laxonultima

John deere 6510 problem z jazdą.

Polecane posty

laxonultima    0

Witam wszystkich użytkowników John deere'ów. Jak w temacie mam problem z jazdą jeżeli ciągnik się rozgrzeje to pracując w polu nie chce jechać do tyłu, podczas wrzucenia rewersu do tyłu słychać niepokojące dźwięki w skrzyni oraz miga kontrolka koło zębate z kropelką i po obu stronach są strzałki oraz kontrolka Stop silnik. Co może być tego przyczyną?


John Deere 6610

 

John Deere 6820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ta kontrolka to chyba zbyt niskie cisnienie oleju w, ukladzie skrzyni biegow ,tak mi sie wydaje . Jezeli do przodu jest dobrze to znaczy ze ma jakas nieszczelnosc gdzies na koszu rewersu


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laxonultima    0

a jakie jest właściwe czy jakie powinno być ciśnienie pompy ? Bo zauważyłem jeszcze że ta pompa co jest na wierzchu za kabiną strasznie tak dziwnie szumi. Pompa może być przyczyną że tak się dzieje ?


John Deere 6610

 

John Deere 6820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Tarczki mogły się skleić.Przyczyną tego jest częste używanie rewersu bez użycia sprzęgła.Druga opcja to opiłki z hamulców,które przedostają się w oleju do skrzyni przez co tarczki nie ciągną.Radzę zmienić olej i uciekać z tym ciągnikiem,póki znowu opiłki nie dostaną się do skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Ale fajne wypowiedzi :) sklejone tarczki bo za dużo się rewersu używa bez sprzęgła?? co to ma być? trzeba zrobić pomiar skrzyni i hydrauliki , pompa pod kabiną nie odpowiada za jazdę skrzynia ma swoją własną pompę, oczywiście jest to skrzynia Power Quad? zadzwoń do mnie pogadamy zajmuję się profesjonalnie naprawami ciągników przejrzyj moją galerię 501832246.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Miałem bardzo podobny przypadek z 6100 i było tak jak napisałem up,więc nie wiem z czego taka radośc u ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jezeli tarczki sie skleją to  ciągnik powinien ciągnąć a tym bardziej jezeli tłok je sciśnie a tu slizga czyli nie sciska sprzęgło wielotarczowe. tak jak napisał kolega mariusz najpierw diagnostyka bo  wymiana oleju jak jest uszkodzenie skrzyni nic nie pomoże a tylko szkoda oleju bo sie zanieczyści


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Wymiana oleju nic nie pomoże?Właśnie ja bym zaczął od tego,bo w starym oleju bardzo prawdopodobne jest,że znajdują się w nim opiłki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i zanieczyscisz nowy olej???? jezeli nawet są opiłki to trzeba wymyć korpusy bo nowy olej sie zanieczyści


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

No jeżeli chcesz robić to na dłużej to wiadomo,że sama wymiena nie pomoże,ale moim zdaniem najlepsze wyjście to zmienić olej i do ludzi,bo na zimnym,nowym oleju powinien chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik1973    15354

Na części, a nie do ludzi, toż najlepiej niech się następny męczy. Gówno kupić a sraczkę sprzedać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

naprawić jak sie powinno i sie dalej cieszyć ciagnikiem:)


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Super wypowiedzi, a swoją drogą dziwi mnie to że ktoś szuka na forach pomocy jak tu każdy sobie w sumie nie wiadomo co gdzie i jak? bez sensu , a co do wymiany oleju na sztukę to chyba robi się ciągnik po to żeby jeździł a nie żeby się następny męczył. Ponieważ każdego później może spotkać taki zakup wiec to się szybko może odwrócić panowie.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

mariusz skoro jesteś mechanikiem to orientujesz się co oznacza remont skrzyni w JD.To kasa,kasa i jeszcze raz duuuuża kasa.Do tych skrzyni lepiej nie zaglądać.Jeśli już miałbym dalej robić tym ciagnikiem to szukałbym drugiej skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelwlosty    6

Skąd wiesz co sie stało w tej skrzyni jak jeszcze nie jest rozebrana ? kupić drugą skrzynie ? skąd wiesz co ci sie trafi może jeszcze gorszy szmelc od tej co ma ? czy kupić nowa ? :huh:

 

 


Sprzedam oponę do beczkowozu !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Ja swoje wiem.Skoro mówicie,że wystarczy rozebrać i podłubać to ok.Tylko,żeby poźniej kolega nie był zły,że za remont nie zapłacił w tysiącach ale w dziesiątkach tysięcy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a na marginesie kolego zoch założyłeś temat ze ci twój jelonek nie chce odpalic to po co ten temat zmień ciągnik po co chcesz go naprawiać??


Diagnostyka komputerowa i naprawa ciągników rolniczych

Części do polskich i zachodnich ciągników rolniczych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek9292    0

Jak on wszystkie tak traktory naprawia jak wyżej to strach cokolwiek od niego kupić bo tego jd też pewnie na sprzedanie szykuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikad    1125

Ja swoje wiem.Skoro mówicie,że wystarczy rozebrać i podłubać to ok.Tylko,żeby poźniej kolega nie był zły,że za remont nie zapłacił w tysiącach ale w dziesiątkach tysięcy.

 

Mając taki ciągnik musisz liczyć się z takimi wydatkami, jak Cię nie stać na naprawy to kup ursusa czy zetora tam będzie tanio.


"Robiąc cokolwiek stajesz się kimkolwiek, nie robiąc nic stajesz się nikim"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

Dajcie spokój , właśnie skąd wiesz co ci się trafi koszt remontu takiej skrzyni z gwarancją to 10-13 tyś a drugiej w stanie niewiadomym za 2-3nie kupisz tylko każdy chce 10-15-18 tyś zł poza tym to dokładnie jak ktoś wyżej powiedział, nie wiesz co się dzieje? nie wykluczone że da się to zrobić i za 3-4 tyś i jeździć dalej czemu ciągle ktoś pisze remont skrzyni?? przecież nie remontuje się całej skrzyni tylko to co się popsuło ? Ale z was czarnowidze? Robię te ciągniki i  wiem że dwóch takich samych remontów nie ma i wiem że kupno drugiej przekładni to najgłupsza rzecz jaką można zrobić.


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Prosta sprawa.Wystarczy sprawdzić,czy w oleju są opiłki.Jeśli tak to grubsza sprawa,jeśli nie to jest cień szansy,że może to jakiś pierduł.Poczekajmy niech kolega rozejrzy się w tej sprawie,bo gdybanie tu nic nie da.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
laxonultima    0

Witam, trochę czasu minęło diagnoza do remontu skrzynia. Teraz pytanie do forumowiczów gdzie najlepiej naprawić skrzynie w moim rejonie? Mieszkam w okolicach Sandomierza. Proszę o pomoc. :)


John Deere 6610

 

John Deere 6820

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolba77    0

 

Witam,

mam problem z ciągnikiem John Deere. Notorycznie pęka mi pasek. Serwis przyjeżdża, naprawia a za jakiś czas znowu ta sama awaria. Ktoś ma pojęcie dlaczego?

Pomocy!

Iwona

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Paweł20498
      Witam wszystkich mam taki problem z john deerem 6310 a mianowicie czasem dzieje sie tak ze wrzuce rewers do przodu a ciagnik nie jedzie poruszam troche rewersem albo zgasze ciagnik i odpale wrzuce rewers i ciagnik jedzie. Zadne kontrolki sie nie pala problem jest tylko do przodu  do tylu ciagnik jedzie bez zarzutu dodam ze problemu z uciagiem nie ma dzieje sie to to sporadycznie czasem tez lubi wyrzucic rewers po czym wrzuce i jedzie dalej. Czy jest jakis przekaznik rewersu w tej skrzynce  z bezpiecznikami albo moze to ktoras z cewek ? Gdzie one sie znajduja.? Pozdrawiam
    • Przez Przemektsp
      Dzień  dobry
      Mam problem z moim john-deere 6610 przechodzi sam w tryb diagnostyczny d1a podczas jazdy , zapala sie ,,i,, niebieskie, czerwony i żółty wykrzyknik 
      Nie mam wsadzonego bezpiecznika do diagnostyki
    • Przez Lukas85
      Koledzy mam problem z przyciskami od EHR na błotnikach ciagnika JD 6910. Problem polega na tym że pod błotnikami sa jedynie uciete kable a przycisk dostałem oddzielnie wraz z kawałkiem wiazki. Po lewej stronie jest 8 kabli, natomiast wtyczka w przycisku ma tylko 6. Po prawej stronie jest 6 kabli ktorych kolory odpowiadaja kolorom w uciętej wtyczce ktora dostałem. Podłaczyłem przycisk z prawej strony dopasowujac kolory ale nic nie działa. Zmierzyłem napiecia na przewodach i po przekreceniu kluczyna na 4 z nich jest napiecie. Troche to według mnie nie logiczne bo wydaje mi sie ze napiecie powinno byc tylko na dwoch przewodach. Sam przycisk sprawdziłem i jest na 100% sprawny. Wewnąttrz są dwa mikrostyki z 3 przewodami każdy. Jak dany przycisk nie jest wcisniety styk zwiera dwa przewody. Po nacisnieciu rozwiera jeden z nich i dolacza drugi. Wyglada mi to na kontrole obecnosci lub sprawnosci przycisku na błotniku. 
      Czy ktos moglbym sprawdzic ile ma przewodów i jakie sa kolory we wiazce z lewej strony?
      Czy w tym ciagniku da sie w jakis sposób sprawdzic błędy podnosnika bez podłaczania komputera?
    • Przez Artur312
      Witam.pytanie czy ktoś przerabiał temat z .Skrzynia mechaniczna z rewersem elektrohydraulicznym. Na wstecznym biegu słychać stukanie pod kabiną ale tylko gdy włączony napęd.
      Może ktoś pomoże w tymacie .
    • Przez Joejoe
      Świeci kontrolka nr 1. Nie ma żadnych objawów spadku mocy itp. Pod obciążeniem podczas orki świeci kontrolka nr 9. Czujnik wymieniony, ciśnienie na hydraulice 200bar. 100mtg po wymianie oleju i filtrów oryginał jd
      Jak sprawdzić ciśnienie na skrzyni?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj