SRT8

Ambra Multi G 10w30 Do przeniego mostu? NewHollandTD5050

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
SRT8    0

Witam Panowie!
Otoż to mam taki problem z dostasowaniem oleju do przedniego mostu do TD5050,wczesniej miałem orginalny wlany w serwisie New Holland i mialem problem przez źle dobranyu olej Musiałem wymieniać smieringi w moście bo olej robił duże ciśnienie w moście i przy skręcie strasznie piszczało.
I chce sie zapytać czy olej multi G nada się do przedniego mostu.
Multi g leje do skrzyni biegów i do zwolnic z tyłu.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morfi81    30

do przedniego mostu Multi G może być, ale czegoś tu nie rozumiem bo co ma wspólnego olej w przednim moście do piszczenia w czasie skręcania? Moim zdaniem przy skręcie jak coś piszczy to raczej coś jest nie tak z olejem od wspomagania lub z pompą (chyba że piszczy czujnik od słabego ciśnienia pompy wspomagania).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SRT8    0

Ponieważ po wymienie na inny olej nagle ustało piszczeć,co chwile odpowietrzalismy i non stop robiło tak mocne ciśnienie ze przy odkręcaniu sama nakrętka odstrzeliwała.
rozmawialiśmy w mechanikiem ale to już z innego serwisu new holland ze olej nie może byc wlany taki pierwszy lepszy.
Ale zawsze była wina serwsiu bo oni zawsze wlewali ponad wyznaczony nadmiar. I to powodowało awarie.
ale już doprowadziłem go 'troche' do porządku :D
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    25

oryginalnie most zalany jest multi g.

u mnie też zgrzytało  przy skręcie i pomogła wymiana  oleju.

co do ciśnienia to u mnie jest rurka odprowadzająca powietrze w przednim moście, może u ciebie też ytlko jest przytkana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morfi81    30

u mnie też jest ten odpowietrznik w przednim moście i nie powinno gromadzić się tam ciśnienie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gie1980    0

Skrzypiały tarczki bo olej miał wysokie ciśnienie. Przy przepracowanym oleju terż będą skrzypiały.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    7

To na jaki olej wymienialiście? Wymienia się tylko w przednim moście?Czy w przednich zwolnicach też? Ile litrów oleju tam wchodzi? Pytam bo też zaczęło mi piszczeć czy zgrzytać przy załączonym przednim napędzie. Może się przez to coś uszkodzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    7

Dziękuję, a po jakim przebiegu wymienialiście olej. Wg instrukcji w skrzyni to 900 godzin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morfi81    30

U mnie jest już 1100 mth i jeszcze nie wymieniałem a już olej mam kupiony (fuchs) w serwisie usłyszałem że ambra multi g jest samoczyszczącym olejem i nie trzeba go wymieniać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wysos
      czy ktoś wie czy jest możliwość zrobić wolny (swobodny) powrót oleju? chciał bym aby podczas pracy maszynami wymagającymi ciągłego przepływu hydrauliki aby olej nie wracał przez rozdzielacz a właśnie poprzez wolny spływ, czy zrobienie (dorobienie) takiego przyłącza w miejscu wlewu oleju to dobry pomysł? a może gdzieś w tym modelu jest miejsce przygotowane na takie przyłącze?
    • Przez damianix
      Witam!
      Po jeździe 40km/h i zatrzymaniu się wyrzuca olej z odpowietrznika. Zgłaszałem na gwarancji to wymienili odpowietrznik i dalej tak samo. Jak pracuję tylko w polu to nie wyrzuca oleju. Co może być przyczyną ?
      odpowietrznik td5.85.mp4
    • Przez lesbycool
      Witam w moim nh td5.85 wyskakują błędy 3141,3292 wyskakują na przemian podczas pracy co dziesięć minut co to może być


    • Przez Grzesiekc
      Witam jak w temacie czy ma ktoś informacje ile gazu wchodzi do układu klimatyzacji w NH TD95D ?
      Dodatkowo co może być uszkodzone jeżeli kompresor włącza się na krótko a po włączeniu pokrętłem nie działa ?
    • Przez Ziel
      Witam od 3 lat mam problem z hamulcami, ciągnik był kupiony nowy z gwarancją 1rok, wszystko było ok przez rok, po roku hamulce zaczęły się zapowietrzać. Najpierw jakimś cudem ciągnik potrafił wywalić płyn ze zbiorniczka po czym zapowietrzały sie hamulce, płyn dolałem i odpowietrzyłem (leje olej mineralny z serwisu) po odpowietrzeniu po jakims czasie to samo, wywali w losowym momencie plyn i juz d*pa. Sprawdzałem i wymieniałem membranę w układzie pneumatycznym, przejrzałem cala pneumatykę, nie wiem co robić, serwis też nie wie a nie mam zamiaru im odstawiać ciągnika na wymienianie wszystkiego po kolei bo to sam mogę zrobić. Jeśli ktoś miał taki lub podobny problem to proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj