Karasio23423

Zetor 7711 ściąga w lewą stronę

Polecane posty

Landfarmer    3581

Wyrobione końcówki drążków kierowniczych, brak zbieżności kół przednich, luzy na sworzniu przedniej osi, luzy na zwrotnicach, luzy na piastach :D to tak pobieżnie od dawna tak się dzieje? I jak wyglądają przednie opony nie zdarte?


Szef wszystkich szefów  ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    31

na postoju też jeśli tak to wystarczy popuścić śrubkę m8 od opaski na siłowniku od wspomagania i pokręcić  całym siłownikię w prawo lub w lewo nailepiej na zgaszonym silniku az do prawidłowego działania ja tak miałem w zetorze 6245 ustawiłem i nie ma problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    895

mnie z kolei ściaga w prawo na drodze, ale mam jeszcze dziwny problem, na zgaszonym silniku mogę kierownicą kręcić swobodnie (koła oczywiście stoją w miejscu) a podczas jazdy raz ciągnik reaguje na obrót kierownicą raz nie, miał ktoś z Was coś takiego?


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian83    13

kolega

pawel100474 ma racje też to niedawno robilismy odkręcasz m8 i regulujesz całym siłownikiem ale b. delikatnie bo to działa czule filozofii niema

...zadużo kasy i wolnego czasu = porabane w głowie ROLNICTWO chroni mnie przed jednym i drugim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1478

mnie z kolei ściaga w prawo na drodze, ale mam jeszcze dziwny problem, na zgaszonym silniku mogę kierownicą kręcić swobodnie (koła oczywiście stoją w miejscu) a podczas jazdy raz ciągnik reaguje na obrót kierownicą raz nie, miał ktoś z Was coś takiego?

 

jeśli nie masz orbitrola , to prawdopodobnie masz walnięta kolumnę kierowniczą tam coś może byc nie tak, zdejmij osłony pod deską rozdzielczą i pokręć kierwnica to zobaczysz co się dzieje


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez raven18
      Hej, jak macie poprowadzone przewody od orbitrola, dwa upchnąłem w lewym rogu, gdzie idzie przewód prądowy z kokpitu do tylnych świateł, ale wydają się za ciasno, dwa od siłownika tam gdzie idą przewody hamulcowe to zablokowało mi gaz .... Nie wiem czy te otwory po prostu powiększyć kątówką czy szukać innej drogi.
      Dodam że jeśli ktoś myśli o kupnie zestawu z agricoli to nie polecam, tyle lat to klepią i trzeba poprawiać a przewody są praktycznie na styk jeśli nie za krótkie - a tam jest przecież dosłownie kilka części nie można tego zrobić dobrze? 
    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy da radę założyć wspomaganie kierownicy do Zetora 6718 a jak da radę to z jakiego by pasowało czy może elektryczne spróbować.
    • Przez KIbul
      Witam.Mam problem ze swoim zetorem 7245 ,gdy tylko uruchomię silnik i puszczę kierownicę to koła same skręcają w prawo ,a w lewo nie da się skręcić????Co się mogło stać???? Może już ktoś się z tym spotkał??Mam jeszcze dylemat czy ma znaczenie jakie koła mam z tyłu a jakie na przodzie?
    • Przez TheUdex
      Witam mam problem z serwomechanizmem w zetorze 7211 ciekł mi siłownik. Kupilem zestaw naprawczy wymienilem 2 pierscienie metalowe ,oring duzy i maly oraz uszczelniacz ,skrecilem nie ruszalem tej głowiczki tylko sam silownik.Po zamontowaniu nie dziala wspomaganie koła nawet nie skreci w lewo czy prawo regulowanie po przez luzowanie obejmy nic nie daje pompa pompuje.
    • Przez adrian16a
      Witam Serdecznie.
      Zakupiłem ciągnik z założonym wspomaganiem na orbitrolu i siłownikiem zamontowanym w miejscu tłumika drgań. Kręciło się nim trochę cieżko. Ale że byłem z zamiarem kupna ładowacza, sprawdziliśmy pompę i okazało się że była do wymiany. Później zamontowałem ładowacz i pojawił się znowu problem ponieważ w miejscu nie szło kręcić prawie wgl. Padła decyzja na wymianę Orbitrola 160 na Nowy Waryńskiego 125. Pierwsze kręcenie kierownicą wrażenie dawały że jest wszystko ok. Ale podczas pracy ładowaczem okazało się że znowu ciężko kręci się kierownicą, blokuje się kierownica i nie idzie wgl nią kręcić, daje się nią kręcić ale dopiero jak się jedzie ciągnikiem ale to bardzo topornie.
      Siłownik tłoczyskiem 25mm
      Czy jest to normalne? Co jest tego przyczyną?
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj