Skocz do zawartości
AdamDzido

JD 5080M vs CASE Farmall 95A vs STEYR 4085 vs ZETOR proxima plus/forterra

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
AdamDzido    0

Witam, jak w temacie chodzi o ciągnik pomocniczy bez tura do transportu, opryskiwacza, rozsiewacza(około 2 tony brutto). Ciągnik ma być nowy przedział KM: od 80 do 100. Na gospodarstwie około 40ha. Skłonności są ku JD(już jeden jest 6630 i nie ma narazie na co narzekać) ale cenowo kuszą inni. Proszę o opinie pod każdym względem czyli: niezawodność, ekonomia, komfort, ewentualnie wady fabryczne.

 

Wkradł się mały błąd w temacie chodzi o model JD 5085M

Edytowano przez AdamDzido

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mmichall190    0

Polecam casey natomiast ja mam farmalla 105 u i on jest bardzo dobry do transportu i do prac polowych.Ma siłe i przy 4 skibowych pługach, agregacie podorywkowy , przyczepach i przy zbieranu balotów. Jest bardzo oszczędny w paleniu i jest silny (i nic nie czuje na najmocniejszej glinie na której grzały się w pługu skiby i nic nie czuł) bardzo polecam naprawdę :) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tigon    3

Co jak co ale farmall A jest o klasę niżej niż jd seri M , lepiej by było porównać farmall C/U 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

marjanmeme    6

Mi za Steyra 4095 powiedzli 180tys brutto i zastanawiam sie czy go nie wziac. Raczej bedzie miec oszczedny silnik bo to juz objetosc 3400cm3. Case Farmall A jest na zwolnicach i napewno nie ma oszczednego silnika. Co do Zetora proximy to na wsi jest jedna od okolo roku. Dokladnie z numerem 100 i cos ostatnio przy sprzegle robili(suche). Ja zreszta tez mam zetora 7745 i cos jest na rzeczy od lat z tymi sprzeglami w zetorach, że trzeba je czesto robic. Co do JD to sie nie wypowiem bo nigdy nie mialem kontaktu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

to wez pod uwage case farmall 95 c to samo co steyr a moze byc taniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdamDzido    0

Sprzedawca zszedł jeszcze z ceny na JD więc nie ma się co zastanawiać tylko bierzemy JD bo wychodzi w tej samej kasie co Steyr a jego chyba największą wadą jest ograniczona widoczność z kabiny jakąś taką maske mu dali co się roższerza ku końcowi. Z tego co poczytałem o zetorach to niby jest lepiej niż było ale czy już wystarczająco dobrze?(tak jak mówisz marjanmeme suche sprzęgło które jest awaryjne znam to z c-360) A cenowo Framall wychodził tylko kilka tysięcy taniej. Dodatkowo JD serii M jest składany w USA więc nie powinno być fuszerki. Teraz jeszcze powalczyć o kapcie żeby dobre dali czyli Continentale.

Edytowano przez AdamDzido

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

M składana jest w USA??  może ktos to potwierdzić, bo z tego co wiem to tylko największe modele dostepne w europie są robione w stanach, jest  albo był 6D z meksyku albo brazylii

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

M jest made in china :) a farmall dużo nie pali. To jest nastepca jx ale z innym silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marjanmeme    6

Czyli za ile ci powiedzieli tego JD? A jeżeli chodzi o steyra to może być on uznany jako ciągnik główny ? myslicie ze dużą różnica w spalaniu będzie miedzy farmallem A?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdamDzido    0

M składana jest w USA??  może ktos to potwierdzić, bo z tego co wiem to tylko największe modele dostepne w europie są robione w stanach, jest  albo był 6D z meksyku albo brazylii

 

Sprzedawaca mówił, że ten model jest złożony w fabryce augusta w georgi w USA. Nie wiem czy to jakiś wyjątek importowy, chyba że kłamał.

 

Czyli za ile ci powiedzieli tego JD? A jeżeli chodzi o steyra to może być on uznany jako ciągnik główny ? myslicie ze dużą różnica w spalaniu będzie miedzy farmallem A?

 

145 netto z klimą EHR i obciążnikami, o ile dobrze pamiętam rewers zwykły ale ten ciągnik do tura nie jest szykowany

 

A swoja drogą miał ktoś jakieś problemy z filtrem cząstek stałych?

Edytowano przez AdamDzido

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

jaki to sprzedawca? oficjalna sieć dealerska JD czy jakis inny?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AdamDzido    0

jaki to sprzedawca? oficjalna sieć dealerska JD czy jakis inny?

 

oficjalny dealer z autoryzowanym serwisem JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paweljohnny    0

M jest made in china :) a farmall dużo nie pali. To jest nastepca jx ale z innym silnikiem.

tak było w przypadku kilku części do serii 5M, której już od ponad roku nie produkują :)

czy niektórzy nie nauczą się oddzielać faktów od mitów? :) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarekUA    16

ta farmall a jak nie było new holland td made in turkey. A poza tym z tego co się słyszy najbardziej awaryjna seria CNH silnik 3,4 litra nijak ma się do john deere 4,5 litra< Ale zależy co do czego jest potrzebne  U mnie na bezpiecznikach W john deere 6090 mc pisze made in china , natomiast na większości podespołów made in germany albo england (felgi filtr dpf)   patrząc wzrokow na farmalla odnoszę wrażenie mało solidnej maszyny ale za te pieniąndze może być lepszy od zetora ( choć przekonamy się za kilka lat )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

że nh jest z turcji to nie znaczy ze i case z turcji, to tak jak z wiekszymi maxxum austria a t6 anglia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez vailus
      Witam. Na wstępie zaznaczę że przeszukałem kilka tematów i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. 
      Chce rozbudować hudraulike w zetorze 8045, który jest wyposażony w tura. Tur posiada jedną parę siłowników jednostronnych wpietych trojnikiem do zasilania z pompy.  W przyszłości zamierzam dodać jeszcze jedna parę siłowników do krokodylka itd. Natomiast z tyłu chciałbym mieć jedną parę wyjść zasielanie i powrót oraz jedno wyjście jednostronnego działania. A teraz czy dobrze to kombinuje. Podłącze zasilanie z pompy bezpośrednio do rozdzielacza hydraulicznegoc4 sekcyjnego i powrót rozdzielacz do powrotu hydrauliki. Następnie podlacze jedna sekcje nurnikowa do siłowników jednostronnych w turze, druga zwykła do krokodylka. Dwie pozostałe sekcje z rozdzielacza do tylnych wyjść. W tym także jedna sekcja nurnikowymi do wyjścia np do kiprowania przyczepy. Druga para wyjść zasielanie i powrót do innych maszyn. Praca będzie odbywała się po pociągnieciu  dźwigni hydraulicznej w ciagniku. 
      Moje pytanie brzmi : czy takie rozwiązanie ma sens? Czy to będzie działało? Czy może jest inny pomysł jak to rozwiązać? 
×