abuk14

Stukanie w silniku C 360

Polecane posty

JANCZAK1176    43

I tu się kolego mylisz. Nowa pompa kosztuje ponad 2000 zł, a za 600 zł zregeneruje ją producent, czyli WSK Poznań i daje gwarancję. U mnie w okolicy wszyscy jeżdżą na takich pompach i nie ma problemu.

 

Jak regeneruje to producent WSK Poznań,to się i zgodzę że pochodzi ,ale u mnie nikt nie wysyła pompy, tylko oddaje do naprawy ,lub na wymianę .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldi33    1

witam .podczas odpalania c-360 tuz po wyloczeniu rozrusznika i uruchomieniu silnika nastąpił 1 stuk,huk,trzaśniecie i silnik zgasł.krecilem przez te male okienko tym kołem i obraca się.jesli ktoś wie co to może być za przyczyna tego zdarzenia proszę o odp

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrjacoobek    48

Zobacz czy nigdzie nie jest pęknięty blok silnika, może korbowód się urwał.

Jeszcze mógłby by to być np. popychacz albo wałek rozrządu, jest wiele możliwości musisz rozebrać silnik i zobaczyć.

Edytowano przez mrjacoobek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Przykrywki klawiatury do zdjęcia i obserwuj czy podczas kręcenia wałem pracują głowice.

Druga sprawa to miska w dół i będzie widać najwięcej. Beknięty korbowód, urwany wał.

Koło pasowe wału obraca się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vanhool    0

wracając do tematu wału, z ciekawości odkręciłem okienko sprzęgła i zauważyłem myszkowanie zamachu, i stało się jasne że coś ma luz, tylko tak: czy jeżeli byłby pęknięty wał na ostatnim czopie to czy wogóle miałby tyle mocy żeby żeby ogarnąć pług 3-skibowy?? Czy może jednak nie jest tak źle i zrobił się luz na panewce głównej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

Jeśli ma tyle luzu, że zauważyłeś jak mówisz "myszkowanie" to nawet jeśli jest to spowodowane luzem, na panewce głównej jak podejrzewasz , to wał jest już na tyle wytarty, że nie ma z czego zrobić szlifu :(


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JANCZAK1176    43

Zobacz jeszcze w obudowie sprzęgła ,sprężyny dźwigienek,może masz łapkę luźno i stuka ,lub zapal na wciśniętym sprzęgle i rozkręcaj obroty ,powoli czasami gwałtownie i nasłuch*j.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leszek67    0

-- połączono --

 

Witam. U mnie był remont silnika C 360 tj.tuleje, tłoki, pierścienie, regeneracja głowic, regeneracja pompy wtryskowej - problem jest taki, że na zimnym silniku prawie nie słychać odgłosów ciapania z silnika gdy się rozgrzeje przy wyższych obrotach wyraźnie słychać odgłosy ciapania przy głowicy (podobny odgłos jak rozszczelnienia kolektora wydechowego) na 4 cylindrze na rozgrzanym silniku po poluzowaniu nakrętki wtryskiwacza minimalna reakcja spadku obrotów. Obecnie chodził po remoncie 20 godz i zostały sprawdzone i wyregulowane luzy zaworowe - odgłosy są głośniejsze. Proszę o wskazówki.

Edytowano przez Marcin91
dublowanie tematów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    92

Dodaj jakiś film tego ciapania albo przyłóż rękę na dekle głowic czy nie czuć bardzo dużych drgań abo jak by coś uderzało coś w głowicę.

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy może to być luz na tulejce korbowodu??? skoro nowe są??? chyba że na tłoku

 

regeneracja

 

nowe jeszcze klawiatura na wszystkich cylindrach ustawione zawory ssący 20 wydech 30 i to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor11    131

jeśli to kapitalka i wszystko jest dobrze zrobione to podejrzewam zawór na prowadnicy jest za ciasno zrobiony bądź spręrzyna na zaworze jest za słaba i przytrzymuje go

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chodził pół roku okej a teraz nagle puka

 

pali ok tylko chodzi chwile ok a potem 3 razy puknie i przestaje dziwne to jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
traktor11    131

no tak może być chyba że był blok planowany ale tego w zasadze w zwykłej 60-ce nie robi tylko w perkińsie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj