nunu85

renault celtis wersje i wyposażenie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
nunu85    499

czesc panowie

 

jako, ze mój u1014 po raz kolejny mnie zawiódł, a juz ostatnim razem sobie obiecałem, ze wiecej go naprawiał nie bede, tylko kupie co innego, to zacząłem sie rozglądac za zastępstwem dla niego.

Zadanie to traktor pomocniczy i do tura.

 

NA internecie sporo jest renówek/claasów celtisów 436, 446, 456 w dosc młodych rocznikach i przyzwoitych cenach.

 

Nie moge tylko sie połapac w wersjach, bo sa ogłoszenia bez literowego oznaczenia, sa RC, są RX. Czym to sie od siebie różni, co te skróty znaczą?

 

jakie w tych traktorach są montowane skrzynie?

czy kazda ma półbiegi, czy były wersje bez półbiegów?

tak samo z rewersem?

 

W przysżlym tyg planuje pojechac pooglądac troche maszyn, wiec wypadałoby przed czasem jakas minialną wiedze posiąść.

 

ps jest jeszcze jedno ogłoszenie renault ceres 330 juz z turem. Gdzie by ten traktor uiejscowić? to taka biedniejsza wersja celtisa, czy raczej i biedniejsza i mniejsza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

dzieki za odpowiedx.

Widze troche sie znasz, wiec mam kolejne pytanie.

 

Dotychczas jeździłem albo traktorem bez rewersu, albo takim z rewerse elektrohydraulicznym (a wiec full wypas, nie trzeba wysprzęglac, hamowac, tylko klik i jest)

a jak działa rewers mechaniczny?

Musze nacisnac nogą sprzegło i zatrzymac traktor do zera i dopiero przełączac? czy w czasie wolnej jazdy tez mozna?

 

bo juz rozszyfrowałem, ze wersje RC są biedniejsze (rewers mechaniczny, inny tył traktora (zaczepy etc), gorsze siedzenie, tłumik na masce etc, a RX bardziej wypasione z m.in. z rewersem elektrohydraulicznym.

Wystawionych w sieci jest kilka takich i takich, to w razie bym wybierał ten biedniejszy chce wiedziec na co sie pisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcinurban    2

dzięki, znam/ nie znam używam to wiem

w rewersie mechanicznym musisz się zatrzymać do zera w przeciwnym razie nie zmienisz kierunku jazdy, po prostu działa to jak skrzynia biegów tylko nie szukasz z pośród 4 czy 5 biegów tego jednego tylko masz trzy położenia, przód N i tył, z jednej strony jest już jakieś udogodnienie ale z drugiej strony masz pracować cały dzień z ładowaczem to trochę uciążliwe zależy co kto potrzebuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

uwierz mi jakby sie uparl to by zmienil, ale przy wiekszej predkosci tylko raz i skrzynia zmielona  :lol:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    637

U mnie koła zatrzymać się nie muszą i bez problemu mogę zmienić kierunek... Ale wiadomo że to nie jest żadna prędkość po prostu lekko się toczy... Jak będą synchronizatory na wykończeniu to wtedy nie zmienisz kierunku nawet w lekkim ruchu...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    499

a co powiecie o silnikach john deera w tych traktorach?

nie palą przesadnie?

 

bo sasiedzi mnie tym straszą (np ze nie wazne czy ma ciezko czy lekko i tak inimum 7-8 wessie na godzine)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przecin    0

witam chciałbym dowiedzieć sie cos na temat claas celtis 436 a mianowicie czy rewers elektrohydrauliczny sie nie psuje i czu ten ehr nie jest jakis wadliwy że bedzie trzeba stawać w polu i wzywać serwisantów ??

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przecin    0

a cio możesz jeszcze powiedzieć o reno celtis 92 km o mechanicznym rewersie i zwykłym podnośniku jakie powinien mieć ciśnienie na hydraulice na wyjsciu bo zamierzam coś podobnego kupuić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj