Z7245

New Holland Ts125a na co zwróci uwagę przy zakupie używanego

Polecane posty

Z7245    10

Drodzy użytkownicy serii Ts-a proszę o informację na co zwracać uwagę przy zakupie takiego ciągnika ze skrzynią EC. Oglądałem ciągnik z 2004 roku miał przepracowane 4000 mth czy o realny przebieg? Opony miał oryginalne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

A ten ciągnik nie jest czasem z zambrowa? Znalazłem go na otomoto. Jak na zdjęciach to wygląda dobrze ale to tylko zdjęcia. Jak to handlarz to uważaj bo to róznie bywa.... Jeśli to nie jest pierwszy właściciel to poszukaj w ogłoszeniach bo teraz coraz więcej maszyn od rolników się trafia. Przebieg może być realny. Ja mam np masseya z 2005roku i mam 3500mth i pierwsze 2 lata robił sporo a potem to już tylko opryski i przyczepy w żniwa ciągam ale to najbardziej uzależnione jest od ilości ciągników w gospodarstwie..... Może być sporo ha a ciągnik jak nowy po 10latach.....

Edytowano przez petro11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Tak ten z Zambrowa. Ciągnik sprowadzony z Francji przez handlarza. Silnik pracuje ładnie wiem że bolączką może być skrzynia, ale nie wiem jak ją sprawdzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
WiktorK6630    11

Jeżeli przebieg faktycznie jest relany to oponki będą nowe. Z handlarzami to jest racja że mogli coś przy nim kombinować. Ten z Zambrowa no ładnie się prezentuje. Tylni podnosinik chyba był malowany, lecz nie jestem pewnien. Ale no najlepiej szukać czegoś od właściciela :) Sprawdzaj czy nie ma wycieków ze skrzyni, z układu chydraulicznego, oraz czy skrzynia płynnie pracuje :)

Edytowano przez WiktorK6630

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Sprawdzenie wycieków to problem bo każdy przed sprzedażą ciągnik myje. Tylko co mogli pokombinować?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

A powiedz jak daleko masz do serwisu NewHollanda? Bo w zasadzie nikt nie jest w stanie sprawdzić bez oprogramowania ciągnika. Tylko wizualnie można ocenić i posłuchać co nie co ale to za mało. Ja np. przed zakupem Johna a był sprowadzony z Anglii sprawdziłem właśnie przez serwis. Nawet jak zapłacisz i coś okaże się nie tak z maszyną to będziesz zadowolony bo można nieźle się nabrać. Same oponki to mało bo przekładają z jednego na drugi itd. kombinacje są różne. Ja np. mieszkam na mazurach a z serwisantem pojechałem na pomorze do handlarza to szybko wróciłem bo ciągnik nie był pewny, sprawdziłem drugi i niby był kupiony w Polsce a okazało się że to szrot który dzień i noc pracował na Ukrainie i wrócił do kraju..... A ten z Anglii kupiłem z pod Poznania i jest ok, ale kupiony jako roczny z przebiegiem 500mth, teraz mam prawie 3tys. i żadnej awarii...... Nie mówie że ten NH jest zły ale uważaj bo ciągniki picują tak jak auta.... Znasz uczciwy komis samochodów? Tak z ciągnikami po prostu handel. Strzerz się okazji.... Jak chcesz to dam ci namiar gdzie Johna kupiłem....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Niestety ciągnik już sprzedany, ale patrzyłem na portalach aukcyjnych z Francji i Niemiec to coś ta cena za niska za niego może miał przebieg 14000 mth a nie 4000 mth bo średni przebieg tam to 5000-6000 dla ciągników 7-8 letnich a raczej francuz za pół darmo dla polaka nie sprzeda. Serwis jak to serwis sami czasem mają problem z usuwaniem usterek w nowych a sam komputer to nic raczej nie pokaże o ciągniku jedynie dłuższa praca nim pokazał by jego prawdziwy obraz ale większość handlarzy nie daje możliwości sprawdzenia w polu. No taki roczny czy dwu letni z przebiegiem nawet do 2000 mth to jakaś alternatywa, ale może lepiej dołożyć i kupić nowego teraz dilerzy są skłonni do dużych upustów ( za 220 netto trochę do negocjacji może być Stery 6125, ze skrzynią 40 eco i paroma dodatkami). 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Na 14000h to raczej nie wyglądał,cena niska bo pewnie miał jakomś wadę.Na agroshow był t6.155 za 215netto.

Edytowano przez krzysztofz14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

No i proszę jakie ceny nowych 215 netto ale to pewnie standardowa wersja. A co do wady to jak byłem go oglądać to sprzęgło przód tył strasznie głośno pracowało na zaciągniętym ręcznym, gdzie na ręcznym nie powinno w ogóle włączyć jazdy do przodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    75

Nie wiem jaka to była wersja ale skrzynia była chyba range albo elektro bo był wyświetlacz boczny z półbiegami.Tzn na zaciągniętym ręczny dałeś do przodu i ciągnik nie próbował ruszać?A bez ręcznego jeżdził normalnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Też tak uważam, patrząc na ogłoszenia z Francji na agriaffaires przebieg realny to około 8000 mth. Krzysztofz14 jechał nawet na zaciągniętym, po prostu coś było odłączone. Jak jest możliwość cofnięcia licznika w ciągniku, w samochodach to wiadomo masa ludzi się tym zajmuję, a o ciągnikach jakoś nie słyszałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
petro11    29

Serwis kolego na pewno więcej może sprawdzić niż ty wzrokiem i uchem :) Sam się o tym przekonałem. Za pare stówek będziesz wiedział przede wszystkim gdzie został sprzedany, ilu miał właścicieli czy np. nie pracował u jakiegoś molocha na 10tys. ha bo to wydaje mi się najistotniejsze a komputerem m.in czy dobre ma parametry pracy, czy wtryski działają poprawnie i wiele innych niby drobnych ale istotnych rzeczy. Ja kupowałem ciągnik który mogłem wcześniej sprawdzić dodatkowo w polu bo handlarz jest także rolnikiem na paru ha i to też dużo daje.... same "napalanie" się na ciągnik jaki to on jest ładny i taki tani to najgorsze zło.... Ja miałem do wyboru, albo kupić 6930Premium wyposażony we wszystko prócz ksenonów używane 500mth albo 6930 wersja standard biedny bez niczego ale nówka i wybrałem używany. Jak go diler zobaczył to wsiadł i od razu powiedział że warto było.... Jakbym wersje standard wyposażył we wszysko co ma mój to 50koła minimum dopłaty....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Z7245    10

Dziwi mnie to, że dzwoniąc po handlarzach żaden nie ma książki serwisowej od ciągnika nie ważnie czy ciągnik z Niemiec czy Francji trochę minie to dziwi i wzbudza pewne podejrzenia.  Gdyby doszło do zakupu to na pewno próbowałbym go sprawdzić chociaż po numerze vin w serwisie i dodatkowo testu w warunkach polowych. No cóż trzeba szukać dalej do wiosny jeszcze daleko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj