Polecane posty

Witam , mam problem z dźwignią od podnośnika pierwszą ( od koła , zdjętą mam kabinę ) ta dźwignia odbija cały czas w jedno miejsce i strasznie ciężko chodzi i ustawia się cały czas na podnoszenie podnośnika (sprawdzałem odpalałem ciągnik )   . Czy tak to powinno być ?   . A ta druga rusza się swobodnie i jak ją ustawie to zostaje w tym samym miejscu . Może ma ktoś schemat lub zdjęcia jak te dźwignie są połączone (poskładane) w środku pod pokrywą to bym był bardzo wdzięczny  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

witam panowie mam taki problem ciekl mi olej z okrągłego dekla przy korku spustowym z hydrauliki jak go wybrałem nie mogłem go złożyć a jak złożyłem to nie mogę ruszyć dźwigni od głębokości po odpaleniu ciegna poszły do góry i nie opadają wymienione filtry i olej co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AndyB    12

Jeśli dobrze pamiętam to jak odkręciłeś ten dekiel to u góry  spadła dzwigniaktóra reguluje wysokość podnoszenia , tak że będziesz musiał zwallić podnośnik  bo chyba inaczej założyć się nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik32    0

 Jeśli zdejmiesz tylko "małą" płytę z podnośnika, to będziesz widział o co kaman. Na łbie śruby( tego elementu, który odkręcaleś od spodu mostu) powinien leżeć  taki ślizgowy element, który jest połączony cięgnami z rozdzielaczem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek78    0

czyli jak zdejmuje tylko płytę rozdzielacza to wszystko zrobię czy spuszcza olej to spadło coś od tej dźwigni z rozdzielacza bo tej dźwigni od reg głębokości nie mogę ruszyć jakby coś zacieło a jest na jedynce .czy te coś do założenia jest na górze i czymś się to blokuje jak ktoś by mógł mi wytłumaczyć proszę o nr tel. zadzwonię lub inny kontakt. pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid6011    0

Panowie mam pytanie do czego służy taka wyciągania linka za dźwignią od podnośnika od strony tylnej szyby na dole
dodam że renault 103.14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

Nie podnoszenia a opuszczania, w orce sie przydaje jak używasz tej drugiej wajchy,o ile dzwigienka na plecaku działa, u mnie pewnie coś w środku padło bo z zewnątrz ok działa a reakcji zero.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

A mógłbyś kolego dokładniej opisać jak to działa? Chodzi mi ile tą dźwigienkę wyciągnąć i jak ma się to do tej drugiej wajchy od ustawiania pługu? 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0277    2

U mnie nie działa ale myśle że im więcej wyciągniesz tym wolniej opada, pług ustawiasz na zadaną głębokość podnosząc go tą drugą wajchą poziom wiadomo śrubą i dajesz w czasie możesz korygować troche góra-dół i masz na jednakowej głebokości orke, kółko możesz podnieść on sam będzie podnosił jak za ciężko i na odwrót, podnosisz i opuszczasz normalnie tą pierwszą , myśle że w miare jasno opisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj