-
Podobna zawartość
-
Przez LordxViruS
Witam. Od kilku dni jestem posiadaczem ciągnika rolniczego Renault 103.54. Jak to zwykle bywa przesiadając się do takiego ciągnika z zwykłego Ursusa C-360 mam lekkie problemy z obsługą jego możliwości. Jest to Renault z 93 roku, z podnośnikiem ehr. Potrzebuję pomocy w rozróżnieniu co służy do obsługi czego w kabinie. Dołączam zdjęcie z panelem sterowania który znalazłem w internecie, bo niestety nie mam dostępu teraz do mojego ciągnika aby samodzielnie zrobić zdjęcie. Jedna dźwignia jest przekreślona, ponieważ mój ciągnik jej nie ma. Tak samo przekreślony jest jeden przycisk na prawo za fotelem, ponieważ mój ciągnik posiada tylko dwa. Pozostałe dźwignie i elementy pooznaczałem cyframi dla ułatwienia opisu. Jeśli ktoś wie do czego służą to proszę o pomoc. Z góry dziękuje
-
Przez everto
witam,
posiadam renówke 103.54 z 95 roku. wersję tracfor ( na pewno bo i w papierach ma tracfor)... rewers elektrohydrauliczny, ehr, 3 półbiegi. itd
Kręci ona do 2350 obr/min i ani Boże mój więcej, przy tych obrotach idzie max 32 km/h.
moje pytanie brzmi czy ona jest jakoś zablokowana ??
-
Przez kredx
Witam jestem nowy i jestem na kupnie ciągnika do pracy w lesie przy wyciągarce (5-7T). Chciał bym się poradzić, jaki ciągnik ( model, marka) polecilibyście do takiej pracy. Zależy mi żeby był z lat 1980 - 1990 mało elektroniki, żeby był prosty, dostępne i tanie części, jakiś sprawdzony model pod względem awaryjności. Moc tak około 75-100KM. Wymagania sporo ale Mój budżet to tak około 23 tysiące. Chętnie rozważę każdą opinie, propozycje, uwagę. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam.
-
Przez CheM
Witam. Zastanawiam się już od dłuższego czasu nad Zalesieniem około 2ha grntów ornych. Chciałbym sie dowiedzieć jakie sa warunki i czy jest to opłacalne. Ile można otrzymać dotacji na 1 ha max i przez jaki czas. Jeżeli ktoś jest w temacie prosił bym o informacje. Pozdrawiam
-
Przez everto
Witam
posiadam renault 103.54 na rewersie elektrohydraulicznym i 3 półbiegami z 95r. Mam z nią taki problem że mianowicie przełączenie rewersu trwa zbyt długo około (3-5 sek).Po przełączeniu z N (jak ciągnik stoi) na przód/tył trzeba te 3-5 sek odczekać i podczas jazdy jak zmieniam kierunek przód-tył również około tylu trzeba odczekać. Czas ten jest jednakowy i na wolnych obrotach silnika jak i na wysokich.Jest to dość denerwujące i utrudnia prace w polu. Dodam że podczas zmiany nie następuje szarpnięcie.
Był u mnie serwisant new hollanda prywatnie po godzinach i stwierdził że wg niego trzeby by wyregulować "czas napełnienia sprzęgieł". Niestety on nie posiada do renault odpowiedniej aparatury.
Stąd moje pytanie. Poszukuję speca który się tego podejmie. Okolice Płocka, Płońska lub Wyszogrodu. Ktoś coś?
-