abuk14

Stukanie w silniku C 360

Polecane posty

jahooo    9191

Dokładnie, nastąpi zmeczenie materiału i remont gotowy, przeciwwaga wyjdzie bokiem. Dodatkowo od wibracji może wystąpić peknięcie wału.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jak nie dokręcisz  dziura w bloku gwarantowana  nie może być żadnego luzu musi tam siedzieć sztywno.Może śruba była za długa lub gwint jest nie taki jak trzeba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ja to bym z największą przyjemnością zrobił tylko czy może ktoś ma jakieś porady o to jak to dokręcić bo jest tam bardzo słabe dojście

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati8991    10

jakiś klucz u spawać czy cuś misę olejową zdjąć i kombinowac z kluczami najefektywniejsze rozwiązanie  bo wał wyciągać to trochę roboty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Pokombinuj  może nasadkę kup  co jest obrotowa  na 90 stopni albo trzeba będzie może poświęcić któregoś klucza , widzisz było się zapytać kogoś jak ma być zprzeciwagą  ale nawet do myślenia powinno dać że to jest w ruchu obrotowym  i daje się ośrodkową.Tak samo korbowody muszą być odpowiednio dokręcone.Co mogę powiedzieć jedynie życzyć że się uda dokręcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Od dłuższego czasu słyszę te metaliczne stuki i za nic nie mogę dojść skąd dokładnie są ale jestem bardziej za tym że z przodu powiedzmy na wysokości pompy wody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec1997    30

Ja obstawiam rozrząd,pewnie są zużyte koła zębate,otwórz wlew oleju i zapal ciągnik i zobaczysz co jest grane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Mi to wygląda na głowicę,zużyte koła nie dają takiego stuku i zawsze te zęby będą hałasowały cicho to chodzić nie będzie aby nie było metalicznego stuku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kobra66    5

Sprawdził bym oś koła pośredniego w rozrządzie bo pewnie nakrętka się odkręciła a oś koła wsuneła się do środka i zaczepia o przeciwwagę wału korbowego i dlatego słyszysz to na wysokości pompy wodnej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Żeby zaczepiło o przeciwagę to dziura była by z przodu i hałas nie miłosierny 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

Podczas spokojnej jazdy na pole nagle silnik w moim Ursusie zaczął głośno stukać. Ciągnik zaczął mocno dymić. Wystraszyłem się i zgasiłem go. Nie chciał już odpalić. Rozrusznik nie mógł okręcić. Zapalił dopiero na zapych. Stukot zelżał trochę ale nadal był słyszalny.

Zagrałem się za remont. Stopniowo zacząłem odkręcać silnik. W misce olejowej znalazłem takie części? Co to może być? Pokazywał w sklepie z częściami i zaprzyjaźnionemu mechanikowi od Ursusów ale nie mieli pojęcia co to.

Nie chciałbym rozkręcać całego silnika aby znaleźć miejsce ubytku? Może kojarzycie skąd te fragmenty pochodzą. Są aluminiowe lub z jakiegoś podobnego stopu, bo zdecydowanie lżejsze od żelaza.

 

post-166469-0-62938700-1502913374_thumb.jpg
post-166469-0-60426700-1502913372_thumb.jpg
post-166469-0-02419700-1502913371_thumb.jpg
post-166469-0-01889800-1502913369_thumb.jpg

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysiekC    18

To chyba może półpierścienie wału korbowego trochę zdezelowany ale bardzo mocno to przypomina kształtem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomas1987    52

Zdejmij oslone rozrzadu czesc wyglada jak by miala odbite zeby kola zebatego.Cos podobnego jest na wale korbowym tuz za kolem pasowym.Jak zaczął tluc to raczej i tak remont silnika cie czeka.jestem na tym samym etapie mi akurat rozrząd się rozkręcil i narobil sporo zlego-wyrwana tuleja trzymajaca kolek koła pośredniego. W efekcie czekam na silnik od zetora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1150

jeśli alu to przednia lub tylna pokrywa silnika


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Żeby był korbowód to kolega by widział że Ursus pokazał kopyto.Wygląda na półpierścienie wału bo skoro nie mógł okręcić rozrusznik lub której z pokryw,rozbierz przód silnika odkręć tylną pokrywę i patrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2092

U mnie w 60 jak było podobne objawy głośny stuk i juz nie mógł zapalić to był pęknięty korbowód który wybił dziure w tłoku. To wyglada na mocowanie korbowód do walu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Mi to wygląda na przedni odrzutnik oleju, blachę na wale przed zębatką rozrządu. Bo odbite są na nim zęby, bo jest to blacha, bo nie jest to półpierścień, bo nie ma tam nic innego podobnego. A te grubsze kawałki jeśli są z aluminium to kawałek pokrywy rozrządu.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

I powodem by było nagłe dymienie i rozrusznik nie może przekręcić trochę za słabo albo ja za mało jeszcze w życiu widziałem cudów jakie potrafią się dziać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Do dymienia nie ma się to ni jak ale blacha w trybach rozrządu spokojnie zablokuje rozruch silnika. Jeśli wyleciała blacha zębatka na wale na pewno jest luźna a przestawienie rozrządu może mieć wpływ na dymienie.Nie mówiąc o tym że nie wiadomo co jeszcze się tam rozleciało, w jakim stanie jest klin, dla czego rozwaliło odrzutnik.

To na bank odrzutnik bo nie ma tam nic innego.

 

A koło pasowe  jest całe w tym miejscu gdzie jest klin? Lubiły pękać.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj