Tomaszon

JD 2140 kicha olejem przez odpowietrznik

Polecane posty

Tomaszon    0

Witam wszystkich :)

 

Mam maly problem z JD 2140, sprawa jest taka ze podczas jazdy po asfalcie gdy ciagnik ma lekko wyrzuca okolo 300 ml oleju z silnika przez rurke wychodzaca z pokrywy zaworow zchodzaca przy silniku( to odpowietrznik taki chyba) Gdy za juz kichnie olejem pozniej tego nie zrobi az wystygnie caly silnik. gdy pracuje w polu jest wszystko ok, ma lekko czy ciezko w pracach polowych tego nie zrobi. Nie mam pojecia co moze byc przyczyna takiego zachowania, i czy ten odpowietrznik pelni role odmy?? mam nadzieje ze dobrze to opisalem jesli nie prosze o pytania.

Prosze o odp z gory dziekuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

jeśli się nie mylę to chodzi o odmę, tam jest chwytacz oleju i pewnie odprowadzenie z chwytacza jest zatkane i nazbierany olej jak dasz w gaz to wypluwa. rozebrał bym przy wyjściu tej rurki ten wykraplacz i wyczyścił. o ile wgl jest taka możliwość mogę się mylić ale tylko to mi do głowy przychodzi ;)

Edytowano przez kemotke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszon    0

Dziekuje za podpowiedz kemotke , rurka ktora jest wyprowadzona z pokrywy zaworow jest pusta w srodku i tu mam pytanie czy odma lub jej element moze znajdowac sie pod pokrywa zaworow, bo rurke wyciagalem i jest pusta. i czy ta rurka pelni role odmy???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

nie wykluczone, w wielu silnikach tak jest, może zobacz jeśli masz katalog cześci jak to wygląda bo czasem odma jest zintegrowana w pokrywie zaworów. kolego bardziej nie pomogę, miałem podobnie w mercedesie tylko tam odma była na zewnątrz. przydał by się ktoś kto zna troszkę ten silnik ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Nie rozumiem Twojego pytania.

Odpowietrzenie silnika=odma.

Odma może być z separatorem oleju lub bez. Bez jest tylko zwykłą rurką i olej może się tam pojawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kemotke    1

ale jeśli jest bez separatora to ciężko wyjaśnić skąd nagle bierze się taka ilość oleju. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukjohn97    9

ustaw zawory to przestanie pluć olejem. moja c330 plula, bo miała zawory rozregulowane, ustawiłem to problem znikł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ryki    10

Pytanie z innej beczki. Mógłby mi ktoś zmierzyć na bagnecie gdzie jest Max A gdzie min. Mierzone od góry tzn od miejsca gdzie bagnet dochodzi do korpusu. Mam bagnet od większego modelu i nie mogę zmierzyć poziomu oleju. Chodzi mi o id 2140. Z góry dziękuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dwaa9
      Część. Nagle przestała mi działać hydraulika. Po zgaszeniu i opuszczeniu podnośnika i tura. Teraz nic nie działa. Nie podnosi ani nie działa wspomaganie. Wom działa. Gdzie moze być przyczyna?
      Dodam jeszcze że olej jest, filtry wymieniane w tamtym roku. Myślę że to może być przednia pompa bo wcześniej stukała a teraz ucichło 
    • Przez TOMASZ22
      Jestem po wymianie obu pomp w moim jelonku, wymieniłem oraz filtr oleju, a ciągnik nadal kiepsko podnosi
       
      Caps Lock!
    • Przez JacekBiernacki
      witam ma problem z podnośnikiem w swoim jd 2140 otóż sytuacja wygląda tak że podnośnik po wyłączeniu ciągnika opada momentalnie a gdy podpinam cięższa maszynę to na wolnych obrotach nie potrafi jej utrzymać w powietrzu wydaje mi się że to tłok jest winny chyba że zawur
    • Przez Mateusz0110
      Witam
      Mam taki problem w John Deere 3140 że nie mogę zmienić biegów na dźwigni od rewersu czyli żółw zająć i wsteczny .albo muszę wrzucić na luz 1.2.3.4 i dopiero tam wbić albo je jestem wstanie ruszyć bo albo zblokuje biegi albo wg nie mogę zmienić biegu chodzi o żółw zająć i wsteczny .jak odkręciłem to cięgno od lewarka które idzie do tego walka wodzika od skrzyni to cały ten wałek kręci się w koło .czy to będzie uszkodzony ten wałek w środku ?? Podobno bardzo często w tych jelonkach się to dzieje 
    • Przez Paweł20
      Szukam całej tylniej lampy z obudową do john deere 2040
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj