Skocz do zawartości
Gość Profil usunięty

Pronar 1025A

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam z tym zetorem się rozmyśliłem.A więc mam okazję kupna pronaru 1025a z 2004 r 1600 mth niech właściciele się wypowiedzą czy warto ten ciągnik kupić bo mam okazje czy kupić inny

czy jest ekonomiczny godny polecenia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    39

Ekonomiczny owszem.Zależy do czego chcesz go używać.Jeśli do transportu to lepiej poszukaj innego.Było już na forum pisane dlaczego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No właśnie on byłby główny bo case to już był by lżejszy a co jest z tym transportem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

CamilloVII    18

Przez źle wystopniowane biegi ciężko jest ruszyć z dużym ciężarem. Dość spora dziura jest zdaje się między 1 a 2 biegiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CamilloVII    18

Całkiem możliwe. W 82tsa jest o lepiej rozwiazane. W sumie to można by chyba kupić tsa i założyć do niego turbo od 1025.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ale ma okazje 1025 ale nie chcę kombinować 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CamilloVII    18

Cóż ja za nikogo decyzii nie podejme. Ludzie też mają 1025 i żyją więc też chyba da się przeżyć. Zrobi jak będzie chciał:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WiktorK6630    11

Prosty ciagnik. To samo co belarus  prawie identyczne. Znam ludzi mają pronara i nie narzekają, ze względu na skrzynie w nich. Posiadam Belarus-a 1025 z ładowaczem i jednyne na co moge narzekac to słabe uszczelnienie układu olejowego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a no przekonuje mnie ślinik bo słyszę że to się psuje nawet w gazecie był przypadek opisany o pronarze ale zależ od egzemplarzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Śemka posiadam pronia 1025a i co do silnika to prosta konstrukcja co do spalania to zalerzy od wykonywanej pracy typu orka, mój ciąga unia tur 4x35 na spręrzynie i pali od 12 do 20 l/hektar siew zestawem uprawowo siwnym 3m agromasz trzy rzędy graczek i wał packera siwnik nordsten 450 kg zasypu od 5 do 10 l/hektar, skrzynia biegów to jedynka mogła by być wolniejsza i by było git,największa bolączka tego traktora to szybka jedynka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KRISS75    39

Prosty ciagnik. To samo co belarus  prawie identyczne. Znam ludzi mają pronara i nie narzekają, ze względu na skrzynie w nich. Posiadam Belarus-a 1025 z ładowaczem i jednyne na co moge narzekac to słabe uszczelnienie układu olejowego :)

No widzisz,Ty narzekasz na wycieki ja złego słowa nie powiem na hydraulikę.Będę obstawał przy swoim-skrzynia ma złe przełożenie jedynki.

 

Śemka posiadam pronia 1025a i co do silnika to prosta konstrukcja co do spalania to zalerzy od wykonywanej pracy typu orka, mój ciąga unia tur 4x35 na spręrzynie i pali od 12 do 20 l/hektar siew zestawem uprawowo siwnym 3m agromasz trzy rzędy graczek i wał packera siwnik nordsten 450 kg zasypu od 5 do 10 l/hektar, skrzynia biegów to jedynka mogła by być wolniejsza i by było git,największa bolączka tego traktora to szybka jedynka.

Zgadzam się z kolegą jw.Tylko spalanie maiłem niższe. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WiktorK6630    11

No widzisz,Ty narzekasz na wycieki ja złego słowa nie powiem na hydraulikę.Będę obstawał przy swoim-skrzynia ma złe przełożenie jedynki.

 

Zgadzam się z kolegą jw.Tylko spalanie maiłem niższe. ;)

 

Z początku był problem z wyciekami. Teraz na szczęście wszystko jest porobione tak jak się należy :)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Czyli polecacie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Cheesburger
      Co ile smarujecie krzyzaki wału przedniego napędu?
      Wystarczy tam wkrecic kalamitke czy cos trzeba jeszcze?
       
      Pytam ponieważ ostatnio po dłuzszym przestoju ten pierwszy od skrzyni biegów zaczął delikatnie piszczec podczas szybkiej jazdy. Polałem go olejem i pomogło ale wole cos bardziej zapobiegawczego zrobic jesli potrzeba.
    • Przez Rolnik551
      Witam wyrzuca mi bieg chodzi o tą dźwignię między nogami tzn. Reduktor 
      Co może być przyczyną jak naprawić? 
    • Przez Piotr0224
      Witam, mam mały problem z Pronarem 1025a otóż w tym roku przy bardzo lekkiej pracy przy przyczepie do małych kostek słomy zauważyłem że ciągnik łyknął dość sporo oleju w ciągu 2-3 dni pracy mógł łyknąć ok 2 litrów oleju, ciągnik pracował często na najniższych możliwie obrotach czyli ok 700/min, z odpowietrznika silnika (nie znam fachowej nazwy wąż wychodzący z nad głowicy silnika schodzący po lewej stronie bloku i kończy się w ramie)  wychodziło dość sporo białego dymu, co ciekawe przy cięższych pracach w uprawie brony, talerzówka gdzie chodzi już na normalnych obrotach i ma czasem ciężko oleju wziął mniejsze ilości przez dłuższy okres pracy, jednak ostatnio pokazuje lekki ciągły ciemny dymek (dawniej pokazywał gdy miał bardzo ciężko). Przy odpalaniu zimnego ciągnika z tłumika wychodzi bardzo duża ilość białego dymu a gdy się go troszkę przegazuje to po chwili ustaje.
      Dodam że temp silnika jest zbyt niska w lekkiej pracy pokazuje ok 60 przy ciężkiej nie dochodzi do 80. Wspomnę też że  z 3 lata temu trochę się grzał z powodu silnie zapchanej chłodnicy wodnej olejem i pyłem ale było pilnowane aby temp nie przekroczyła 100 stopni. Ciągnik ma moc, spalanie w normie, zalewany od nowego Turdusem.
      Co podejrzewacie pierścienie że bierze olej? Czy mają one wpływ na nizszą temp silnika? Biały dym przy odpalaniu (wtryski)? I czy kiedyś spotkaliście się że na niskich obrotach bierze olej a na wysokich mniej (turbina)?
    • Przez AgroRolnikŚląskiTeam
      Witam od pewnego czasu zastanawiam się co jest z tymi ruskimi silnikami d 243 (Pronar 82 SA) że gówno widzą a kopcą jak głupie . Mój nawet na pusto pod górkę niewielką z turem łc 1650 na pełnej czwórce po asfalcie kopci na czarno , podczas orki pod górę z 10 stopni - góra 13 w pługu 4x40 na 2 polowej z reduktorem puszcza taki dym że aż jest ciemno a w nocy to i widać ogień z tłumika na 5-10 cm , rozumiem że jest dość spore obciążenie i w instrukcji jest napisane 100-120 km ale dajcie spokój prosty ursus c 360-3P w pługu 2 skibowym na 3 szosowej dymka nie puści a nieraz jest tak że aż z obrotów spada . Ostatnio dość sporo jeździłem Pronarem (82 SA) w przyczepie autosance z 7 t jęczmienia i byle jaka górka i do 3 szosowej trzeba było redukować . 
      Dodam że mój egzemplarz ma ok. 3300 mtg .
    • Przez foka71
      Witam.Mam problem z moim Pronarem.Otóż pogasły mi wszystkie wskażniki i niektóre kontrolki na desce rozdzielczej,np. od ładowania.Bezpieczniki sprawdzałem,są o.k.Alternator niedawno mi wymieniał jeden mechanior,więc jakieś ładowanie jest,bo światła górne działają,tylko czasem jakoś przygasają.Czy to może być wina złego podłączenia alternatora,czy coś innego za to odpowiada?Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.
×