bizonzo56user

Kabina mtz 82

Polecane posty

CamilloVII    18

Masz więcej miejsca napewno. Będziesz mógł dzięki temu chociażby przełożyć dźwignie od biegów na prawą stronę. Będziesz mógł uchylić boczne szyby czyli zawsze się ochłodzisz bardziej. Większa widoczność w tej kabinie jest. Napewno jest pod tymi względami lepsza. A i jeszcze tą cene wyjściową zbijesz troche i będzie inny świat:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CamilloVII    18

@pit rzeczywiście ładna, przestronna pachnąca lakierem tapicerowana i przedewszystkim kompletna w przeciwieństwie tej używanej. A dopłata 1000 zł za możliwość nowej szczelnej to wg mnie nie wygórowana cena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    210

No ja też bym na twoim miejscu zastanowił się nad kupnem tej nowej. 1000 zł wiecej a nie musisz się martwic o odnowe  starej i skołowanie drzwi i tylnej szyby :P


"Ziemia to klejnot drogi, kto jej pilnuje nie będzie ubogi"

Jeśli zgadzasz się z moim postem to strzałkę w górę wciśnij to nic nie kosztuje a mnie motywuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Starą kabinę olej.  Nie będziesz mógł na nią patrzyć nawet jak ją odpicujesz. Zazwyczaj pogięte drzwi, podłoga nieszczęśliwa skręcana w tylu miejscach ze dwa razy tak samo skręcić się jej nie da. Dołóż i kup nową.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aha ale nie wiem czy ona bedzie ładnie wyglądac w duzej orginalnej ładnie wygląda chciałem ją wygłuszyc pomalowac odpicowac i radio założyc do tej tą z linku i nie wiem teraz którą kupić

piszcie opinie o tych orginalnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Dobrze wygląda. Ruski to kozak i w polskiej kabinie dalej nim jest.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Oryginalna dobra jak jest nowa. Stara kabina ruska czy mała czy duża jest do bani. Urobisz się przy niej i dalej to będzie złom.

A to cię nie przekona?

http://www.agrofoto.pl/multimedia/galeria/15382,958.html


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bo w starej dużej jak pisałem podłoga tak poskręcana że wściec się idzie, drzwi zazwyczaj pokrzywione... wieje jak diabli, zamki na pewno na wykończeniu, zawiasy lubią zardzewieć, szczelność bocznych szyb daje wiele do życzenia. Jeśli kupił byś dużą nową nie ma sprawy...... ale duża stara będzie nie wiele lepsza od sportowej.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CamilloVII    18

Stare to zawsze stare. Rozklekotane, wyrobione i podniszczone. W starym zawsze coś już będzie nie pasować i klekotać i wkurzać swoim stanem. Będziesz klął na brak drzwi i tylniej szyby co zrobi z tej kabiny tylko pudło rezonansowe i ostojnik kurzu. Powiesz sobie wtedy :"kurde ale głupi byłem że nie dopłaciłem tego tysiąca". Jak to mówią stare to dobre tylko wino i skrzypce:) A nową możesz dodatkowo wygłuszyć odpicować i w rusku będzie prawie jak w fendzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

No właśnie. Poza tym nowa polska drzwi sztywne zespawane z profila, ruskie jakieś wiotkie blaszane wytłoczki, to samo boczne i tylna szyba.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jakie mają jeszcze plusy i minusy


dziekuje kolego za ciekawe porady i ten artykuł o tym udoskonalonym rusku miło popisac z inteligetną i miła osobą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

Popieram kolegów dobrze radzą lepiej kup nową niż walcz ze starociem ,jak chcesz taką wskrzesić to jeszcze dolicz tapicera  instalacje ramke ,szybe to na jedno wyjdzie co byś dołożył do nowej ,a na linku Seweryna naprawdę wygląda rusek dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Do nowej masz dostępne wszystko. Nowe ogrzewanie, nowy mechanizm wycieraczek, obicia, tapicerki nowe, nowa deska rozdzielcza, uszczelki, i cała reszta. W starej samo mocowanie uszczelek to porażka. jakieś zaginane blachy.Na zakrętach uszczelka kiepsko się układa i są dziury. Na pewno będą powyrywane ograniczniki drzwi. W nowej powinny być siłowniki. Ogólnie jak koledzy powiedzieli nowe to nowe i tu specjalnie nie ma dyskusji.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    2650

Tak właśnie myślałem naglak brzydki nie jest ale jak dla mnie bartersko ma to coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras84    1

Ta kabina http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/174419-kabina-do-mtz-82/ podoba mi się najbardziej, wygląda nowocześniej (okrągłe błotniki, fajne drzwi) a cenowo, podobno mniej więcej jak ta http://olx.pl/oferta/kabina-mtz-82-CID757-ID3nCpb.html#d4fb19a0e7

Tak jak wyżej wszyscy mówią, ta stara buda za pona 3tyś, to nieporozumienie, po uszczelkach zostało wspomnienie, jak byś chciał kupić drzwi i ramkę z szybą to zbliżysz się do ceny nowej budy, ale żeby to miało ręce i nogi najlepiej było by ją wypiaskować, pomalować, nowe uszczelki założyć, bo przeciąg Cię z niej wydmucha.

Przemyśl to dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj