Skocz do zawartości
matttic

New Holland T6 Kontrolka ciśnienia hamulca przyczepy

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
matttic    4

Jak w temacie po odpaleniu ciągnika ostatnio zaczęła świecić mi kontrolka informująca o niskim ciśnieniu powietrza w instalacji pneumatycznej w przyczepie mino iż ciągnik stoi z zapiętym pługiem po kilku minutach kontrolka samoczynnie gaśnie. Co może być tego przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

spada ciśnienie w układzie, jest gdzies niewielka nieszczelność, jak troche pochodzi to napompuje ciśnieia i jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matttic    4

Myślisz że tam jest ciśnienie cały czas?? Mam go nowego od roku i nie było tego wcześniej nigdy a zdarzało się, że stał i 2 miesiące nie palony w zimie to wtedy powinno samoczynnie zejść i też sie zapalać przy rozruchu ?

 

Nieszczelność.... on powinien mieć tak w dowodzie wpisane bo przez rok juz tyle było nieszczelności usuwanych przez serwis że już mi zbrzydł mój smerf ciamajda ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

woytek    3

Jeżeli układ pneumatyczny jest szczelny, to może traktor stać nawet rok i kontrolka się nie zapali. Widocznie gdzieś masz nieszczelność i dlatego schodzi powietrze.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

osuszacz powietrza był zmianiany? jeżeli nie to mogła sie zebrać wilgoć w układzie i poprostu pryblokować jakiś zaworek, który równie dobrze może samoczynnie sie odblokować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    2

W moim t6.175 ciśnienie trzyma raz tydzień, a raz miesiąca .  Co innego t6050 tam jak napompuje sprężarka ciśnienie to stoi pół roku przez okres zimowy i nic nie zejdzie.

Nie ma co się tym przejmować może usterka z biegiem czasu sama się usunie tak jak z fotelem pneumatycznym. Trzymał 2 dni i spuszczał ciśnienie z poduchy, po około 450mth jak napompowałem  ciśnienie w fotelu tak trzyma miesiąc i pół roku i nie spuści grama powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matttic    4

osuszacza powietrza nie zmieniałem a na pierwszym serwisie jak był to też wątpię by nim się zajęli  bo ciągnik pojechał do Tarnowa i u siebie robili a ja nie miałem wykazu poszczególnych prac jakie były wykonane.

Na pewno filtry paliwa, oleju silnikowego (mam nadzieje że olej też :) i skrzynie kalibrowali a reszta to wielka niewiadoma.

 

A propos osuszacza to gdzie go szukać i jaki może mieć wkład? Wymienny czy jakiś "wieczny" z którego spuszcza sie tylko wodę podobnych jak w niektórych kompresorach do malowania?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

osuszacz jak dobrze pamietam powinien gdzies przy tylnym kole być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matttic    4

rzuciłem okiem przedtem i z takich rzeczy przy kołach mam zbiorniki chyba na powietrze które od spodu maja zawory o ile się nie mylę do spuszczania wody ale chyba mam szukać czegoś innego? Mam dokładaną pneumatykę jednoobwodową nie wiem czy to cos zmienia? W instrukcji też nie widzę nic o osuszaczu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

sprawdz za lewym tylnym kolem pod taką półokrągłą osłoną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matttic    4

Czy chodzi tu o ten okrągły element zaznaczony na obrazku od samego spodu wyglądający jak by posiadał jakiś wkład. Jest to część wielokrotnego użytku którą się demontuje czyści i suszy czy wymieni się na nową? Mam na nim naklejoną taśmę z napisem czarnym flamastrem ISO lub 150 może chodzić o motogodziny bo gdzieś tyle miał przy serwisie ale nie mam pojęcia czy to było zmieniane bo ciągnik pracował jakieś 20 motogodzin od tego czasu i już trochę jest przybrudzony ten element. Ciężko to ogólnie wypatrzyć nie wchodząc pod ciągnik. Napisz proszę jak to zdemontować bo to plastik i boje się na siłę ciągnąć bądź kręcić bo jest zimno i może pęknąć.

post-119452-0-93716300-1418060641.jpg

Edytowano przez matttic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobys    30

W moim też tak jest, i raczej tak będzie po prostu nie ma powietrza napompowanego. chyba że trzeba poszperać czy nie ma tych nieszczelności u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez luki0489
      Co sądzicie o tym modelu w wersji plus? i jaka jest jego cena? z góry dziękuje
    • Przez gr_rat
      witam co to za informacja ?(zdjęcie do podglądu) jak to usunąć ?

    • Przez Przemek B
      Witam!
      Wybieram pomiedzy DC a EC.
      Na czym polega zmiana biegów w EC. Na stronie pisze ze 8 biegow bez sprzegla. Proszę o informacje ile można zmienić biegów pod obciążeniem? Jakie są głowne biegi i ile ich jest? Jak z rewersem?
    • Przez taczka11
      Witam szukam chętnego na komplet filtrów silnika i hydrauliki ciągnika NH seria T 6070 T6 160 
       
      [galleryimg=689460]
    • Przez JarekTymiski
      Witam. Ma problem z Klimą. Sprawdzili szczelność i nabili gazu do pełna i słabo dmucha. Są 4 otwory w podsufitce od nawiewow. I jak otworzę wszystkie to nie czuć prawie wiatru. Jak zamknę 3 i zostawię jedno otwarte to trochę czuć że zimnym wieje ale słabo. Wentylator działa na każdym biegu. Jak wyjme filtry to tak samo jest. Z filtrami też. Nie ma różnicy.
      Wie ktoś w czym może być problem?
×