Skocz do zawartości
Bartekh

wyciek oleju z przekładni w new holland td 5030

Polecane posty

Bartekh    0

Witam! Od jakiegos czasu mam problem z moim NH a mianowicie pojawił sie olej na wałku, osi obrotu dolnych ciegien, taki ze po zostawieniu go na noc w garazu na drugi dzien jes juz kałuza pod nim. Nie wiem co sie dzieje, gdzie to sie mogło rozszczelnic. Jak macie jakies pomysły i sposoby na naprawe tej usterki, to piszcie :)

Obraz pomocniczy w załaczniku. (obraz znalazłem w wyszukiwarce wiec to nie z mojego nh. poza tym u mnie jest wyciek z lewej strony, od strony baku) 

Czy to moze miec zwiazek z tym?; http://www.agrofoto.pl/forum/topic/74558-duży-problem-z-tylnym-podnosnikiem-w-nh-td5030/#entry1434654 post-40836-0-51409000-1417019531_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morfi81    30

spróbuj podokręcać te wszystkie śruby od dołu korpusu i dwie nad tym wałkiem ( w moim TD80D plus też się lekko poci ale nie aż tyle aby nakapało kałużę, tylko u mnie to jest od strony rozdzielacza)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    4

Kolego miałem to samo ,musisz spuści olej ze skrzyni i podnośnika odkreci 6 śrub od tej obudowy odjąc ramiona i opuści na pewno poszły ci uszczelniacze na wałku można wybic je tylko od środka ,komplet nowych uszczelnień to ok 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

crative009    6

Tak miałem to samo , spuszczać olej nie koniecznie wystarczy ze masz gdzieś jakaś stromą górkę i wjechać na nią tyłem, ja tak zrobiłem i bez spuszczania się obeszło, jak na razie zmień jeden uszczelniacz, to unikniesz większych kosztów.

 

Podoba mi się treść merytoryczna ale oprócz tego polskie znaki też by się przydały.

 

Pozdrawiam kris14

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartekh    0

to jak rozumiem to te uszczelniacze sa na tym wałku na którym sie obracaja dolne ciegła, tak?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    6

Tak zgadza się, tylko trzeba je wybijać od środka, ja dorobiłem taki specjalny "wyciągacz" tak żeby wszystkiego nie rozbierać

 

Jak wyżej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    6

Tak da się, wystarczy wysunąć wałek w jedna stronę, nie koniecznie cały i dorobić taki "wyciągacz" ja go zrobiłem z kawałka dość grubego płaskownika, i 4 śrub(chyba 12) (2 wchodzą w środek i nimi łapie ten uszczelniacz od środka i 2 oparte od korpus i rozkręcając nakrętki na nich które wypychają ten płaskownik,  wyciąga się ten uszczelniacz, nie wiem jak dokładnie to opisać) tylko ciężko jest go z tamtąd wyciągnąć, trochę się przy tym nasiedziałem nim dobrze dopasowałem ten wyciągacz, ale przynajmniej obyło się bez spuszczania oleju i rozszczelniania.

 

Ps. Przepraszam za brak polskich znaków w poprzednich komentarzach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    23

a wymieniałeś też tą tulejkę czy tylko sam uszczelniacz??

ja się zastanawiam czy tej tulejki nie obrócić o 90 stopni i nie włożyć starej,  u mnie jest 3 mm wybita 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Radek88
      Witam
      Jak w temacie mam problem z zaworem z pneumatyki.
      Po nabiciu powietrza przez sprezarke zawor jakby nie zamyka się do końca, ucieka nim powietrze przez co działa cały czas sprężarka.
      Zawór był oczyszczony, jednak nic to nie dało po rozlożeniu go nie zauważyłem jakiś zużytych części, dzwoniłem do serwisu to powiedzieli że zamówią zestaw naprawczy ale już pół roku zamawiają i nadal nie mają.
      Miał ktoś może podobny przypadek? 
      Wiecie może gdzie można kupić taki zestaw, albo ewentualnie cały zawór? Pytałem u siebie w kilku sklepach i nigdzie nie mogę zamówić.
       Zdjęcie zaworu rzuce jutro.
      Pozdrawiam


    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez młody17
      Wiem, że jest juz kilka tematów związanych z tym ciągnikiem, ale w żadnym nie jasnych i wyrażnych odpowiedzi od samych urzytkowników!
      Wypowiadajcie się na temat tej seri w szczególności 80 konnego;)
      Pozdrawiam!!!
    • Przez rafix255
      Witajcie koledzy. Pisze do was bo mam problem w swoim NH TD5 105. Mianowicie jakis czas (zimą) zauważyłem kałuze oleju na lewym tylnym kole ze zwolnicy. Nadmienie że ciagnik ma na dzisiaj równiuskie 500 godzin, nie ma tura a był na zime umyty i postawiony w garazu i nagle wywaliło olej ze zwolnicy. Dolałem tego multi g na stan i wycieka ten olej w nieduzym stopniu ale wtedy dolałem pona 1l czyli tyle wyleciało. Druga zwolnice jak poluzowałem korek od wlewu to poszło cisnienie. czy to mozliwe ze ściagło mi oring (uszczelniacz) ze zwolnicy zeby uszło ciścienie??? czy ktos z was miał ta usteke?? czy myslicie ze musze sciagac koło i to robć czy to ustanie??
    • Przez Lukas85
      Mam problem z podnosnikiem w moim TD90. Z podnoszeniem nie na zadnego problemu ale podczas opuszczania ramiona opuszczaja sie bardzo wolno. Nawet pod duzym, obciazeniem podnosnik opada bardzo powoli. Co dziwne nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej. Przy podnoszeniu/opuszczaniu podnosnika za pomocą przycisku na prawym błotniku wszystko działa jak należy.
      Moze ktos ma pomysł dlaczego tak sie dzieje?
×