Borekk17

ursus c4011 remontowac czy kupic drugi

Polecane posty

Borekk17    890

mam ursusa c4011 z1967 roku i przydał by sie remont generalny zaczynajac od miekkiego przodu a konczac na podnosniku i blacharce silnik po mimo wczesniejszej dziury po korbowodzie sprawuje sie dosc sobrze choc zaczyna stukac bierze olej choc jeszcze ma moc i skoelro remont no to musze dac blok do osiowania i planu nowe glowice wał po drugim szlifie nowy rozrzad kola plus walek i reszta dupereli czyli zostanie praktycznie tylko stary blok reszta ma byc nowa tak samo uklad hamulcowy sprzeglo i regeneracja podnosnika

I nie wiem czy remontowac czy kupic drugi w lepszym stanie i miec dwa bo liczac tak na spokojnie to na remont musze miec min te 7000 zł co poradzicie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Remont w przyszłości i tak Cie nie ominie. Zakup drugiego rozważyłbym na twoim miejscu jeśli by Ci nie starczał 1 do prac w gospodarstwie i byś się po prostu nie wyrabiał. Tak to nie ma sensu kupować tylko po to aby przyoszczędzić na remoncie. Nowy i tak pewnie będzie wymagał niedługo mniejszego lub większego wkładu finansowego.

Moje zdanie to wyremontować jak należy i się cieszyć dobrze zrobionym ciągnikiem :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamillo9411    3

Kolega wyżej ma rację, jak wyremontujesz sobie to będziesz wiedział co masz

a tak to nie wiadomo co trafisz , pochodzi ci sezon, dwa i bedziesz miał nie jeden lecz dwa ciągniki do remontu :wacko:

za te pieniądze szału napewno nie bedzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

a wie ktos moze gdzie dostane czesci wsuwne do miekkiego przodu bo u mnie od dawna gwintu nie ma

http://olx.pl/m/oferta/silnik-c-360-stan-idealny-po-kapitalnym-remoncie-daje-gwarancje-CID757-ID7uWTw.html?code=596dfbdf2e

 

 

co o myslicie o tym silniku blok nie klejony i nie spawany a moj blok nie jest w najlepszym stanie i czy warty tej ceny

http://olx.pl/m/oferta/silnik-ursus-360-70km-oraz-zetor-7211-5211-6211-7011-gwarancja-CID757-ID5NIT9.html?code=72da0eaa50

 

pisałem z gosciem i ma silnik na 4gary i ceni 4300 a gwarancja na miesiac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

W sklepach z częściami jest wszystko do miękkiego przodu :)


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

no właśnie nie ma sa tylko ośki sprezyny tulejki nakretki a całych czesci wsuwnych brak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

Sory ale nie czaje :D jakie części wsuwne?? sworzeń zwrotnicy?


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    316

....bo liczac tak na spokojnie to na remont musze miec min te 7000 zł co poradzicie

http://www.licytacje.komornik.pl/Notice/Search

potem ruchomości, maszyny rolnicze i dla przykładu warmińsko-mazurskie.

sześćdziesiątek jest sporo w cenie 5-10tys PLN. Przynajmniej przez rok widziałem w moich okolicach ze 4.

Od komornika dostajesz kwit i rejestrujesz go bez problemu nawet jak nie dostaniesz Dowodu czy ciągnik będzie bez blach (ważne aby był określony model i rok produkcji w kwitach od komornika).

W najgorszym wypadku koszta do poniesienia to wyjazd na przetarg, laweta, koszt rzeczoznawcy i badania technicznego oraz koszt w wydziale komunikacji przerejestrowania pojazdu. Czasem może potrwać ciut dłużej z wydaniem DR ale wydają.

Jest sens remontować?

Rzadziej widziałem zetorki typu 6718 lub podobne ale też się trafiają.

Zdarzają się ciągniki nie zdewastowane które są tylko unieruchomione aby zniechęcić ewentualnych kupców (coś wykręcone, cos przestawione).


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

sebo1986 chodziło mi o zwrotnice miekkego przodu

 

a w kwesti drugiego ciagnika to nie musi miec papierów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebo1986    229

No to jak pisałem, wszystko jest do kupienia ;)


..kooperacja na mocy paktu, mocy płynącej z kontaktu..

Zakaz klikania zielonych strzałek przy moich postach i polecania moich komentarzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

to pokaż gdzie to dostane bo ja obdzwoniłem 10 sklepów w pobliżu i towar jest niedostepny

mozna dostac tyko tulejki sworznie gumy sprezyny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Może szukaj w sklepach co mają części do starych zetorów. Zadzwoń jeszcze do Agrorami z Kościelnej Wsi koło Kalisza ( nr. znajdziesz w necie). Co do opłacalności remontu to musisz dobrze to przemyśleć. Nie wiem co masz już zmienione bo na pewno będziesz miał trochę problemów z częściami. Przekładnia kierownicza do przerobienia na jeden drążek bo do tamtej nic nie dokupisz, miękki przód też nie będzie łatwo, wałek wom kiedyś było problem ale ostatnio gdzieś widziałem ten długi. Co do remontu silnika to ciekawe jaki wyjdzie szlif - jeśli 2 a wał dobrej jakości to spokojnie, ta dziura po korbowodzie nie poci się ( dla mnie każde pęknięcie bloku to obawa ponieważ nawet spawanie nie wróży sukcesu). Wydasz na pewno kupę kasy za którą kupiłbyś drugi ciągnik i szczerze to może spróbuj ten komuś za parę groszy opchnąć a kup sobie przynajmniej oryginalną C360 lub starego zetora. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

ja w swojej mam kolumne od c360 w garażu znalazłem wał po 3 szlifie i nowe koła rozrzadu tak ze dwie rzeczy mam zglowy a w sprawie kupna druguego to nigdy nie kupie c360 bo to gówno w którym wyje skrzynia i pękają korpusy i plecaki podnosnika jak będę kupował drugi to tylko 4011 nie musi miec kabiny maski wystarcza mi b£otniki tylne i siedzenie starego typu (miska) a napewno bedzie lepiej pracowac od 60

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

To już twój wybór i twoje zdanie. Wyje przekładnia główna i zmienia się to na zetorowską o zębach skośnych. Wg. mnie to lepiej kupić starego zetora, C360 pozbyłem się jakiś czas temu i wcale nie żałuję:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

ale do 7 tys to ciezko zetora kupic a c 4011 to za tyle sie kupi tylko zeby z oryginalna skrzynia kupic i bedzie cicho jak w kosciele

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Mario8610
      Witam, muszę wymienić dźwignie opcji siłowek i pozycyjnej, jak ją zdemontować i czy muszę rozbierać dzwiginki mechanizmy przy rozdzielaczu
    • Przez panczo1922
      Pacjent nieśmiertelna siuntka!
      Przed zimą zalalem ciągnik płynem/koncentratem do chłodnicy.
      Teraz na wiosnę czas oprysków a płyn poszedł do oleju i zrobiło się mleko.
      Myślałem że rozpuściło uszczelkę jak cały czas na wodzie jeździł ale niestety problem jest poważniejszy.
      Wżery na tulei i w bloku tam od dołu przy uszczelnieniu tulei.
      Tuleje wiadomo będą nowe ale co zrobić z tym blokiem? Czym to najlepiej skleić? Praktykował ktoś z was takie naprawy?
      Ciągnik pracuje tylko w opryakiwaczu więc nie będzie przegrzewany.
      Co radzicie z tym zrobić?
       
    • Przez MafiaPstrągowa
      witam, wie ktoś może gdzie online sprawdzę historie c360 po samym numerze vin? maszyna została wyrejestrowana dawno temu, nie posiadam żadnych dokumentów, chciałbym się dowiedzieć kilku rzeczy, ale na każdej stronie typu carvertical, itp wymagany jest 17-cyfrowy vin, a c360 ma 6-cyfrowy
    • Przez Grzesiu360
      Cena 18000 zł do negocjacji zarejestrowany i ubezpieczony. Gostyń wielkopolska.



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj