Polecane posty

KULAWA_KOZA    156

Każdy wkłada na jakie go stać .Mi nie pasuje ciapek to go zmieniam i po problemie 9_9ale jak naprawiam to łożyska daje średniej klasy , zestawy lepsze i tyle co się może zepsuć.Mam ciapka co żadna śrubka od nowości nie była dotykana , nawet wtryski czy pokrywa zaworów, wszystko pracuje perfekcyjnie.Miałem kupca co mi wypłacał 25000 i go nie sprzedałem, Mam sentyment do niego :xRoki jak robisz dla siebie to ładuj Polskie łozyska i tyle samo pochodza co SKF a zapłacisz 5x mniej.

Zresztą twoja kasa to ładuj nawet Ine lub Fag:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Na pewno Polskie łożyska nie pochodzą tyle co zachodnie.Łożyska kiedyś  ściągano od Japońców i ładowane w Polskie sprzęty u mnie Farmolce były łożyska made in Japan wtedy też dostali licencje i lepsze wtedy łożyska zaczęto robić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Na atak pójdą SKF nie zbiednieje ;) a do zwolnic jeśli będzie potrzeba wymiany Polskie tam mniej roboty 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Po bokach nie ma potrzeby wymiany bo są dobre tam luzu nie było i nie ma ;)

A na ataku inna sprawa zużycie/poluzowanie się nakrętki dodatkowo moje niedbalstwo bo ciągle tak z tym jeździłem nie chciało mi się za to brać:P i wałek miał/ma luz osiowy i lata na boki i łożyska uległy uszkodzeniu. Ale zrobi się teraz już cały tył i będzie spokój 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

no a koła masz ok? zęby ataku i talerza? bo w c-330 często one ulegaja uszkodzeniu.Teraz mam c-330 i atak i talerz już poddarty ostro a ciapek ma 3200mth, ale po skrzyni widac że lekko nie miał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

Atak i talerz będzie też nowy, co do wnętrza mechanizmu czyli tego co siędzi wewnątrz obudowy to się okaże po rozebraniu. Jak zęby ok i nowe podkłądki cierne załatwią sprawę luzów to spoko, a jak nie to całe wnętrze pójdzie też nowe. Okaże się po rozebraniu. Nowe będa też małe koła napędzające w zwolnicach bo one najszybciej się zdzierają, półosie i bębny raczej ok bo dwa czy trzy lata temu robiłem hamulce no ale kto tam wie. Zapewne przy wymianie uszczelnień w zwolnicach dam od razu nowe wszystkie łożyska, aby za rok znów z tym sie nie babrać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PaweLisowicz    88

Jakie są mniej więcej koszty generalnego remontu skrzyni wraz z robocizną? W moim ciapku skrzynia dokonuje żywota już i trzeba będzie wymienić prawie wszystkie tryby. Objawy: wypada 4 bieg, 5 bieg wchodzi za daleko, huczy skrzynia. Po ściągnięciu pokrywy okazuje się że trybów już prawie nie ma :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusc335m    10

Witam, chciałbym się dopytać czy jest jakiś sposób na zmycie czarnej farby   z silnika i osi przedniej w ciągniku do oryginału szarego, który jest pod spodem? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Dobrą myjką min 15;/min na trzy fazy jak dasz blisko lance to słaba farba pójdzie bez problemu a potem podkład i malowanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    1117

Jokerfarm bedzie piaskowal ale to juz,do golego . Mial tylko malowac a wyszlo ze blok spawany i do roboty silnik będzie 😄

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusc335m    10

Blok silnika i oś pomalowana jest na czarno, a pod spodem jest oryginalny siwy kolor fabryczny i właśnie ten czarny chciałbym zdjąć i nie wiem czy są jakieś środki czy czymś zdrapywać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Nie ma szans żeby zdjąć czarny i nie uszkodzić szarego


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    707

Są specjalne środki do usuwania farb, one nie są na tyle wydajne aby na raz usunąć wszystkie warstwy, możesz na próbę kupić małe opakowanie np. w markecie budowlanym. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przekręt    150
53 minuty temu, sumek666 napisał:

Nie ma szans żeby zdjąć czarny i nie uszkodzić szarego

konserwator zabytków by to zrobił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Po co ci szara farba? chcesz dobrać? Jeśli tylko zdrapać  to rób do gołego metalu za pomocą szczotek drucianych tych mocniejszych na szlifierkę kątowa.Żadna chemia nie zapewni ci tak dobrej przyczepności  jak odtłuszczony na biało metal.Piaskowanie odradzam ze względu na spasowanie w tych ciągnikach,z korpusu demontuje ile sie da i jedzie szczotkami tak żeby starej farby nie było.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Ja piaskowałem z 5-lat temu i nic nie uszkodziłem. Wystarczy zabezpieczyć wloty kolektorów i otwory w zwolnicach przy odpowietrzniku.

Ludzie piaskują auta ciężarowe gdzie pełno pneumatyki i elektryki.Jadą po tym wszystkim piachem pod ciśnieniem i jakoś później wszystko działa

 

 

 

 


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dsbh    1274
1 godzinę temu, ursusc335m napisał:

Blok silnika i oś pomalowana jest na czarno, a pod spodem jest oryginalny siwy kolor fabryczny i właśnie ten czarny chciałbym zdjąć i nie wiem czy są jakieś środki czy czymś zdrapywać

 

23 minuty temu, Adi96 napisał:

Po co ci szara farba? chcesz dobrać? Jeśli tylko zdrapać  to rób do gołego metalu za pomocą szczotek drucianych tych mocniejszych na szlifierkę kątowa.

Może właśnie chodzi oto aby zostawić ten oryginalny kolor. Jeżeli był malowany na ciepłym silniku to bez uszkodzenia fabrycznego koloru się chyba nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Człowieku nie odstawiaj lipy,spróbuj dobrać kolor może masz na lewarku jeszcze lub na jakieś pokrywce.Wymiar trzeba 4 na 4 cm,zedrzyj do końca lub wypiaskuj ale ja odradzam.Nie rób taki że o oryginalny kolor,trzeba zostawić to głupota,jeśli zaczniesz to traktować chemią,ze starą farbą wjedzie w reakcję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusc335m    10

Dzięki wszystkim za porady, nie będę próbował zdzierac tej czarnej warstwy, bo schodzi razem z oryginałem. Pomaluje mu korpus na szaro latem, tylko nie wie ktoś jaki kolor jest najbardziej zbliżony do oryginału z tych dostępnych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj