mateunia19

Olej silnikowy

Polecane posty

dziedzic666    0

tak 10l

nie wiem jak mogło wyjść Wam 11:/

9l?to może Ci olej bierze:)

Edytowano przez dziedzic666

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No jak chcecie tak dokładnie to niech bedzie 10 litrów, tylko nie zapominajcie że nie którzy mają w 912 założone filtry pełno przepływowe i po odpaleniu nie wiem czy te równo 10 litrów starczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CaptOOrniC    2

9 spuściło się do wiadra , a po drodze trochę się rozlało jeszcze , bo było z deka dziurawe , a lepiej mieć 11 aby ustalić odpowiedni stan , bo może się okazać że jednak brakuje,gdy kupimy/wlejemy tyle co pisze w książce :) Równie ważne jest też czy lejemy do dolnego, górnego czy też na środek stanu ( ja zawsze leję max)


Sprzedam Ursusa 912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja do c-385 leje 15l a jak tato leje to 13l ale potem i tak dolewa więc pakuj 15l. Jaki olej planujesz lać?


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

czyli do starych silników wchodzi wiecej?? bo ja do c385 powyżej 12 leje, 10 to stanowczo zamało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Ja leje 15l do c-385!


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    1305

Podepne sie pod temat,

 

czy mozna mieszac Superol CD z Superolem CC ? Klasa 15W ..taka sama, tylko są temperaturowe odmiany.. chce dolać...chyba można?


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha200    0

Jak wcześniej latał na superol 15/40 falco, to mam lać dalej falco, czy moge zmienić na turdusa

 

Jak wcześniej latał na superol 15/40 falco, to mam lać dalej falco, czy moge zmienić na turdusa

 

Jak wcześniej latał na superol 15/40 falco, to mam lać dalej falco, czy moge zmienić na turdusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Milwus , Falco albo Turdus.

15W/40

jak wczesniej latał na superolu zapewne CC to można zalać turdus, ma dużo wyższą klasę czystoci to nie zaszkodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartonking    0

Witam! W wujkowym Ursusie 1222 jest bagnet do sprawdzania poziomu oleju, na którym wybite są jakby dwa różne poziomy. Jeden z oznaczeniem 12011 i 12045. Z tym, że 12011 jest pod 12045. Wie ktoś może dlaczego są na nim te napisy. No i którym ma się kierować przy sprawdzaniu oleju. Z góry dzięki za odp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Duża jest różnica pomiędzy wskazaniami?

 

Skoro masz Ursusa 1222 (czyli bez napędu) to sugeruj się miarką do 12011 gdyż to jest bliźniaczy model.


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin91    286

Nie wiem, bo ja mam Zetory, ale w 8145 taką miarkę mam jak Ty pokazujesz z podpisami, a w 12145 teraz sprawdzałem i mam bez podpisów tylko od początku miarki są 3 podziałki po 1cm długości.


Mój kanał YouTube ----> MarcinExplorer

Mój fanpage na Facebooku ----> MarcinExplorer

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

Zetor 12011, na standardowym ogumieniu stoi niemal równolegle do podłoża. Natomiast w zetorze 12045 na standardowym ogumieniu, przód jest nieco zadarty do góry. To cała przyczyna powstania oznaczeń na bagnecie.

 

Zetor 12011 = 1201 ursusa. 1222 to druga modernizacja. Zetor miałby oznaczenie 12211 ;)

Edytowano przez Stefano1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

witam, po orce zauwazylem ze na bagnecie poziom oleju skoczyl około pol cm powyżej max, wcześniej było poniżej max, jaki może być tego powod i czy można jezdzic jak pozom oleju

jest lekko powyżej max

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Jakiego koloru jest olej?Spuść trochę i zobacz czy będzie nadal przybywał.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nightmare    81

kolor czarny tak jak przedtem, może ropa się dostala, chociaż gestosc oleju raczej się nie zmienila, patrząc na ciśnienie.

 

co do ciśnienia w ciężkiej pracy to na dużych obrotach 2 do 2.5 , na wolniutkich nie spada poniżej 1, zimny ok 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

mierzone w tym samym miejscu? (żeby wykluczyć różne nachylenia terenu)

w tych samych okolicznosciach? (tzn silnik zimny bądź rozgrzany)

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj