Skocz do zawartości
helus89

Silnik 3P padł z dnia na dzień! możliwe?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
helus89    7

Witam. 

Mam taki problem poniewarz Ciągnik normalnie pracował zalany płynem nie przeciażoony kopał buraki nie pobierał deka oleju az do czwartku. odpaliłe go rano olej był na stałym poziomie ale zaczol delikatnie kopcic z odmy i po jakims czasie dziwnie pracowac w południe zauwazylem spory ubytek oleju po poludniu wybił uszczelke pod głowica uszczelka wymieniona ale cignik dalej bierze olej i dymi z odmy. Ciągnik jest 3 lata po kapitalnym remoncie. Slyszałem juz od kilku mechaników ze własnie wtedy wyszla jakas wadliwa seria pierscieni i one padaja po ok 2000 mth od tak. Czy ktos sie spotkal z podobnym przypadkiem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zbyszko    682

Z tymi silnika  zawsze były problemy . Koledzy je posprzedawali bo nawet mechanik który miał taki ciągnik nie mógł sobie z nim poradzić . Mechanik a mechanik to wielka różnica . Części nowe można kupić tanio i drogo ( oryginały ) zależy co ci powsadzał  . Mogła pęknąć tuleja i dlatego poszła uszczelka i kopci z odmy . Nie myślę , że to wadliwe pierścionki bo z dnia na dzień pierścienie nie padają .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
januszm1    3

A glowice splanowales przed zalozeniem nowej uszczelki??. Mogla np jedna szpilka popuscic wczesniej i dla tego wydmuchalo uszczelke. Mi tez w zniwa przedmuchalo uszczelke z 1 na 2 tlok. Planowanie glowicy,nowa uszczelka i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

seweryn20    582

Odkręć kolektor wydechowy i sprawdź który to cylinder. Potem zdejmij głowicę i sprawdź uszczelkę. Jeśli jest ok to wyciąg tłok cylindra który kopcił. Z gadania nie ma nic. Po prostu musisz tam zajrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez piotrekkkk
      Czy można założyć do świec żarowych jakiś czujnik, czy oznacza że świece są dostatecznie rozgrzane do uruchomienia silnika?
    • Przez UrsusJohnDeereTeam
      Witam.Mam problem z odpaleniem szescdziesiatki.Otoz gdy mialem stary rozrusznik wraz z bendixem odpalał normalnie,lecz gdy rozrusznik sie spalil i zalozylismy nowy rozrusznik i nowy bendix pojawil sie problem.Otoz gdy proboje ja odpalic slychac jakby chodzil tylko sam rozrusznik,szczegolnie tak sie dzieje gdy jest zimno(w lato nie bylo takiego problemu,gorzej jest teraz w zime).Dodam ze zeby na wiencu sa wszystkie w porzadku.
      W czym moze byc problem.Bede bardzo wdzieczny za odpowiedzi.Pozdrawiam
    • Przez mafia5855
      Moja chłodnica strasznie się grzeje przy cięższych pracach polowych. Na dole chłodnicy znajduje się już rdza ok7cm². Czy mam ją wymienić czy może jakieś płyny pomogą bo zależy mi na jak najtańszych kosztach. Z góry dziękuję.
    • Przez abuk14
      Witam
      Gdy uruchomiłem dziś ciągnik po kilku minutach pracy uszłyszałem dziwne stuki dochodzące z dolnej części silnika. Podejrzewam panewki albo pompę olejową.
      Nie mam teraz zbytnio czasu i jezeli możecie, napiszcie co to może być, bo nie chcę się teraz grzebać.
    • Przez Sqowron
      Hejka jaki luz na zaworach ustawić w c 360 ? Z tego co wiem to ssące 0,18 - 0,22  a wydechowe 0,28 - 0,32 ale w praktyce może być chyba trochę luźniej nie? np ssący 0,25 a wydechowy 0,35 ?? Dobrze mówię? A teraz pytanie jak je ustawiać chyba na przemian tylko który z którym 1-4 2-3 ? Czy jak bo nie mam pewności ? 
×