ahmeds1

Nie można ustawić poprawnie zaworów i klekoce ...

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ahmeds1    0

Witam

Mam taki problem że po wymianie głowicy nie moge za pierona ustawić zaworów i władziu strasznie klekoce..

Nie wiem czy ja żle ustawiam czy co.

Gdyby ktoś mi dokłądnie krok po kroku opisał jak to dokładnie ustawiać na te znaki , które kiedy sie otwieraja i wgl będe bardzo wdzięczny .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bandit1945    5

musisz mieć miernik luzów zaworowych.. taka cieniutka blaszka.....

 

krecisz wałem ( najlepiej sciag rozrusznik ii łyszką obkręcaj ten tryb co bendix ppo nim lata...)

gdy zawór jest w najwyzszym połozeniu wtedy go ustawiasz regulujesz luz do tej blaszki...

wez sobie mechanika.. we wladku potrwa to 15 minut i bedziesz miał z glowy ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

Panowie ja wiem czym sie luz ustawia , mi chodziło o te znaki i [iI] na kole jak to się ma do ustawiania zaworów, czy mam się tym sugerować czy odkręcić wtryski i wtedy będę miał dokładnie gmp i wtedy oba ustawiać naraz?(i wiem tyle że przy wciśniętym odprężniku się ustawia).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Nie podczas otwarcia, bo wtedy to zawór jest "podparty" tylko podczas gdy jest zamknięty. Nie musisz się sugerować na znaki. Wystarczy przyglądać się konikom klawiatury jak się odchylają do góry, to znaczy że zawór się zamyka i wtedy można mierzyć i ustawiać.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

Ustawiłem zawory ssący;25 , wydechowy:30 .Sprawdzałem chyba z pięć razy i wszystko pięknie ładnie a władek dalej klekoce ...Chyba muszę wam jutro filmik nagrać w dzień może bardziej coś podpowiecie czy ja jestem przewrażliwiony czy jednak coś nie tak jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek10220    1

To była całkiem nowa głowica założona? Bo możliwe, że masz głowice nowego (lub starego typu w przypadku nowszego Władka) i zawory ci stukają o tłok. Jeśli ustawiłeś poprawnie zawory to innego wytłumaczenia nie ma jak głowica od nie tego typu silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahmeds1    0

No to nie bo to jest nowa ale wszystko pasuje bo nie ma  otworów na  świece żarową ..Chociaż na początku dali mi od nowszego modelu własnie z miejscem na świece żarową ale wymieniłem i kurde nwm co jest

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Nowe mają większe zawory i otwór na świece żarową.

Hari123 sprawdzałeś, że są większe zawory w nowym typie głowic ? bo wydaje mi się, że zawory są jednakowe w ST i NT głowic. W katalogach nie ma też różnych zaworów.

Oczywiście jest otwór na świecę żarową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Witam,uważam że warto sprawdzić tulejki w dżwigniach zaworów, mogą mieć nadmierny luz i wówczas jest heca z ustawieniem zaworów, bo niby luz prawidłowy po regulacji, a jednak zawory będą klekotać :rolleyes: Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    74

Zawory w NT jak i w ST są takie same, tylko głowica jest inaczej wyfrezowana w NT i tam zawory niżej się otwierają i dlatego w tłokach NT są wgłębienia do zaworów. W przypadku NT głowic nie zawsze muszą być w nich otwory na świecę żarową, bo pierwsze nowe typy Władków miały świece po staremu.


Jeżeli czegoś nie da się zrobić, to wtedy przychodzi ktoś, kto nie wie, że się nie da i on to właśnie robi.   A. Einstein

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj