Skocz do zawartości
bizonzo56user

Kabina mtz 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Kabina
CamilloVII    18

Masz więcej miejsca napewno. Będziesz mógł dzięki temu chociażby przełożyć dźwignie od biegów na prawą stronę. Będziesz mógł uchylić boczne szyby czyli zawsze się ochłodzisz bardziej. Większa widoczność w tej kabinie jest. Napewno jest pod tymi względami lepsza. A i jeszcze tą cene wyjściową zbijesz troche i będzie inny świat:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

CamilloVII    18

@pit rzeczywiście ładna, przestronna pachnąca lakierem tapicerowana i przedewszystkim kompletna w przeciwieństwie tej używanej. A dopłata 1000 zł za możliwość nowej szczelnej to wg mnie nie wygórowana cena.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lew908    207

No ja też bym na twoim miejscu zastanowił się nad kupnem tej nowej. 1000 zł wiecej a nie musisz się martwic o odnowe  starej i skołowanie drzwi i tylnej szyby :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    586

Starą kabinę olej.  Nie będziesz mógł na nią patrzyć nawet jak ją odpicujesz. Zazwyczaj pogięte drzwi, podłoga nieszczęśliwa skręcana w tylu miejscach ze dwa razy tak samo skręcić się jej nie da. Dołóż i kup nową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

aha ale nie wiem czy ona bedzie ładnie wyglądac w duzej orginalnej ładnie wygląda chciałem ją wygłuszyc pomalowac odpicowac i radio założyc do tej tą z linku i nie wiem teraz którą kupić

piszcie opinie o tych orginalnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    586

Bo w starej dużej jak pisałem podłoga tak poskręcana że wściec się idzie, drzwi zazwyczaj pokrzywione... wieje jak diabli, zamki na pewno na wykończeniu, zawiasy lubią zardzewieć, szczelność bocznych szyb daje wiele do życzenia. Jeśli kupił byś dużą nową nie ma sprawy...... ale duża stara będzie nie wiele lepsza od sportowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
CamilloVII    18

Stare to zawsze stare. Rozklekotane, wyrobione i podniszczone. W starym zawsze coś już będzie nie pasować i klekotać i wkurzać swoim stanem. Będziesz klął na brak drzwi i tylniej szyby co zrobi z tej kabiny tylko pudło rezonansowe i ostojnik kurzu. Powiesz sobie wtedy :"kurde ale głupi byłem że nie dopłaciłem tego tysiąca". Jak to mówią stare to dobre tylko wino i skrzypce:) A nową możesz dodatkowo wygłuszyć odpicować i w rusku będzie prawie jak w fendzie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    586

No właśnie. Poza tym nowa polska drzwi sztywne zespawane z profila, ruskie jakieś wiotkie blaszane wytłoczki, to samo boczne i tylna szyba.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jakie mają jeszcze plusy i minusy


dziekuje kolego za ciekawe porady i ten artykuł o tym udoskonalonym rusku miło popisac z inteligetną i miła osobą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    337

Popieram kolegów dobrze radzą lepiej kup nową niż walcz ze starociem ,jak chcesz taką wskrzesić to jeszcze dolicz tapicera  instalacje ramke ,szybe to na jedno wyjdzie co byś dołożył do nowej ,a na linku Seweryna naprawdę wygląda rusek dobrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    586

Do nowej masz dostępne wszystko. Nowe ogrzewanie, nowy mechanizm wycieraczek, obicia, tapicerki nowe, nowa deska rozdzielcza, uszczelki, i cała reszta. W starej samo mocowanie uszczelek to porażka. jakieś zaginane blachy.Na zakrętach uszczelka kiepsko się układa i są dziury. Na pewno będą powyrywane ograniczniki drzwi. W nowej powinny być siłowniki. Ogólnie jak koledzy powiedzieli nowe to nowe i tu specjalnie nie ma dyskusji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jonek98    885

Tak właśnie myślałem naglak brzydki nie jest ale jak dla mnie bartersko ma to coś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras84    0

Ta kabina http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/174419-kabina-do-mtz-82/ podoba mi się najbardziej, wygląda nowocześniej (okrągłe błotniki, fajne drzwi) a cenowo, podobno mniej więcej jak ta http://olx.pl/oferta/kabina-mtz-82-CID757-ID3nCpb.html#d4fb19a0e7

Tak jak wyżej wszyscy mówią, ta stara buda za pona 3tyś, to nieporozumienie, po uszczelkach zostało wspomnienie, jak byś chciał kupić drzwi i ramkę z szybą to zbliżysz się do ceny nowej budy, ale żeby to miało ręce i nogi najlepiej było by ją wypiaskować, pomalować, nowe uszczelki założyć, bo przeciąg Cię z niej wydmucha.

Przemyśl to dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×