Junior01

Kranik - gdzie jest + odpowietrzenie

Polecane posty

Junior01    0

Witam Was,

 

przed odprowadzeniem Bizona w zimowy sen pojawiły się problemy:

 

- kranik do spuszczenia wody - z bloku, gdzie on jest ? Z chłodnicy już spuściłem wodę.

 

- silnik nie odpala, wygląda to na zapowietrzenie. Jakies porady ? czy tylko pompowanie ?

 

Prosze o pomoc i pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

odkręć filtry i zobacz czy nie zawalone. jak nie to pod pompuj i popuść odpowietrznik od filtra. jak powietrze pójdzie to cały czas to powtarzaj, aż paliwo samo pójdzie i tak samo z drugim filtrem a później pompę paliwową odpowietrz.i kręć rozrusznikiem pompując pompką. ale do tego raczej potrzebna druga osoba chyba że masz długie ręce hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Poluzuj śruby na filtrach i pompuj, później odkręć odpowietrznik na pompie i pompuj. Powinien odpalić.

Kranik znajduje się po prawo pod alternatorem. Jak tam zobaczysz to go znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson69    45

hej, czy jest możliwe, żeby przytkał się kranik spsutowy w bloku i przez to cała woda nie wyleciała??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1123

Bardzo możliwe, zawsze jak spuszczałem wodę kranikiem to leciała jak krew z nosa, pewnego roku wykręciłem kranik i woda zaczęła lecieć konkretnie, teraz zamiast kranika wkręcam smarowniczkę i do spuszczania wykręcam i ma pewność że wszystko zleciało.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robson69    45

Dzięki za odpowiedzi panowie, niestety w zeszłym roku strzeliłem sobie samobója(nie ja szykowałem sprzęt do zimowania) i na wiosnę zonk O.o 3 lata zawsze leciało jak trzeba i ktoś  nie zwrócił uwagi  ;[

Chyba zrobię tak jak ty @Sadek :)

Edytowano przez robson69

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Kemot007PL
      Zmiana kranika bo oryginał non stop się pocił w Ursusie C 355:
      -Nypel m16x1,5 na 3/8
      -Zawór 3/8 
      -Kolanko 3/8
      -Króciec 3/8
      Części kupiłem w sklepie hydrauliczno-pneumatycznym bo w większości hydraulicznych sklepach był problem z 3/8 zaworem.
      (Wąż dałem jasny bo trochę syfu w baku jeszcze zostało, chce widzieć co leci i kiedy wyczyścić ponownie)

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj