Skocz do zawartości
mamusia33

szukam męża

Polecane posty

Momo    5

niestety masz racje od 4 lat jestem z dziewczyną blondynką i zrozumieć jej nie idzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

Czytaj ze zrozumieniem

Czytam... Póki nie jest w żaden sposób wykazać że kłamałeś to to nie jest kłamstwem, wielokrotnie ubiera się w ładne słówka brzydkie rzeczy i nikt z tego nie robi problemu, z rolnictwem ma być inaczej? Znajomy mówi że ma firmę budowlaną- faktycznie ma lecz oczekiwania są zaraz duże a on raptownie legalnie zatrudnia tylko brata, sam groszem nie śmierdzi i patrzy aby tylko przeżyć na bierząco. Ubarwianie, mylne oczekiwania ale mówi prawdę, nawet słowa kłamstwa lecz każdy myśli że śpi na pieniądzach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ywa    499

Jedna laska mi nawet kiedyś powiedziała ,że jak jestem rolnikiem to w ciągu kilku lat będę stary i brzydki :D

 

:D :lol: To nie wie co traci.....mój ojciec ma naturalne umięśnienie a nie napompowane czy obwisłe...

Takim stwierdzeniem możesz ją wykreślić na samym początku ze względu na jej umysłowość a w najgorszym przypadku ułomność.

To ciesz się jedynie, że się od niej opędziłeś.

 

Edytowano przez Ywa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    278

przecież mu dziewczyna komplement powiedziała, za kilka lat będzie stary ii brzydki czyli teraz jest młody i ładny :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miglanc88    110

Ha ha, no ja nie wiem czy bym się cieszył z takiego komplemetu. Powiedziała, że za parę lat. A para to przeważnie 2!!! Trochę kiepsko. ..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    287

Powiedziała za kilka a to różnica ,na szczęście ja za kilka  lat nadal będę młody ,tak sobie tłumaczę :P  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Max1987    19

Ja zawsze mówie ze jestem Kierownikiem w firmie bedącej na najniższym szczeblu przemysłu rolno-spożywczego :) Wszystkiego odrazu wiedziec nie musi nie chcemy łapac przeciez na kase:) (a ze u mnie kierownik i własciciel to to samo z czasem sie dowie)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    278

Ha ha, no ja nie wiem czy bym się cieszył z takiego komplemetu. Powiedziała, że za parę lat. A para to przeważnie 2!!! Trochę kiepsko. ..

para to dwa ale parę to może być 9 :D

Do mnie szwagier zawsze mówi prezes, i w obecności obcych robi wrażenie :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

Ja zawsze mówie ze jestem Kierownikiem w firmie bedącej na najniższym szczeblu przemysłu rolno-spożywczego :) Wszystkiego odrazu wiedziec nie musi nie chcemy łapac przeciez na kase:) (a ze u mnie kierownik i własciciel to to samo z czasem sie dowie)

Dlaczego mówisz o "najniższym szczeblu"? Mówi się że pracujesz u podstaw światowej gospodarki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miglanc88    110

Nie oszukuj ,przecież to kobiety a zwłaszcza te po 60,+ w wiedzą więcej niż Google. .ha ha. Mężczyźni są tylko dobrze poinformowani na różnego rodzaju tematy. .

Edytowano przez miglanc88

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

Max śmiało, pazerny nie będę ;)

Edytowano przez daremw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Ja czegoś nie rozumiem. Na prawdę uważacie, że to wieś odstrasza mądre umiejące kochać, dziewczyny? Bo mi się wydaje, że uciekają, bo mężowie piją, zaniedbują pracę, rodzinę i siebie i je, bo nie widzą dla siebie miejsca. Czyli z tego samego powodu z którego odchodzą w mieście. 

Jeśli widać że człowiek za kołnierz nie wylewa, a to wierzcie widać szybko na twarzy, rękach, to rozsądna osoba wycofa się, bo on bardziej od swojego małżonka będzie kochał alkohol.

Ja się przeprowadzam na wieś, bo mam taki pomysł na życie. Mam zawód, który potrzebny jest wszędzie z ludźmi dogaduje się łatwo. Jest dużo świetnych kobiet w średnim wieku na wsi, które dużo wiedzą mają o czym porozmawiać, ale nie mają często z kim. 

Może spotkam tam fajnego partnera na życie, a może nie. Nie boję się zmian i pracy. Mam nadzieję, że spotkamy się kiedyś w realnym świecie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daremw    128

no i tu też nie mogę się zgodzić, znam wiele przypadków facetów którzy nie piją wcale, wszystko ogarniają sami a zazwyczaj są odrzucani, prawda jest taka jaką tutaj mówiono już wiele razy, kobiety nie lubią takich wprost idealnych facetów i takim nie warto być bo i tak nikt nie doceni, trzeba mieć swoje wady bo nie będzie za co kochać :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sylwekx25    321

Koleżanko Aleksandra Julia masz po części rację są tacy dla których ważniejsza jest flaszka i kumple pod sklepem niż rodzina,Ale jeśli chodzi o moje przejścia w tym temacie to nie wiem czy to były mądre i kochające dziewczyny bo nie miałem szansy tego stwierdzić , rozmowa kończyła się szybko po tym jak powiedziałem czym się zajmuje w życiu , może akurat trafiałem na jakieś niezbyt rozgarnięte to lecą tylko na kasę i prestiż... No a wyglądu alkoholika nie mam bo nie piję wogóle %% więc napewno to je nie odstraszało ;).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur125    278

 Jeśli widać że człowiek za kołnierz nie wylewa, a to wierzcie widać szybko na twarzy, rękach,

rzadko zdarza się weekend żebym ze znajomymi coś nie wypił, i nie wiem gdzie to widać na twarzy i rękach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel040686    0

Dziś odwiedziłem tą stronę i widzę, że ciekawe tematy tu się toczą. Mieszkam też na wsi i widzę jak to jest, sam nawet szukam dziewczyny

 


Pracuję, a po pracy pomagam w gospodarstwie, lubię coś majsterkować przy ciągnikach i ogólnie maszynach, ale to trzeba chcieć

 


Nie piję, nie palę, nie zwracam uwagi na majątek drugiej osoby, interesuje mnie zrozumienie, szczerość, prawda i szacunek względem drugiej osoby, a mimo to i tak jest ciężko kogoś poznać

 

Edytowano przez pawel040686

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczypka    58

idąc  waszym tokiem myślenia to ja bym był jajcarzo-gnojarzem skoro pół dnia siedzę w kurniku a drugie pół w chlewni nieeeeee już wolę szczypka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×