TomaszNowak

JOHN DEERE 6310 PREMIUM Problem z ODPALANIEM

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
TomaszNowak    6

Koledzy mam problem z JD 6310 Premium. Mianowicie gdy spadły temperatury po niżej zera nie mogę odpalić ciągnika. Bak paliwa praktycznie pełny akumulator nowy. Ciągnik kręci i nie chce zapalić ( dymek puszcza) Sprawdziłem filtr paliwa i pojawiła się kropelka lody na dole filtra ( w bezbarwnym odstojniku pod filtrem) Wywnioskowałem z tego że może być woda w paliwie. Ustawiłem nagrzewnice po pewnym czasie ciągnik odpalił. W między czasie jeszcze naładowałem akumulator bo padł. Wlałem do zbiornika bezbarwny denaturat by zmieszał się z wodą oraz środek na przeczyszczenie wtrysków. Do zbiornika wlałem 3 litry denaturaty. Ciągnik chodził elegancko. Dziś poszedłem sprawdzić czy już jest ok nadal jest tak samo jak wczoraj nie mogę zapalić ciągnika i oczywiście akumulator padł. Podczas odpalania było widać jak szedł dymek z rury. Co możecie mi poradzić bo już nie mam pomysłu co zrobić by normalnie mi odpalał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7948

a jakieś świece żarowe lub płomieniowe posiada ? Jak tak i są niesprawne to nie odpalisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
glwoj    5

Mam 6410 i też lekko nie pali na mrozie, trzeba grzać świecą żarową wtedy jest ok, bez grzania na mrozie bardzo ciężko pali. Sprawdź pierwsze akumulator, wyciąg i zawieź do sklepu z akumulatorami to ci sprawdzą, potem patrz dalej jak będzie dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7948

świece najlepiej wykrecić i podlaczyć pod zasilanie, czasem potrafi słabo sie rozgrzewać lub nie na calej powierzchni , ogolnie to odlączasz zasilanie od poszczególnych świec , bierzesz kabelek , jeden koniec do plusa na aku a drugi do świecy i delikatnie dotykasz , jak iskrzy to świeca teoretycznie jest sprawna.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Ja proponuje wypompować tę berbeluchę z zbiornika. Do takich ciągników denaturaty jak piszesz się nie leje. Kup kanister lub dwa normalnego paliwa. Wlej to do baku. Jeśli dalej palił nie będzie to z ciągnikiem jest coś nie tak. Ja dzisiaj odpaliłem mf a. Tankowany gdzieś w październiku ruską ropą. Patrzę pod maskę a w odstojniku jak by smalcu napchał. A silnik chodził. A co tu dopiero mówić o kropelce wody. Nawet go grzać nie musiałem specjalnie. Wczoraj odpalałem inny traktor tez tankowany jeszcze w październiku i odpalił po może 10 sekundach kręcenia rozrusznikiem. Wczoraj było -8 dzisiaj rano - 6.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7948

Paliwo dużo ma do rzeczy ale nawet jak będzie najlepsze, to w mrozie i tak będzie trudno uruchomić silnik wysokoprężny tylko na "kompresję" bez dodatkowego podgrzania komory spalania lub powietrza w kolektorze ssącym. Choć  Są silniki które w miarę lekko palą na mrozie i nie mają świec ale są też takie że bez nich ani go rusz.

Edytowano przez Uziu92

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

W serii 10 nie ma przypadkiem grzałki tzw. spiralki na dolocie? przekręcając kluczyk na zapłon i wciskając go podgrzewamy tą spiralkę.

jeżeli długo traktor keci i nie moze odpalic, możesz mieć gdzies zapowietrzony układ paliwowy. po odpaleniu traktor rowno chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
juras390    2

mój 6310 z 2000 roku cieszko palił dziś mróz -10 zamontowałem mu grzałke płynu w blok włączyłem przewód pod 220 v na 45 min podchodze i od szczała pali a przedtem kaplica była że szok a grzałke zamontowałem od zetora 5211 za 85 zł a orginał od john deere 6310 w komplecie 680 zł pozdrawiam i zycze udanych przeróbek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brawo    1

Witam wszystkich, mój JD 6210 Premium  w momencie wciśnięcia kluczyka aby podgrzać świece żarową pali mi bezpiecznik, ( pierwszy od lewej u góry 30A ), jeszcze wczoraj było w porządku. Kilka stopni na minusie bez grzania kręci  ale nie odpali. Proszę o pomoc. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrols    9

Witam. W serii 20 jak podgrzewa się świecę żarowa? To jest jakiś automat? Jak wciskam kluczyk to prąd nie dociera do świecy. Jak przekrece kluczyk stacyjki w pozycję w której zapalaja się kontrolki to prąd do świecy dochodzi na ułamek sekundy.

Edytowano przez piotrols

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peugeot    378

Mała sugestia dla osób które kupiły ciągnik , następna rzecz jaką kupicie po tym ciągniku to powinna być instrukcja jego obsługi . Piszę tak bo niestety widziałem wiele razy jak rolnicy wręcz prosili się o awarię .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj