Radek0979

Renault 110-54 nie można wyłączyć przedniego napędu

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Radek0979    0

Witam, Mam Renault 110-54 z rewersem elektrohydraulicznym. 3 pompy. Rok 1998.  U mnie napęd działa cały czas - nie można go wyłączyć. Czy ktoś może mi powiedzieć w którym miejscu znajduje się elektrozawór od włączania napędu? Słynny tłoczek w dzielniku chodzi lekko, a mimo to na przystawkę nie podaje ciśnienia oleju. To chyba coś z elektrozaworem tylko który to jest - gdzie go szukać, jest ich sporo na wierzchu skrzyni - czy to któryś z tych?? Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    1

Hej

Mam Renówkę  w prostej wersji ale mogę co nie co dopowiedzieć.. :)

Postaraj się zlokalizować elektrozawór po przewodach które idą od włącznika przedniego napędu albo przekręć zapłon i załącz w kabinie napęd wejdz pod ciągnik i zobacz która cewka ,,klei'' najlepiej użyć do tego cienkiego metalu,sprawdzaj każdą cewkę po kolei chyba że załączanie napędu następuje w chwili gdy prąd ,,schodzi'' z cewki więc powtórz akcję ale wcześniej jeszcze raz wciśnij przycisk od napędu..Jeśli mechanikę masz nie uszkodzoną to albo zawór się zaciął(opiłek metalu) lub cewka nie działa ewentualnie sprawdź włącznik od napędu..Ogólnie namierzenie elekrozaworu , cewki to prosta sprawa,jeśli wyeliminujesz te 3 żeczy o których napisałem powyżej to sprawa mechaniczna..zacznij od tego..

Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

zapomniałeś jeszcze o tym, że modele w modelach z napędem na przycisku podczas hamowania blokuje się przedni napęd


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gadget    1

Może nie blokuje ale załącza się przedni napęd tylko wydaje mi się że powinien najpierw zlokalizować elektro zawór i na początku wyeliminować 3 żeczy o których wspomniałem czyli przycisk napędu,cewka zawór..jeśli do cewki dochodzi napięcie , cewka klei a zawór nie jest zacięty to będziemy myśleć dalej..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radek0979    0

Panowie problem rozwiazany. W mojej Reni  był naprawiany rewers. Po tej naprawie mechanik zle podłączył kostki. Prąd nie dopływał do elektrozaworu i napęd działał cały czas. Pozdrawiam i dziękuję wszystkim którzy starali się pomóc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi91    0

Witam.

Mam podobny problem w swojej reni 103.54. Sprawdziłem napięcie na cewce. Na wyłączonym guziku mam napięcie, na włączonym guziku (napędzie) nie mam napięcia. Włącznik założyłem nowy. Moje pytanie brzmi jak prawidłowo powinna działać cewka. Czy powinna delikatnie, bardzo cicho kliknąć, czy powinno to być słyszalne, wyczuwalne? Podłączałem na krótko, i tylko bardzo cicho kliknie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Waldi91 napisał:

Witam.

Mam podobny problem w swojej reni 103.54. Sprawdziłem napięcie na cewce. Na wyłączonym guziku mam napięcie, na włączonym guziku (napędzie) nie mam napięcia. Włącznik założyłem nowy. Moje pytanie brzmi jak prawidłowo powinna działać cewka. Czy powinna delikatnie, bardzo cicho kliknąć, czy powinno to być słyszalne, wyczuwalne? Podłączałem na krótko, i tylko bardzo cicho kliknie. 

Kolego jak podajesz prąd na cewkę to napęd jest wyłączony. tak samo z ciśnieniem na przystawce, jeżeli jest ciśnienie na przystawce to napęd jest wyłączony. a co do cewki to takie głuche kliknięcie powinno być. sprawdź na kablach do cewki czy napewno jest 12volt, u mnie nie wyłączało napędu i dziwnie klikała cewka i okazało się że do cewki dochodziło 5volt bo po drodze masy nie było


Renault 110.54 ;D Ursus C-360 ;)


"Renowkie jest Bogiem jazda Nałogiem oranje Zabawą ropa Podstawą "

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macherr    4

Napiszę bo może komuś się przyda w 110.54 był problem z rozłączeniem przedniego napędu po sprawdzeniu cewki zasilania i zaworu wszystko było ok i dalej nie rozłączało .Po podpięciu manometru do rurki doprowadzającej olej do przystawki okazało się że nie ma ciśnienia, katalog i sprawdzenie układu i okazało się że poprzedni właściciel ciągnika naprawiał skrzynię i zgubili dławik który znajduje się na trójniku i ogranicza przepływ oleju do smarowania hamulców a to wszystko pracuje na jednym obwodzie i całe ciśnienie szło na smarowanie tarcz hamulcowych założyłem nowy od bizona (otwór ma być według katalogu 0.8 mm) i napęd się rozłącza.

Edytowano przez macherr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj