Polecane posty

mtracz    76

A w skrzyni i tylnym moście nie ma tego samego oleju?

Puściły simmering na półosi od strony mechanizmu różnicowego.

Hamulce to są słabe bo pedał idzie w podłogę czy po prostu nie hamują?

Jak masz olej na okładzinach to mogą one być nowe ale i tak hamowania nie będzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Trzeba zlokalizować wyciek czy zwolnica czy most jest mokry. Jak zwolnica to jak z

simeryng jest nie uszkodzony to łożysko lub ostateczności pół oś na łożyskach przemieszcza się w zwolnicy i wysuwa się z krawędzi uszczelnienia. Miałem tak w c360 ale że pół oś była do wymiany i założyłem z większą wargą na simeryng i z szerszym wytoczeniem pod łożyska i jest wreszcie spokój. :D Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Jak będziesz robił hamulce to w tedy wymienisz simmeringi.

Nic więcej nie musisz rozbierać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

z zwolnic to wycieka z tych pochw ale ale te uszczelki już mam i je wymiemie a z mostów to cieknie na uszczelkach podobno jest za dużo oleju i wywala gdzie jest jakiś bagnet lub cos żeby sprawdzić ile jest oleju w moście ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

To jak ty wlewałeś olej do skrzyni? Którędy? I nie sprawdziłeś jego poziomu?

Wlew oleju jak i miarka kontrolna jest na deklu skrzyni przed dźwignia zmiany biegów, Odkręca się kluczem chyba 22-24.

A mógłbyś rozjaśnić swoja ostatnia wypowiedz bo mało co z niej rozumiem, to skąd w końcu kapie?

I napisz jakie uszczelki : papierowe, oring, simmering. Bo kawy nie piję i nie mam fusów żeby sobie wywróżyć o co chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wlewałem tak jak ty mówisz koło skrzyni jest taka nakrętka z bagnetem na klucz 30 i tam wlałem

Wycieka z mostu pod akumlatorami jest skręcony most i właśnie cała prawa częśc jest mokra na tym składaniu poprzeni właściciel mówił ze jest za dużo oleju i temu most jest mokry

i wycieka z pod zwolnic i całą felge mam w oleju cieknie najbardziej wtedy gdy ciągnik robi na przchyłach

i chce sie jeszcze zapytać jak chce wymienić te uszczelki z tych wzolnic to musze spuszczać olej ze skrzyni

jeszcze cieknie mi z pod wałka WOM i mam juz ten simmering i go wymienie tylko czy musze spuszczać olej ze skrzyni i z mostów ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Obszarnik    3
Wlewałem tak jak ty mówisz koło skrzyni jest taka nakrętka z bagnetem na klucz 30 i tam wlałem

Ten bagnet to jest miarka oleju.

 

cieknie mi z pod wałka WOM i mam juz ten simmering i go wymienie tylko czy musze spuszczać olej ze skrzyni i z mostów

 

Nie musisz, wystarczy postawić ciągnik przodem w dół, żeby olej przelał się do przodu.

Sam simmering to nie wszystko, jest jeszcze uszczelka pod ten "dekielek". Ja kupiłem simmering a okazało się że miałem minimalnie pęknięty właśnie ten dekielek (za długą dałem śrubę gdy przykręcałem jarzemko do przekaźnika - nie wszystkie mam na zatrzask).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zakładam nowy temat ponieważ nie mogłem znalisc nic podobnego a zależy mi na czasie otóż tak jak w temacie w mojej 30-tce leci dym / para z pod korka tam gdzie olej sie wlewa. Wymieniona została uszczelka pod głowicą ale nadal leci co to może być za przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oaxis3333    39

może masz kiebski olej wlany do silnika bo chodzi o olej silnikowy tak ? albo jest woda w oleju .... bo olej nie paruje napewno tylko woda ....zobacz na korku gdzie sie spuszcza olej odkręć go i jesli jest tam woda to woda wypłynie pierwsza ponieważ jest cięzejsza i osaiada na dnie tylko nie odpalaj ciągnika przez 10 godz aby olej mógł sie ustać i rozdzielić z wodą:)

  • Like 1

Jesli pomogłem , okaż to Dając łapkę w górę  :) to motywuje ...

 

pozdrawiam !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz222    2883

Pytanie w jakim stanie silnik, w sensie kiedy ostatnio był remont. I jak ma sie sprawa z temperatura silnika (czy szybko sie grzeje itp) i kontrolką oleju (czy na zagrzanym silniku zaczyna świecić pomimo tego że olej jest). Bo u mnie ostatnim razem oba ciągniki w taki sposób "dopominały się" o remont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rold    12

czeka cię remont, brak kompresji miałem to samo

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lemysz1    97
Napisano (edytowany)

Panowie nie straszcie jego zaraz remontem. A ten dymek tak swobodnie leci czy jest pod ciśnieniem?

Zimą jest duża różnica temperatur i dlatego tak to wygląda.

Edytowano przez lemysz1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rold    12

nie strasze go tylko mówie co i jak. Najpierw dym potem zacznie bryzgać olejem i spadnie ciśnienie i moc. ja tak rok temu miałem i niemogłem sobie z tym poradzić przy wykopkach

(ciągnik kopcił a nie jechał)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid0605    22
Napisano (edytowany)

Dokładnie Panowie tak jak mówicie coś nie tak z silnikiem... :(

 

post nic nie wnoszący do tematu +1 punkt ostrzeżeń

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galinek3140    103
Napisano (edytowany)

Silnik nie był przegrzany czasem jeśli tak zrobiły się progi na tulejach pierścienie są dość zużyte brak kompresji i i dlatego pojawia się ten dymek z pod korka wlewu oleju zmierz ciśnienie oleju na wale jakie będziesz miał i się okaże czy silnik do remontu ;)

A z odmy nie leci olej z dymem ?

Edytowano przez galinek3140

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junkers    44

Ja tak załatwiłem silnik przelewając gorącą wodę przez blok, o-ring na tulei puścił i jak się olej rozgrzał to okapująca woda na olej parowała jak z parowozu. Ostatecznie kupiłem drugi silnik, bo i tak tamten był do całkowitego remontu.

galinek3140 ciapek nie ma odmy. Jedynie otwór wlewu oleju po wyjęciu korka może być odmą.


KPK Kumurun Team
"Polak jak se chce, to se kurde potrafi" F.Kiepski
Prawidłowo użytym młotkiem i przecinakiem możemy naprawić nawet zegarek.
Belarus 952.4 - U C-330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
galinek3140    103

tak tak miałem na myśli ten korek na pokrywie klawiatury tam jest chyba dobrze nie pamiętam bo dawno c330 na warsztacie nie mieliśmy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    62

Do roboty jest głowica daj ją do fachowca niech ją uszczelni i przestanie Ci dymek ulatywać korkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie koniecznie głowica, przyczyn może byc sporo zatem sprawdż na początek czy to para, czy dym.

 

Czyli tak jak koledzy wcześniej pisali, może być zużycie lub uszkodzenie pierścieni, zużycie lub uszkodzenie tulei, uszkodzenie głowicy, uszkodzenie uszczelki pod głowicą, a nawet brak oleju w silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj