emsi1903

Ciągniki Renault- Płyny eksploatacyjne

Polecane posty

AlaCapone    5015

.

 

Izydor6280 nie mow glupot ze polski olej szkodzi i "nie spełnia parametrow" ja w swojej 360 mam wycieki i juz dobre kilka lat dolewam przerobiony olej i jeszcze nie mialem z nia problemow tak ze moze troche sie zastanow zanim cos napiszesz

 

Często bywam w Niemczech, Francji i Anglii i muszę wysłuchiwać niepochlebnych opinii o naszych rolnikach (uważają ich za debili). Często tłumaczę im, że nie wszyscy tacy są, ale jak czytam takie teksty (jak powyższy) to ręce opadają.

Tacy, jak on i jemu podobni pracują na taką opinię latami...


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

W serwisie CLAAS (Lehmann Agrotechnika) zaproponowano mi olej do skrzyni CLAAS AGRISHIFT GA 12 za 13,60/litr i do silnika AGRIMOT SDX 15W-40 za 14,12/litr. Macie jakieś doświadczenie z tymi olejami, są to dobre produkty?

 


.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majes    5

potrzebuje skanów z instrukcji obsługi albo innego dokumentu z wyszczególnionymi wszystkimi filtrami ich nr katalogowymi i miejscem gdzie się znajdują do Aresa 550. Da ktoś radę mi coś takiego przygotować?

 

Namierzyłem:

- filtr powietrza 6005011111 i 6005012212

- filtr kabinowy 7700043260

- filtr paliwa 6005020220

- filtr oleju silnik 6005012109

- filtr hydrauliki 6005019259

- filtr hydrauliki 6005020221 (pytanie czy te idą 2 takie same?)

 

Czy są jeszcze jakieś? Coś pominąłem?

Edytowano przez majes

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam77tc    4

Połączone

 

 

witam  serdecznie,

mam pytanie gdyz chce wymienic plyny i filtry w aresie 715, ile litrow oleju idzie do silnika a ile do hydrauliki i jeszcze jedno ile jest filtrow od hydrauliki?

z gory dziekuje za odpowiedzi.

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.2 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    62

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Koledzy potrzebuje małej porady,

 

Chodzi mi konkretnie o aresa 550, na rozgrzanym oleju i wolnych obrotach  raz za czas włącza sie kontrolka ćisnienia oleju w skrzyni i kierownica nie działa, niestety jeszcze nie sprawdziłem jak z podnośnikiem, dzwoniłem do serwisu i obstawiają pompę ale tak na 70% ciągnik zakupiony kilka dni temu niestety od Polaka który twierdził że wszystkie oleje w zimie zmienił i tu też jest problem bo po odkręceniu filtra olej jest bardzo ciemny rzekomo kupiony w serwisie claasa, jest możliwe że nowy olej ma taką barwe??


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
void    0

Jaki olej wybrać do Renualt 110.54? Chodzi głównie o klasy lepkościowe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Silnik 15W40

Skrzynia 10W30  - taki też może być do silnika (tak wyczytałem w necie, ja w silniku mam 15w40)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie ma ktoś może książkę od Aresa 620?
Chodzi mi o podanie wymaganych norm,klasy olejów skrzynia silnik.
Czeka mnie wymiana także będę wdzięczny jeśli ktoś życzliwy zapoda ;-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BIZULEK    8

Do ARESA polecam oleje Fuscha : silnik AGRIFARM STOU MC 10W40  14-17litr , skrzynia AGRIFARM STOU MC10W40 70litr ,zwolnice ,most przedni AGRIFARM GEAR LS 90 2x0,6 litr ,+ 6litr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
renia555    0

mam ranault 9514 i podczas jazdy zniknely mi hamulce a tylne części ciągnika po lewej stronie   mocno się nagrzaly zwłaszcza w okolicy hamulcow co to może być

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

zagotowany płyn, choć jeśli dawno nie wymieniany to pewnie już woda

cylinderki do przeglądu, jak już zdejmiesz to czyszczenie i smarowanie, sprawdź stan tarczy i klocka, jeśli dłuższy czas tak było to pewnie klocki śmietnik


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Luke16   
Gość Luke16

renia555 wyrzuć płyn, zalej świeżym, odkręć odpowietrzniki, jedna osoba w kabinie i mocno po jednym hamulcu niech pompuje z całej siły. Albo się zapowietrzyły albo się skończyły. Miałem ostatnio to samo najpierw sprawdziłem klocki ale okazały się być ok po czym zabrałem się za porządne odpowietrzanie i hamulce wróciły. 

 

Ile oleju wchodzi do silnika w 95.14? Bo nie pamiętam.

 

Jakim olejem zalać Renaulta z silnikiem perkinsa 4cylindy? Turdus 15W40 może być? Ile tam tego oleju wchodzi? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

na cylinderkach górnych, czyli 2 na stronę

prawdopodobnie jeszcze przy prawym słupku kabiny w tylnej części


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mad    1

Czeka mnie wymiana oleju w skrzyni.
Fuchs poleca utto LN, miał już ktoś z nim styczność?

Ciągnik pracuje w lesie na stokach, spotkał się ktoś z informacją o dolewaniu większej ilości oleju jeśli pracuje w takich warunkach? Dodam że nic nie jest podczepione pod hydrauliki ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam do wszystkich posiadaczy renault 110.54

 

 

 

niedawno kupiłem ten  ciągnik  mam problem z wrzucaniem biegów wciskam sprzęgło a bieg wchodzi bardzo ciężko ale jak już wejdzie przy puszczaniu pedału sprzęgła (przy ruszaniu) jest szarpnięcie .Sprzęgło jest hydrauliczne z elektromechanicznym rewersem .Czy ktoś miał podobną sytuacje bądź mógłby podpowiedzieć jak to naprawić .czy może jest specjalny zbiorniczek olejowy do sprzęgła i gdzie go moge znaleźć 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Przepraszam z góry że tutaj pytam ale mam pewną wątpliwość. 
Zegar od obrotów pokazuje mi na max gazie lekko ponad 20tyś a wcześniej jak go kupiłem pokazywał prawie do 30tyś. Czy to jest wina zegara czy jakaś inna może być przyczyna? Wydaje mi się że silnik pracuje normalnie i normalnie wchodzi na obroty ale nie daje mi to spokoju i dlatego pytam. 
I jeszcze jedno pytanie jaki dolać płyn do chłodnicy bo nie mam pojecie czym był zalany a pasuje mi dolać a nie chce wymieniać całości płynu??

Edytowano przez Renault85-15TX

Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Czy coś robiłeś w między czasie przy pompie wtryskowej? (jaką masz pompę?) Jaki to zegar - elektroniczny podłączony do alternatora?

 

Co do drugiego pytania - kupujesz płyn mieszalny ze wszystkimi innymi płynami (dostępne w sklepach) i po problemie.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Renault85-15TX    190

Zegar nie jest elektroniczny taki zwykły wskazówkowy wiec raczej nie jest podłączony pod alternator. Co do dłubania przy pompie to nic nie robiłem jedynie wymieniałem uszczelkę pod pompką ręczną ale to na samym początku jak kupiłem a zegar chodził normalnie dopiero od jakiegoś czasu zauważyłem że coraz mniejsze obroty pokazuje zegar pierwsze było max do 26 tyś i tak z miesiąca na miesiąc spadało. 
Co do płynu już sobie poradziłem kupiłem borygo. 


Vixa balet :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1153

sygnał masz z alternatora, więc zapewne trzeba tam szukać


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj