ROBERTINHO

zetor 5211 problem ze światłami i ze wskaźnikiem do wody.

Polecane posty

ROBERTINHO    118

Witam. Mam taki problem z zetorem 5211 otóż:

1. Gdy wciskałem hamulec to światła pozycyjne włączały się razem ze stopem, od wczoraj gdy jechałem to światła z tyłu i prawe w kabinie z przodu śie wyłączyły, wcześniej gdy włączałem światła to one sie paliły normalnie tylko gdy je wyłączyłem to ze stopami się zapalały.

2. Wymieniłem licznik, czujnik od temperatury wody oraz termostat i zegar od wody dalej nie pokazuje.

zegar jest napewno sprawny, czujnik też. I dalej nie pokazuje temperatury wody.

Co może być przyczyną?

 

Błagam pomóżcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

Jak jest taka dyskoteka to obstawiam mase ;)

Edytowano przez sebo1986

..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

Z tymi światłami to mogły sie przetrzec gdzieś w instalacji kable od stopu i pozycji i po prostu mogło dojśc do zwarcia między nimi, dlatego razem świeca, a z tym zegarem to tak jak wyżej, obstawiam mase. Ale mógl również przerwac sie kabel z napięciem. Pozdrawiam

Edytowano przez tomekzet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    92

Odgrzewam kotleta :D

Jeśli gaśnie ci prawa przednia pozycja i lampy z tyłu,to (przynajmniej u mnie) nie łączy ci bezpiecznik. Ja docisnąłem blaszkę mocującą i teraz jest git ;)


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruniu25    3160

Panowie mam mały problem.Jak włączę ogrzewanie to kontrolka od ładowania mi się świeci a jak wyłączę do gaśnie,w czym może być problem?Zetor 5211

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ROBERTINHO    118

Z tym licznikiem się uporałem, Podpiołem dodatkową mase do czujnika i jest git, zegar pokazuje.

Ale ze światłami mam dalej problem.

otórz gdy wcisnę stop to zapali się stop, za chwile światła, które zgasną i znowu się zapalą i tak w koło, a stopy się palą cały czas.

Odwrotna sytuacja jest gdy włącze światła, to po chwili, albo razem ze światłami zapalą się stopy, które się zachwile zgasną się i znowu zapalą. światła w tym przypadku palą się cały czas, a podświetlenia zegarów też lekko migają,

Panowie błagam pomóżcie. Za co się zabrać. Napiszcie krok po kroku,bo ja już nie mam sił do tego.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj