AdamDzido

JD 5080M vs CASE Farmall 95A vs STEYR 4085 vs ZETOR proxima plus/forterra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
AdamDzido    0

Witam, jak w temacie chodzi o ciągnik pomocniczy bez tura do transportu, opryskiwacza, rozsiewacza(około 2 tony brutto). Ciągnik ma być nowy przedział KM: od 80 do 100. Na gospodarstwie około 40ha. Skłonności są ku JD(już jeden jest 6630 i nie ma narazie na co narzekać) ale cenowo kuszą inni. Proszę o opinie pod każdym względem czyli: niezawodność, ekonomia, komfort, ewentualnie wady fabryczne.

 

Wkradł się mały błąd w temacie chodzi o model JD 5085M

Edytowano przez AdamDzido

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mmichall190    0

Polecam casey natomiast ja mam farmalla 105 u i on jest bardzo dobry do transportu i do prac polowych.Ma siłe i przy 4 skibowych pługach, agregacie podorywkowy , przyczepach i przy zbieranu balotów. Jest bardzo oszczędny w paleniu i jest silny (i nic nie czuje na najmocniejszej glinie na której grzały się w pługu skiby i nic nie czuł) bardzo polecam naprawdę :) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tigon    1484

Co jak co ale farmall A jest o klasę niżej niż jd seri M , lepiej by było porównać farmall C/U 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marjanmeme    13

Mi za Steyra 4095 powiedzli 180tys brutto i zastanawiam sie czy go nie wziac. Raczej bedzie miec oszczedny silnik bo to juz objetosc 3400cm3. Case Farmall A jest na zwolnicach i napewno nie ma oszczednego silnika. Co do Zetora proximy to na wsi jest jedna od okolo roku. Dokladnie z numerem 100 i cos ostatnio przy sprzegle robili(suche). Ja zreszta tez mam zetora 7745 i cos jest na rzeczy od lat z tymi sprzeglami w zetorach, że trzeba je czesto robic. Co do JD to sie nie wypowiem bo nigdy nie mialem kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

to wez pod uwage case farmall 95 c to samo co steyr a moze byc taniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdamDzido    0

Sprzedawca zszedł jeszcze z ceny na JD więc nie ma się co zastanawiać tylko bierzemy JD bo wychodzi w tej samej kasie co Steyr a jego chyba największą wadą jest ograniczona widoczność z kabiny jakąś taką maske mu dali co się roższerza ku końcowi. Z tego co poczytałem o zetorach to niby jest lepiej niż było ale czy już wystarczająco dobrze?(tak jak mówisz marjanmeme suche sprzęgło które jest awaryjne znam to z c-360) A cenowo Framall wychodził tylko kilka tysięcy taniej. Dodatkowo JD serii M jest składany w USA więc nie powinno być fuszerki. Teraz jeszcze powalczyć o kapcie żeby dobre dali czyli Continentale.

Edytowano przez AdamDzido

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

M składana jest w USA??  może ktos to potwierdzić, bo z tego co wiem to tylko największe modele dostepne w europie są robione w stanach, jest  albo był 6D z meksyku albo brazylii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

M jest made in china :) a farmall dużo nie pali. To jest nastepca jx ale z innym silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marjanmeme    13

Czyli za ile ci powiedzieli tego JD? A jeżeli chodzi o steyra to może być on uznany jako ciągnik główny ? myslicie ze dużą różnica w spalaniu będzie miedzy farmallem A?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdamDzido    0

M składana jest w USA??  może ktos to potwierdzić, bo z tego co wiem to tylko największe modele dostepne w europie są robione w stanach, jest  albo był 6D z meksyku albo brazylii

 

Sprzedawaca mówił, że ten model jest złożony w fabryce augusta w georgi w USA. Nie wiem czy to jakiś wyjątek importowy, chyba że kłamał.

 

Czyli za ile ci powiedzieli tego JD? A jeżeli chodzi o steyra to może być on uznany jako ciągnik główny ? myslicie ze dużą różnica w spalaniu będzie miedzy farmallem A?

 

145 netto z klimą EHR i obciążnikami, o ile dobrze pamiętam rewers zwykły ale ten ciągnik do tura nie jest szykowany

 

A swoja drogą miał ktoś jakieś problemy z filtrem cząstek stałych?

Edytowano przez AdamDzido

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

jaki to sprzedawca? oficjalna sieć dealerska JD czy jakis inny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdamDzido    0

jaki to sprzedawca? oficjalna sieć dealerska JD czy jakis inny?

 

oficjalny dealer z autoryzowanym serwisem JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paweljohnny    0

M jest made in china :) a farmall dużo nie pali. To jest nastepca jx ale z innym silnikiem.

tak było w przypadku kilku części do serii 5M, której już od ponad roku nie produkują :)

czy niektórzy nie nauczą się oddzielać faktów od mitów? :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekUA    968

ta farmall a jak nie było new holland td made in turkey. A poza tym z tego co się słyszy najbardziej awaryjna seria CNH silnik 3,4 litra nijak ma się do john deere 4,5 litra< Ale zależy co do czego jest potrzebne  U mnie na bezpiecznikach W john deere 6090 mc pisze made in china , natomiast na większości podespołów made in germany albo england (felgi filtr dpf)   patrząc wzrokow na farmalla odnoszę wrażenie mało solidnej maszyny ale za te pieniąndze może być lepszy od zetora ( choć przekonamy się za kilka lat )


"pionierem najpierw ogłoszonym był , kułakiem potem, a Polakiem-zawsze" Kaziemierz Pawlak
"tylko żalmi naszych mlodych co za kiese po banana wyruszyli wmałpi gaj" Wodecki-raj
""Możesz robić to co chcesz, możesz byc kim chcesz ..." Mesajeh
Rolnictwo to nie wszystko..., ale wszystko bez rolnictwa to h<>J :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    61

że nh jest z turcji to nie znaczy ze i case z turcji, to tak jak z wiekszymi maxxum austria a t6 anglia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam Mam problem z case mx 135. Od roku co jakiś czas nie działał rewers po odpaleniu ciągnika, wystarczyło popukac wajche od skrzyni biegów i zaczął działać. Problem znikał. Dzisiaj po całym dniu pracy, koszenie trawy chciałem wjechać na podwórko i nagle przestał całkiem działać. Cechy podejrzane - dzisiaj co jakiś czas mrugala kontrolka od walka - gdy przełącze rewers w tył to kontrolka się zapala ale nie rusza - no i gdy włączę czwarty bieg i w tył, mruga N Ogólnie wyłączyłem i włączyłem prąd i nic nie dało. Sprawdzałem różne kostki itp no nic nie widać podejrzanego
    • Przez Azor07
      Jaki wybrać krokodyl do zetora 7245 ? Jakiej firmy i jaka szerokość będzie najlepsza?
    • Przez Harnas16
      Witam, mam problem z halogenami. Mam podłączone z tyłu dwa halogeny Led na błotniku i cały czas mrugaja. Gdy się jedzie lub gdy się włączy kierunek to mrugaja cały czas. Masa jest skręcona na dwie nakrętki przy błotniku. Jakieś rady? Pozdrawiam
    • Przez rolkam72
      Witam. Otóż sprawa wygląda tak ciągnik zetor 10245 ma słabe ciśnienie na wale a mianowicie 1.8 wolne obroty zimny 5 wysokie. 0,5 wolne obroty rozgrzany 3 wysokie rozgrzany. Obawiam się że będzie wał do szlifu i nowe panewki jednakże na czas żniw chcielibyśmy odkręcić misę w razie co założyć nowa pompę oleju i jeśli się da to wymienić panewki od bez odjezdzania silnikiem. I tu moje pytanie czy da się wymienić panewki bez odkręcania silnika bo korbowodowe to ok ale główne? Z góry dziękuję za wszelakie sugestie i podpowiedzi
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj