radek269

Ursus C-360 woda w oleju

Polecane posty

internauta    0

Witam Kolegów

Wczoraj zdjełem głowice i okazało się, że uszczelki pod głowicą są dobre i zaślepki też dobrze wyglądają. Woda w bloku utrzymuje się na poziomie górnej krawędzi bloku.

I teraz niewiem co dalej robić i co może być przyczyną, że przedtem woda dostała się do oleju.

Ponadto zastanawia mnie fakt, że jak silnik był ciepły to spod tego dużego czerwonego korka koło kompresora szła para i dmucha z tamtąd powietrze.

Pozatym wydaje się mi, że jakby było uszkodzone uszczelnienie tulei to woda by bardziej zeszła a tak to ona utrzymuje się na poziomie górnej krawędzi bloku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
330CUrsus    0

No to zrób tak. Spuść to wszytko z silnika i wlej wody do chłodnicy jeśli nie dostanie się to raczej będzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
internauta    0

To jutro jak zdązę to to poskładam i zaleję chlodnicę wodą i zostawię na noc czy nadal będzie ubywać.

Starą oliwę z wodą spuściłem zanim zaczełem rozkręcać silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ferdek1    8

jak zalejesz go wodą ,a masz odkręconą misę olejową i wytarty silnik to podłóż pod silnik suchy karton żebyś mógł sprawdzić ewentualnie czy nie przecieka na którejś tulei,jak będzie przeciekać to zobaczysz pod którą tuleją będzie mokro i wtedy powinno pomóc wymiana uszczelnienia tulei


wniosek o płatność złożony,kontrola przeprowadzona-czekam na kasę...no i kasa wpłynęła na konto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
internauta    0

Witam

Silnik naprawiony. Okazało się że zaślepki technologiczne w głowicy te od dołu były od środka przerdzewiałe. Pozaśepiałem otwory z wodą w głowicy i podłączyłem kompresor 6atm i w dwóch głowicach te zaślepki wystrzeliły. Mymieniłem te zaślepki ponownie sprawdziłem głowice pod ciśnieniem poskładałem silnik i teraz wody nie ubywa.

Ale musze jeszcze ustawić luz na zaworach.

 

Orientuje się może ktoś jaki trzeba klucz zeby obracać wałem za nakrętkę na kole pasowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

najlepiej korzystać z korby, którą wkładasz w żłobienie w tej nakrętcei obracasz, ale jeśli jej nie masz to załóz klucz bodaj 24 na prądnice i też zrobisz co potrzeba;)


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

no niewiem czy tak prądnicą przekęcisz wał to nie zabawaka że sie lekko kręci po 2 ni w karzdym traktorze jest śruba w którą mozna wstawić korne

są na wałach śruby z łbem szesciokątnym


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek208    0

ja też obstawiam na pękniętą tuleję lub uszkoszone oringi na tulejach, albo uszczelka pod głowicą, bo głowica raczej peknieta nie bedzie jak równo silnik pracuje.

A jeszcze jedno pytanie wody w chłodnicy ci nie "burzy"???

Witam. A skąd woda może dostawać się do oleju jeśli w chłodnicy się "burzy". Uspokaja się tylko podczas zwiększania obrotów a na równych wyrzuca przez wlew w chłodnicy. Po spuszczeniu wody z układu odpaliłem i przyłożyłem rękę do wlewu i okazało się że jest do środka zasysane powietrze (podczas zwiększania obrotów jeszcze większe podciśnienie). Czy to ma jakiś związek z zaworami ssącymi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek208    0

Spaliny się nie zmieniły. Praca silnika jest bardziej miękka ale to dlatego że zimny a rozgrzewać już nie ma sensu. Oleju z wodą spuściłem ze 20l. Chodzi mi o to czy za te burzenie się wody w chłodnicy odpowiada jakaś konkretna usterka czy muszę postępować standardowo? Na sprawdzanie wodą na odkręconej misie jest za niska temperatura w dzień i woda zamiast kapać może zamarznąć w miejscu nieszczelności. Myślałem o sprawdzaniu sprężonym powietrzem.

Edytowano przez Matey
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cember16    0

Witam. mam taki problem a mianowicie od pewnego czasu podczas rozruchu zimnego silnika w c-360 niema ciśnienia oleju.Gdy zdejmę pokrywę od zaworów to olej jest biały koloru kawy z mlekiem i jest bardzo gęsty (galareta).Co może być tego przyczyną?.Dodam jeszcze że woda była spuszczana

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin8410    1

Przyczyna uszczelka pod głowicą , bądż uszkodzony uszczelniacz na tulei , lub pęknienta tuleja , na zimnym silniku odkręć korek wlewu oleju jeśli od wew strony będą krople woda w oleju na 100%

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shreku94    0

ja mam podobny problem ale w c-330 tylko to oleju dostaje się ropa a dlaczego to nie mam pojęcia:unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thomek    49

ja mam podobny problem ale w c-330 tylko to oleju dostaje się ropa a dlaczego to nie mam pojęcia:unsure:

 

paliwo nie jest spalane dobrze,albo wtryski,albo coś z rozrządem. umnie kiedyś w c360 klawiatura od zaworów odkręcała się i paliwo szło do oleju

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobny problem ale w c-330 tylko to oleju dostaje się ropa a dlaczego to nie mam pojęcia:unsure:

Być może, że zawór się podwiesił, a jaki kolor ma dym z tłumika i czy odczułeś spadek mocy w ciągniku ??


Pozdrawiam JohnDeere8320 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shreku94    0

ciągnik pracuje dobrze mocy mu nie brakuje kopcic tez nie kopci bardzo jedynie jak ma ciezko to na czarno kopci i troche olejem pluje z tłumnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prorok    2045

Kolego zerknij tutaj; .http://www.agrofoto....__fromsearch__1

U mnie woda szła do oleju i okazało się że to na szczęście tylko zaślepka pod jedną z głowicwink.gifPoczytaj tamten temat porady w nim zawarte powinny sporo wyjaśnić...smile.gif


Ci Prorocy co chleb jedzą g**no wiedzą!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    656

u mnie jak pluł olejem z tłumnika to wina była uszczelniaczy na zaworach w głowicy


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cember16    0

po zdjęciu głowicy na nie są widoczne na głowicy i uszczelce żadne uszkodzenia .Podczas pracy trzeba było co jakiś czas dolewać wody do chłodnicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

Witam. mam taki problem a mianowicie od pewnego czasu podczas rozruchu zimnego silnika w c-360 niema ciśnienia oleju.Gdy zdejmę pokrywę od zaworów to olej jest biały koloru kawy z mlekiem i jest bardzo gęsty (galareta).Co może być tego przyczyną?.Dodam jeszcze że woda była spuszczana

 

nie w tym dziale temat założyłeś, to jest dział MTZ/Pronar a nie Ursus trzeba trochę patrzeć zanim się zakłada nowy temat....


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ruski    0

gregorius Masz racje nie po to ktoś założył ten dział żeby pisać tu o każdym traktorze ! Następnym razem to niech czyta co tam jest napisane ! pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez wojtii
      dałem pompe wtryskową do naprawy,przywiozłem naprawioną , zamontowałem ,i nie chce zapalić :-[
      jak ustawić kąt wtrysku.bez momentoskopu? odpwietrzyłem dobrze,próbowałem metodą prób to ustawić i nic , nawet się nie odezwie
      pompa i wtryski są po naprawie ,co robić??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj