ursus1395

Alternator do Ursusa C-330

Polecane posty

ZYLA    636

Może mieć po prostu żarówka kontrolki zwarcie albo coś tam pomieszane. Z tego co pamietam to zacisk alternatora na żarówkę kontrolki, a jej drugi biegun do plusa po stacyjce. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5011

Po odłączeniu regulatora także jest zwarcie?

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    636

Zaraz zaraz. Przy niepodlaczonym alternatorze zmierzyleeś oporność między zaciskiem kontrolki a obudową i pokazało Ci 0. Tym wnioskujesz zwarcie? Bo nie rozumiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZYLA    636

A czemu uważasz że to błąd? Nie mierzyłem nigdy, ale wydaje mi się że na zacisku D+ powinien być biegun ujemny. Wtedy po puszczeniu przez kontrolkę do plusa zamyka się obwód i kontrolka świeci. W trakcie pracy regulator odcina zacisk i kontrolka gaśnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    841

Niech autor tematu właśnie go podłączy i sprawdzi w czasie pracy bo gdy alternator nie pracuje na zacisku od kontrolki właśnie jest biegun ujemny a od stacyjki przez kontrolkę biegnie dodatni dla tego właśnie kontrolka się świeci po wciśnięciu kluczyka.  Jeśli po odpaleniu jest ładowanie prawidłowe wszystko ok, a jak nie to skoro nowy zwracasz i tyle bez kombinowania

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    137

D+ to zasilanie regulatora. Jeżeli regulator puści prąd na szczotke to zmierzysz oporność uzwojenia wzbudzenia którego opór wynosi poniżej 5 Omów. Więc niekoniecznie masz tam zwarcie. Napisz jak to mierzysz i jakie masz wartości. A najlepiej to podłącz i sprawdź czy ładuje. Wzbudzenie masz przez żarówkę więc nic złego się nie stanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    137

A jakie masz oznaczenia na tych zaciskach? Jeżeli masz na jednym D+ a drugie DF to na dobrą sprawę gdzie nie podłączysz kontrolkę to zadziała. Z tymże kontrolka pod DF może trochę świrować.

Edytowano przez Elektryk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    47

Witam. Założyłem ostatnio alternator Jubana 45A do ladowania jednej 12 120Ah 950 A. Ladowanie jest na poziomie 14.6V z tym ze kontrolka od ładowania miga. Podłączyłem na krótko do samego alternatora i jest tak samo. Macie jakieś pomysły o co chodzi? A i alternator sprzedawca w sklepie podmienil mi na nowy i na nim też jest to samo co na poprzednim. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    841

Jak kontrolka miga aku w pełni naładowany i regulator odcina ładowanie, włącz jakiś odbiornik światła czy tam co innego przestanie migać. U mnie jest tak samo :) nie ma się czym przejmować bo mam tak ileś tam lat i wszystko jest ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    47

No właśnie zapomniałem dodać że jak wlacze światła to kontrolka gaśnie 😉 czyli można spać spokojnie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    0

Panowie jaki polecacie alternator do C330M? 

Brać coś z allegro nowego typowo pod C330? Czy używa może z jakiegoś auta pasuje? 

 

Co do nowych to trochę mnie obawia to 45 lub 50A. Wydaje mi się ciut mało. 


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2057
48 minut temu, bizonbs napisał:

Panowie jaki polecacie alternator do C330M? 

Brać coś z allegro nowego typowo pod C330? Czy używa może z jakiegoś auta pasuje? 

 

Co do nowych to trochę mnie obawia to 45 lub 50A. Wydaje mi się ciut mało. 

jak nie masz nawieszane lampionów jak na choince to da rade spokojnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizonbs    0

Normalnie światła robocze plus tylna lapma. Bez udziwnień. 


Instalacje techniczne: monitoringi, alarmy / Obsługa sieci, serwerów polityk bezpieczeństwa.  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leber    7

Do tej pory miałeś prądnice i dawała rady, co? Altek to skok cywilizacyjny jaki by nie był. Bierz nowy, nic nie musisz dorabiać. Przykręcasz i jedziesz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xxcarlittaxx
      Witam, poszukuję dobrego elektryka do kombajnu zbożowego. Warmińsko mazurskie, najlepiej okolice Bartoszyc. Pilne
    • Przez ares710
      Witam. Problem polega na tym że na początku sprężarka od klimy chodziła i się rozłączyła, tak jakby zgubiła prąd. Zmostkowałem kable przy czujniku ciśnienia klimy i nic bez efektu. Nie wiem co mam wgl robić, spręzarka działa jak próbowałem bezpośrednio przez akumulator. Co może być przyczyną braku prądu do czujnika ciśnienia klimatyzacji? Przerwany kabel gdzieś czy co? Czy wadliwy mam termostat. Proszę o pomoc. Dziękuje
    • Przez ma123
      witam planuje założyć radio do ciągnika nie ma tam żadnych głosników  i nie wiem jak podłączyć radio do których pinów zasilanie zamieszczam zdj niżej 



    • Przez dawid1062
      Witam.
      Mam problem z prądnicą, teraz przy podorywce prądnica zaczęła się przegrzewać i czuć było od niej jakby spaleniznę po za tym nie ładowała na obrotach powyżej 1400. (ładowanie miałem tylko między 900 a 1400) Dodam że kontrolka lekko się żarzyła.
      Po rozkręceniu wysypała się z niej sadza chyba ze szczotek, ale one są jeszcze w miarę długie, przeczyściłem ją papierem ściernym i poskręcałem, po założeniu już wcale nie ładuje i jakby głośniejsza się zrobiła (tak jakby szumiała nawet na niskich obrotach) Regulator sprawdziłem z nim wszystko ok.
       
      Jutro jeszcze raz ją posprawdzam, ale chodzi mi o to dlaczego nie ładowała na początku i czym mógł być spowodowany ten zapach spalenizny, prądnica już do wyrzucenia czy jeszcze da radę trochę pochodzić? Jeśli to już złom to będę polował na jakiś używany alternator ;[
    • Przez vamos45
      Witam kupilem taki oto alternator http://pokazywarka.pl/ml1jln/ Czy ktos mi podpowie jak go wlasciwie podlaczyc.W zaden sposob nie moge uzyskac ladowania.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj