Polecane posty

KULAWA_KOZA    125

Każdy wkłada na jakie go stać .Mi nie pasuje ciapek to go zmieniam i po problemie 9_9ale jak naprawiam to łożyska daje średniej klasy , zestawy lepsze i tyle co się może zepsuć.Mam ciapka co żadna śrubka od nowości nie była dotykana , nawet wtryski czy pokrywa zaworów, wszystko pracuje perfekcyjnie.Miałem kupca co mi wypłacał 25000 i go nie sprzedałem, Mam sentyment do niego :xRoki jak robisz dla siebie to ładuj Polskie łozyska i tyle samo pochodza co SKF a zapłacisz 5x mniej.

Zresztą twoja kasa to ładuj nawet Ine lub Fag:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1699

Na pewno Polskie łożyska nie pochodzą tyle co zachodnie.Łożyska kiedyś  ściągano od Japońców i ładowane w Polskie sprzęty u mnie Farmolce były łożyska made in Japan wtedy też dostali licencje i lepsze wtedy łożyska zaczęto robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    858

Na atak pójdą SKF nie zbiednieje ;) a do zwolnic jeśli będzie potrzeba wymiany Polskie tam mniej roboty 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Roki212    858

Po bokach nie ma potrzeby wymiany bo są dobre tam luzu nie było i nie ma ;)

A na ataku inna sprawa zużycie/poluzowanie się nakrętki dodatkowo moje niedbalstwo bo ciągle tak z tym jeździłem nie chciało mi się za to brać:P i wałek miał/ma luz osiowy i lata na boki i łożyska uległy uszkodzeniu. Ale zrobi się teraz już cały tył i będzie spokój 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    125

no a koła masz ok? zęby ataku i talerza? bo w c-330 często one ulegaja uszkodzeniu.Teraz mam c-330 i atak i talerz już poddarty ostro a ciapek ma 3200mth, ale po skrzyni widac że lekko nie miał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    858

Atak i talerz będzie też nowy, co do wnętrza mechanizmu czyli tego co siędzi wewnątrz obudowy to się okaże po rozebraniu. Jak zęby ok i nowe podkłądki cierne załatwią sprawę luzów to spoko, a jak nie to całe wnętrze pójdzie też nowe. Okaże się po rozebraniu. Nowe będa też małe koła napędzające w zwolnicach bo one najszybciej się zdzierają, półosie i bębny raczej ok bo dwa czy trzy lata temu robiłem hamulce no ale kto tam wie. Zapewne przy wymianie uszczelnień w zwolnicach dam od razu nowe wszystkie łożyska, aby za rok znów z tym sie nie babrać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    76

Jakie są mniej więcej koszty generalnego remontu skrzyni wraz z robocizną? W moim ciapku skrzynia dokonuje żywota już i trzeba będzie wymienić prawie wszystkie tryby. Objawy: wypada 4 bieg, 5 bieg wchodzi za daleko, huczy skrzynia. Po ściągnięciu pokrywy okazuje się że trybów już prawie nie ma :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzikiWschód    165

Witam, mam okazję kupić C 330 bez papierow który od 10 lat stoi na dworze w niewiadomo jakim stanie, stan pasków, gum, opon jest fatalny. Cy jest sens bawić się w remont takiego ciągnika? Cena jeszcze nie uzgodniona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    135

Cena to co najwyżej -waga x kg złomu użytkowego . W zależności od stopnia zdezelowania ciągnika remont może nawet przekroczyć 10 tys, dodatkowo bez papieru to raczej szkoda zachodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Partyzant85    1133

Powyżej 5 tysięcy nie warto. Te wszystkie 30 i 60 to złom użytkowy który powoli przechodzi do lamusa.


Partyzant, Egzorcysta amator, Garażowy wynalazca, Gwiazdor z Agrofoto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gruber99    2

Sens jest i nie jest, jak silnik się kręci, blok nie rozmrożony i pali i chodzi to czemu nie. Na początek do wymiany podstawowe sprawy eksploatacyjne, reszta wyjdzie jak ruszy w pole.. Bez papierów nie palące to jest warte tyle co waży razy cena złomu..

Edytowano przez gruber99

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    0

Robił ktoś ostatnio kapitalny C330? Jaki koszt? 

 

Do zrobienia:

1. Rozpolowienie, wyjecie wału korbowego i szlif, 

2. Nowy zestaw naprawczy oczywiście. 

3. Nowy termostat i pompa wody. 

4. Regeneracja pompy wtryskowej. 

5. Zdjęcie obudowy sprzęgła (jest wyciek pomiędzy pokrywa a blokiem. 

6. Koła rozrządu do wymiany. 

7. Głowica oczywiście do planowania. 

 

Generalnie chodzi o pełen remont silnika i osprzętu. 

 

Malowanie zrobię sam. 

 

Ile takie coś może kosztować? 


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    404
14 godzin temu, bizonbs napisał:

Ile takie coś może kosztować? 

A kto ma to wiedzieć? Wszystko zależy od rodzaju części i tego co wypadnie po drodze i tak dalej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    0

Generalnie jest tak, że z chęcią bym się sam pobawił w naprawę ale zwyczajnie nie znajdę tyle czasu aby pałować się z tym miesiąc. Na olx widziałem, że są gotowe silniki po renowacji z gwarancją przy zdaniu starego. Koszt około 4 tysięcy więc wydaje mi się dosyć tanio, a stary silnik i tak trup. Korzystaliście z takich - gotowych rozwiązań? 


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozważając zakup gotowego silnika - pamiętaj, że często musisz zdać stary - nie może być pęknięty - musisz go wysłać.
Jeśli chodzi o to - kupując gotowca nie masz pewności co w niego zostało wsadzone. Chyba lepiej by było sprawdzić koszt części i zapytać lokalnego mechanika ile za robociznę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez Ruletka55
      Hej, 
      Spotkała mnie przykra sytuacja,  traktor zostal zalany

      Przechodząc do sedna sprawy, martwi mnie jak podejśc w ogole do uruchomienia tego traktora, co niezbędnego warto zrobić ?
      Obecnie ciagnik umyłem dokładnie myjką ciśnieniową, teraz suszy się

      Co na pewno zrobie w najbliższym czasie to: 
      - postaram się wyszuszyć elektroniczne rzeczy, odsłaniając plastiki, trudno dostepne miejsa sprobuje dosuszyc suszarką
      - wymienie olej w skrzyni bo na bagnecie majonez
      - wymienie olej w silniku (profilaktycznie)
      - wymienie paliwo

      O czym powinienem jeszcze pamietac ? Myslalem o wyciagnieciu komputera pokladowego i zaniesc do elektronika zeby poczyscil specjalnymi substancjami


      Dzięki za pomoc
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj