Skocz do zawartości
KrzysztofKrawiec

Fendt 412 Variotronic [doposażenie w TMS]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt

Witam na forum.

Mam pytanie.

W moim Fendzie 412 Vario nie ma TMS,czy w związku z tym nie ma możliwości ustawień przez variotronic max obrotów silnika,sprawdzenia spalania?

Ogólnie opcji jest bardzo mało.

 

ps.Ile kosztuje dołożenie TMS do tego modelu?

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rolstudent    94

Aby dołożyć tms trzeba wymienic jojstik za jakies 12 tysi i dolozyc moduł zarządzania silnikiem. Ca jakies 20 tysi plus programowanie itp. To ceny sprzed 2 lat. Bo chcialem do 716 dołożyć ale to za drogo.

 

A tak masz 2 stopnie obrotów silnika i 2 tepomatu. Do wiekszosci prac to wystarcza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

No 20 tys. to trochę dużo.

2 stopnie tempomatu umiem ustawić,natomiast nie jestem pewny czy dobrze ustawiam obroty.

W menu jest tylko ustawienie prędkości 1 i 2 dla 1800 obrotów.

I jeszcze jedno pytanie wywala mi błąd resorowania przedniej osi (czujnik)i nie mogę jej wogóle wyłączyć.Jest to prosta i tania usterka ?Czy wręcz przeciwnie?

 

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolstudent    94

To pewnie czujnik szwankuje lub widelki sie zginęły z prawej strony ciagnika na koncu zawiasy jest oslona za ktora jest czujnik na widelkach. Zerknij tam.

 

Wiesz jak wyglada symbol obrotów siknika. W menu tam co masz tempomat klikasz dalej chyba f4 i masz dwa stopnie obrotów min i max pokretlami ustawiasz tam tez jest graniczne obciążenie silnika. Stopnie aktuwujesz ba podłokietnik z boku

 

A tempomat wlaczy sie dopiero przy 1250 obrotów silnika. Jojem w lewo z klapka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PronarekP5    25

A ktoś wie jak i umie objaśnić jak się programuje variotronik TI? Czyli cztery funkcję wywoływane i zapisane ustawienia? Próbowałem sam ale troche to skomplikowane a nie mialem z tym stycznosci.

Edytowano przez PronarekP5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez tomaszek767
      Jaki macie akumulator w 412 Vario? Mój coś ciężko pali i musze kupić nowy i nie wiem czy to za mała liczba Ah czy coś innego?
    • Przez Rogalski021091
      Witam.  Mam nadzieję że ktoś mi pomoże bo ja już się poddaje. Mam następujący problem. Pacjentem jest fendt 412 vario gdy chcialem nim ruszyć dokończyć orke wyskoczył mi błąd 4.1.A1 4.1.A5 i nie mogę nim ruszyć z miejsca (z czego doczytałem na forum te błędy odpowiadają za nastawnik skrzyni). Dodam że czujnik jakby widzi zakresy a i b a także n(luz) lecz gdy chce ruszyć dzoistikiem wyskakuje błąd i odcina skrzynie. Zdjąłem koło kostki dochodzące oczyściłem i spryskałem kontakt sprejem. Ciągnik nie był (przynajmniej u mnie) ani zalany lecz wiadomo jaka ostatnio pogoda słoneczna... Sprawdziłem też bezpieczniki i wygląda na to że wszytsko jest ok. Nie wiem co dalej dzwoniłem po fachowcami i każdy nabiera wodę w usta i że oni bez podłączenia komputera nic nie zrobią a jak próbuje przynajmniej dopytać się o koszta dojazdu i diagnostyki to jak to mi panowie powiedzieli że od 200 do 1200 w zwyż... Co może być winowajca tej usterki? bo ja już wyczerpałem limit swojej wiedzy a dalej boje się sadzić pazurów bez głębszego rozeznania... Uszkodzony kabel nastawnik ? Ręce opadają pomocy... 
    • Przez danonek21
      Witam proszę o opinie o ciągniku FENDT 410 Vario 2003r, najczęstsze usterki? itp
    • Przez center
      Posiadam od nowości ciagnik F 412 vario, po przepracowaniu niespełna 1tys mth wystapił błąd czujnika położenia ramion tylnego tuz-a. Okazało się że przyczyną jest nadmierny luz na tulejach tylnego wału tuz. Serwis podjął się wymiany tulejek co w ich przekonaniu poprawi zaistniałą sytuację. W trakcie naprawy odwiedziłem warsztat i okazało się, że na nowych tulejach jest identycznie, wał ma nadal wyczuwalny ok 1mm luz. Wobec powyższego chciałbym zapytać jak to jest w waszych ciągnikach? 
×