Polecane posty

Stonek    1

Jakie zaciąganie dymu pod cylinder trzydziesta ma wlew oleju w głowicy a to że dymi ci z korka to znaczy że ci się głowica kończy będziesz musiał ją oddać do regeneracji lub kupić nową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maly1256    0

Jeżeli nie bierze oleju, dobrze odpala i ma moc to nic nie trzeba robić. Rozgrzany silnik ma prawo trochę podymić z korka, przecież w 30-stce w korku jest odpowietrzenie skrzyni korbowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Witam. Rok temu robiłem kapitalny remont silnika w swoim ursusie c330. Od jakiegoś miesiąca zaczął mi wywalać olej wlewem (przy nagrzanym silniku). Jak może być tego przyczyna?

Pozdrawiam 

Edytowano przez MateuszStawecki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    142

Witam. Rok temu robiłem kapitalny remont silnika w swoim ursusie c330. Od jakiegoś miesiąca zaczął mi wywalać olej wlewem (przy nagrzanym silniku). Jak może być tego przyczyna?

Pozdrawiam 

 

Przyczyna taka że załozyłes złe zestawy naprawcze tak jak tutaj......abec7apf92fg.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukjohn97    9

Jak leci olej z odpowietrznika to ustawcie zawory i problem zniknie. U mnie zawory były przyczyną wyrzucania oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz51195    0

Witam, pewnie dostanę po głowie za odgrzebanie tematu no ale trudno, do rzeczy, Panowie mam taki problem z 30-stką że wywala olej górą nawet teraz w chłodniejsze dni i bez wielkiego obciążania,ciężko odpala bo muszę grzać świece z 1 minutę (w lato dobrze odpala) a jak jest ciepła to dosłownie od strzała pali, a najdziwniejsze jest w tym to że jak odpali to pracuje hmm jak by to powiedzieć ..jak by robiła pod obciążeniem np włączyć kosiarkę rotacyjną na wolnych obrotach" dopiero jak się rozgrzeje to jest ok, nawet w polu jak robiłem to musiała się rozgrzać żeby normalnie pracować bo np musiałem orać 3czasami 2  biegiem żeby normalnie później orać 4, a i zapomniałem że dosyć obficie dymi jak jest zimna a jak się rozgrzeje to mi się wydaje że mniej dymi. Wyyydaje mi się że co do wywalania oleju korkiem to zaczęło się jak wymylem korek w benzynie (nie pytajcie po co to zrobiłem) xd Jak ktoś doczytał te moje wypociny i może mi pomóc to czapka z głowy. Pozdrawiam 🙂

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
g2osc    25

Witam 

Ponowie temat 

Pacjent C 328 orginalny wlew oleju na pompie paliwa od ok 2 miesięcy silnik pluje olejem przy większych obrotach na wolnych nic się nie dzieje. Ciągnik teraz pracuje z rebakiem do drewna więc obroty pod 1900. Ciśnienie na zimnym ok 4 na ciepłym ok 3. Odpala normalnie moc ma oleju nie bierze uzupełniam tylko tyle ile wykapie. W polu jesienią nic takiego się nie działo pracował normalnie. Dodam, iż korek został wymyty i wyczyszczony z syfu. Ktoś wie co.moze być przyczyną??? 

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
solek01    164

Moja 35 też trochę pluje to zrobiłem ociekacz aby nie lało się po silniku i nie zamierzam nic z tym robić na chwilę obecną, bo zdania są podzielone jedni każą silnik remontować inni piszą że ten typ tak ma. Także zbędnych kosztów nie dających 110% pewności nie szukam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
g2osc    25

Tyle że nie kopci mocno z odmy i ciśnienie stale trzyma dobre. Sam już zgłupiałem co mu może być 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1407

Tyle że wywalanie czy plucie z odmy nie ma nic wspólnego z ciśniem tak jak było pisane że na zimnym 4 a na ciepłym 3 bo to zupełnie inne rzeczy. Jak wyjechana góra i wali w jakimś tam stopniu spalinami w dół tracąc kompresję to i temu pluje z odmy. I tu wchodzi już ciśnienie sprężania a nie ciśnienie oleju bo ciśnienie oleju może być prawidłowe a góra wyjechana robisz remont samej góry i będzie chodzić dalej :) bo tak czytając tematy sporo ludzi patrzy że jak ciśnienie oleju dobre to i reszta dobra a jest wręcz przeciwnie. Ciśnienie może być bardzo niskie a nawet kontrolka może się zapalać czyli dół do zrobienia no ale góra może być ok 

Edytowano przez Roki212

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
g2osc    25
15 godzin temu, Roki212 napisał:

Tyle że wywalanie czy plucie z odmy nie ma nic wspólnego z ciśniem tak jak było pisane że na zimnym 4 a na ciepłym 3 bo to zupełnie inne rzeczy. Jak wyjechana góra i wali w jakimś tam stopniu spalinami w dół tracąc kompresję to i temu pluje z odmy. I tu wchodzi już ciśnienie sprężania a nie ciśnienie oleju bo ciśnienie oleju może być prawidłowe a góra wyjechana robisz remont samej góry i będzie chodzić dalej :) bo tak czytając tematy sporo ludzi patrzy że jak ciśnienie oleju dobre to i reszta dobra a jest wręcz przeciwnie. Ciśnienie może być bardzo niskie a nawet kontrolka może się zapalać czyli dół do zrobienia no ale góra może być ok 

Wału i tak nie ruszal bym nawet bo tam magia jest straszna😄 pamiętam że coś z panewkami było a że lepiej go nie ruszać😄no cóż nic tylko szukać dobrego zestawu naprawczego i rozbieramy 😉 

Dzieki za odpowiedź! 

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ryszard1337
      Witam, w wolnym czasie zacząłem remont Zetora Crystal 12045. Po odkręceniu głowicy okazało się że głowica jest wadliwa i podaje wodę tam gdzie nie powinna. Po wymianie wszystkich innych części w tym zamontowaniu innej głowicy (szczelnej i dobrej, bo była sprawdzana) Nadal leci z odmy woda i para. Przypomnę też że wszystko było myte. Woda z chłodnicy nie ucieka, chyba że traktor jeszcze za mało chodził. Ale boje się że może być coś innego nie tak. Wie ktoś co może być przyczyną?
    • Przez Dominm94
      Witam, 
      Posiadam kombajn Case International 321 z silnikiem D239 i chciałbym założyć do niego licznik obrotów,
      jest to możliwe w tym silniku? 
    • Przez 90Krzysiek90
      Witam. Tulejowalem przodek w Ursusie i przy okazji wyjelem pompę z Ursusa i dałem do zakładu do sprawdzenia. Po wymianie uszczelniaczy i włożeniu ponownie zaczęły się problemy dymi na biało lekko niebiesko aż w oczy szypie ciężko zapala wolno wchodzi na obroty od zera a co najgorsze na wolnych obrotach tego nie słychać ale w trakcie jazdy słychać stukanie dochodzi jakby z pompy. Pompiarz twierdzi że jest wszystko ok a ja się borykam. Jak ja dopycham do silnika jest lepiej ale stukanie wciąż słychać 
    • Przez Hygdys12
      Witam mam śrutownik ssąco tłoczący i mam na nim kosz zasypowy 450kg robi mi w 40 min sita i noże mam nowe  a silnik jest 5,5kw 2900obr/min radzilibyście wymienić slinik na jakiś minimum 11kw? dało by to lepszą wydajność?
    • Przez mandragora310
      Witam i rozpiszę co mi nie pasuje a co było zrobione, może ktoś mnie nakieruje bo już brak sił
      - remont silnika, trzeba było zrobić tulejowanie, była lekka krzywizna plus nowe pierścienie w bloku bo przylgnie do tulei były już nadgryzione plus włożenie tulei, maił też sprawdzić czy nie ma pęknięć ale nie wiem czy sprawdzał płaszczyznę pod uszczelkę głowicy  (to robił zakład)
      - wszystko dokładnie składałem, wszystkie śruby dokręcane z odpowiednim momentem, no nie do końca le to później
      - głowica poszła do zrobienia, coś spartolili bądź nie przyłożyli się do pracy w efekcie poszły korki uszczelniające i poszła woda do oleju(mówiłem by wszystko było zrobione i sprawdzone)
      - kolejny raz robiona głowica, tak samo wszystko do zrobienia i sprawdzenia razem z wymianą wszystkich korków
      - zaznaczam jeszcze, że głowica przykręcana na 210 bo tylko do tego momentu mam klucz, wg instrukcji 230-240
      - traktor pochodził z 2 dni, sprawdzam i dalej ucieka woda, mam małą nieszczelność do poprawy przy termostacie ale wątpię by aż tyle uciekło, zebrała się tam kropla przez cały dzień
      - mam założony termostat i jak pracował traktor to nie widziałem by przekroczył 70 C, taka była praca więc taka też temperatura, przerywana praca
      - sprawdziłem bagnet, olej czysty, bez niepokojących oznak
      - chłodnica dość stara ale szczelna, woda przepływa przez nią bez problemu, choć może by się przydało odkamieninie
       ///////
      Moje sugestie
      - oringi na tulejach to katastrofa
      - jednak wyszło gdzieś pęknięcie
      - płaszczyzna pod uszczelkę, nie sprawdziłem, mój błąd, za dużo pracy i zapomniałem
      - termostat nie puszcza i woda się wygotowuje, temp na wskaźniku tego nie pokazuje
      - uszczelka to szrot
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj