min_max

T-25 dziwnie zamulenie po zapaleniu zimnego ciągnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
min_max    0
T-25 ma problem po zapaleniu na zimno. A mianowicie - w filmie 

*zapalanie przy 0*C bez grzania swiecą

*gaz na maxa

*24 sekunda - puszczam odprężniki do samego dołu

*26 sekunda - silnik kręci się już sam (zapalił) ale tak jakby dławi się

*33 sekunda - zaczyna działać normalnie

 

po zgaszeniu i odpaleniu nie ma problemu już z zapalaniem i odpala od pierwszego bez podnoszenia odprężników.

 

Co może być powodem takiego dymienia i zamulenia po odpaleniu (tu pomiędzy 26 a 33 sekundą)

 

Wtryski dziś sprawdzone, wyregulowane, nie leją - przed sprawdzaniem i po bez różnicy tak samo zapala na zimno.

 


Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
min_max    0

No sporo czasu temu - nie pamiętam kiedy mój ojciec ją robił.

 

Jeszcze jest jeden trop - jak mi mechanik od tych wtrysków regulował je, stwierdził że jeden wtrysk się czasem przycina, ale jak ustawił to już mu się nie przycinał - czy to może jednak wtryski??? Jak myślisz po obejrzeniu filmu???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Pompa to nie, bo jest jednosekcyjna. Ewidentnie łapie na jeden gar i potem wchodzi drugi. Ja bym wywalił rozpylacze i dał nowe, nie może się przycinać, bo to jest groźne dla silnika. Te dymy to chyba skutek niedopalenia paliwa w 1 z cylindrów.

 

Jak go nie przegazujesz to też chodzi na jeden?


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dla czego zacięcie się wtryskiwacza  ( iglicy w pozycji otwarty) jest niebezpieczna?

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
min_max    0

On się przycinał w pozycji zamknięty! No ale nie ważne - są nowe wtryski, czekają na montaż nowe tuleje tłoki pierścienie i głowice. Także za tydzień remont władka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
min_max    0

przyczyna:

4113510600_1418314918.jpg

problem rozwiazany - nowe panewki, tłoki, tuleje i głowice

Edytowano przez min_max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Te klawiaturki nadają się do czegoś?  Ja kupiłem do swojego takie, a założyłem stare, bo nowe miały większe luzy niż stare :D


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Te klawiatury to jedna wielka porażka, ja swoje niby oryginalne a bez rozwiercania otworów się nie obeszło, w dodatku luz praktycznie taki sam jak w starych. Pierścienie polskiej produkcji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
min_max    0

Klawiatury mają mniejszy luz niż moje stare, dla tego zawerdowały te. Zobaczymy ile pochodzą.

Tak, pierścienie założone primy, bo ruskie na oko mi nie leżały.

 

A tak teraz odpala - swiece jeszcze nie podłączone, temp na zewnatrz 3*C

http://youtube.com/watch?v=nnrOIFH4pzE

 

Edytowano przez min_max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hari123    7

Dobrze, że kupiłeś w sklepie a nie w firmie rolnex, u nich części to prawdziwa tragedia, zamówiłem części niby oryginalne a jak przyszła paczka automatycznie zwrot, z 5-6 zamówionych części zostawiłem tylko jedną część.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
min_max    0

no ja wolałem szukać u lokalnych sprzedawców, choć też różni są - jeden chciał mi wcisnąć słupki ze starego typu i ot tak zamienić tłoki na nowy typ - bez patrzenia na cechy dopasowania wymiarowego do cylindrów :) poprostu sztuka za sztuke - kij że poźniej mógł się zatrzeć tłok w tulei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalwas    4

Pompa to nie, bo jest jednosekcyjna. Ewidentnie łapie na jeden gar i potem wchodzi drugi. Ja bym wywalił rozpylacze i dał nowe, nie może się przycinać, bo to jest groźne dla silnika. Te dymy to chyba skutek niedopalenia paliwa w 1 z cylindrów.

 

Jak go nie przegazujesz to też chodzi na jeden?

Pierwsze słyszę o jedno sekcyjnej pompie w t25, na logikę to powinny być 2 sekcje tyle co jest garów. Ja uczę się na mechanika(drugi rok, ale dopiero zaczęli mnie uczyć mechaniki xD) tłumaczą, że pompa jest tylko sekcyjna co silnik ma cylków. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
min_max    0

No to widać że musisz się poduczyć - jednosekcyjna z rozdzielaczem rotacyjnym na dwa gary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalwas    4

mhmm, w ten sposób :P rozumiem już :D Tam jest ta pompa z jednym tłocznikiem, który oprócz tego, że pracuje góra-dół, to jeszcze się obraca i podaje paliwo raz na jeden cylinder, a raz na drugi, czy to o to chodzi? :D W tej pompie z tego co mi wiadomo to co 30-50 mth powinien być wymieniany olej, tak? :P

Edytowano przez kalwas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszt25a    0

Tak, olej w pompie wtryskowej we władku trzeba wymieniać dość często, może nawet częściej niż co 50 mth,gdyż olej napędowy dostaje się do oleju przez nieszczelną sekcję pompy wtryskowej. W swoim władku co jakiś czas wymieniam olej w pompie. Jak odkręcam korek spustowy oleju w pompie to wypływa praktycznie sama ropa. Ciekawi mnie czy w każdym władku tak szybko ropa przedostaje się do oleju w pompie wtryskowej. Lepiej wymieniać olej w pompie, tam wchodzi chyba ze 100 ml więc niedużo :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalwas    4

Tak, własnie piszę, ze 50mth to jest taki max maximum, lepiej częściej to robić. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj