abuk14

Stukanie w silniku C 360

Polecane posty

PAWELEK1108    0

JUZ PRZY ROZBIERANU TE ZEBY BYŁY USZKODZONE remont był spowodowany kopceniem z odmy

a jakies stuki było wczesniej słychac tylko myslelismy ze to tulejki na tłokach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

założyliście rozrząd z uszkodzonymi zębami ,ludzie jaja se robicie...rób ten rozrząd i to porządnie .... zmień mechanika bo ten tekst z ciśnieniem opadowym na wałku powala na kolana....

Edytowano przez kozulek2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

założyliście rozrząd z uszkodzonymi zębami ,ludzie jaja se robicie...rób ten rozrząd i to porządnie

Zgadzam się w 100%. założyliscie stare i zniszczone częsci nazat?!

I masz wątpliwosci dlaczego zle chodzi, mimo remątu?

Zmien te koło lub kła, na nowe. No ale, bynajmniej jest pszestroga dla innych nowych Mechaników :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWELEK1108    0

Czyli najrozsądniej teraz zmienić wałek rozrządu z kołem, koło pośrednie i koło od pompy wtryskowej tak?

Edytowano przez milanreal1
caps lock

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kozulek2    228

poszukaj człowieka który prawidłowo oceni ci stan twego rozrządu , włożenie nowego wałka jeśli będą wyrobione otwory to lipa...żeby wpasować nadwymiarowy wałek trzeba rozwiercić blok itd... a to nie jest robota dla laika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWELEK1108    0

wymieniłem dzis wszystkie tryby i stukanie ustało zostało taki tylko odgłos zebatek nawet głosny ale to chyba normalne ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

Tak. Koła zebate muszą sie lekko dotrzec. Po pownym czasie ten odgłos zniknie. :)

Edytowano przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PAWELEK1108    0

problem ze stukaniem i z zebatkami sie skonczył nie wiecie dla czego?

bo sprzedałem ciągnik haha

teraz czekam na nowego new hollanda td 5050+osprzet moze nie bedzie stukac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin2601    3

Witam mam problem, wymienialiśmu kompletną obudowe rozrządu w 3p, założyliśmy dekiel wszystko podokręcane zapłon ustawiony na znaki. Ciągnik zapalił ale słychać jakieś stuki jakby coś uderzało w dekiel. Zdjelismy spowrotem i zapaliłem bez dekle okazało się jakby wałek rozrządu pukał w dekiel. Samoistnie się wysuwa. co sie stało?

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

witam, odnawiam troszeczkę temat , po wymianie przewodu który podaje paliwo to wtrysku ( sekcja IV od baku ) słychać takie właśnie "cykanie" na wolnych obrotach , podobne te "cykanie" jest to włączonego kompresora w ursusie c-360 , filtr powietrza jest drożny zawory są dobrze wyregulowane , przewód został wymieniony ponieważ lał, nowy też leje [leje na skręceniu przewodu z pompą ]

 

podejrzewam zawieszony wtrysk ponieważ możliwe że przy wymianie przewodu dostało się coś to wtrysku i syczy ale nie jestem w 100% pewny niech wypowiedzą się osoby z większą wiedzą ode mnie

 

pompa wtryskowa regenerowana z głowicami

Edytowano przez PIOTREK44

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

wszystko się wyjaśniło przewód idący to wtrysku nowy który założyłem okazał się bublem dopiero stary przewód jest dobry ,wtrysk jest w porządku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cichy1925    1

podpinam sie pod temat powiedźcie mi jak wyregulować zawory i jaki luz powinien być na poszczególnym zaworze mi też troszke cyka ale to własnie wina zaworów tak myśle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolos87    4

Kolego Cichy,

 

luzy zaworowe (bez względu na temperaturę silnika):

 

- ssące 0,18 - 0,22 w przybliżeniu 0,20

-wydechowe 0,28 - 0,32 - I I - 0,30

 

Regulując luz na każdym cylindrze tłok powinien się znajdować w górnym martwym punkcie na granicy suwu sprężania i pracy (można przyjąć, że w momencie wtrysku do akurat regulowanego cylindra) ponieważ luzy zaworowe są wtedy największe.

Wkładasz szczelinomierz odpowiedniej grubości między trzonek zaworu, a końcówkę dźwigni i sprawdzasz czy przesówa się swobodnie, ale bez luzów. Nie może dać się przesówać ciężko - zbyt mały luz! Żeby wyregulować bierzesz śrubokręt, kluczyk, popuszczasz nakrętkę kontrującą i w zależności od potrzeby dokręcasz, lub odkręcasz śrubę regulacyjną w końcówce dźwigni zaworu, po czym ponownie ją kontrujesz. Regulacja jak się nie mylę w kolejności 1-3-4-2

Chyba tyle. Jakby coś więcej, to niech inni mnie poprawią lub dopiszą.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

jak to luz zaworowy bezwzględu na temp. silnika? to po co w takim razie jest luz zaworowy? zawsze sie go ustawia na zimnym silniku.


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Akurat w 60-ce nie ma to znaczenia. Są silniki w których ma. A luz jest po to by uniknąć niedomykania zaworu przez brak luzu, dać miejsce elementom sterującym na rozszerzanie się wskutek temperatury, dać miejsce wyrabiającym się elementom. Głownie wpadającym coraz głębiej zaworom wskutek zużycia przylgi i gniazda.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbozowy    29

no właśnie żeby dać miejsce elementom sterującym na rozszerzenie się wskutek temperatury. to teraz ustaw luz na nagrzanym silniku i potem sprawdź na zimnym. no ale może 60 to już ma takie rozwiązania,że rzeczywiście nie ma to znaczenia...


Naprawy maszyn budowlanych VOLVO u klienta (mechanika, hydraulika, elektryka, dpf, ad-blue).

Obsługa klimatyzacji w każdym sprzęcie u klienta.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kolos87    4

Jak kolega @seweryn20 pisze - akurat w 60-ce nie ma to znaczenia. Tego jestem pewien. Z resztą podałem ssący od 0,18-0,22 a wydechowy od 0,28-0,32, więc jak chce Ci się tak bawić to na zimnym silniku możesz sobie ustawić według górnej granicy podanych zakresów, a na gorącym według dolnych i po sprawie.

 

Pozdrawiam.


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK44    2

podpinam sie pod temat powiedźcie mi jak wyregulować zawory i jaki luz powinien być na poszczególnym zaworze mi też troszke cyka ale to własnie wina zaworów tak myśle

 

http://www.agrofoto.pl/forum/topic/46606-jak-ustawic-1-tlok-w-gmpjak-ustawic-zawory/ może ci to coś pomoże

jeżeli chodzi o cykanie to u mnie była wina przewodu który lał i przytykał dostęp do wtrysku

a filtr powietrza jak tam?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam przepraszam jeśli podobny temat istnieje ale nie wiemy już co robić w ostatnim czasie silnik w c360 dziwnie się zachowuje raz na jakiś czas którego nie da się określić czasem co 30 mian a innym razem przez cały dzień w ogóle, najczęściej podczas dodawania gazu przy ruszaniu albo zawracaniu silnik zaczyna stukać metalicznym dźwiękiem i dziwnie kopcić (robią się takie kłęby dymu czarnego) przez ok 5 sekund potem wszystko wraca do normy luz na zaworach ustawiony i się nie zmienia wszystkie uszczelki pod głowicami wymienione cały czas ma tyle samo siły trochę kopci ale to wina pierścionków bo są już do wymiany czy może to być spowodowane tym ze któraś szklanka możne się zawieszać bo tak uważa ojciec ze może coś być w tym kierunku czy ktoś miał podobny problem lub może coś nam doradzić zanim rozbierzemy pol silnika i nic nie znajdziemy:-(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Spalanie stukowe, jeden z wtryskiwaczy jest nieszczelny, pojawia się na nim kropla paliwa która spala się później, wtryskiwacze do roboty.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no właśnie o wtryskach tez debatowaliśmy ale nie pasowało nam to z powodu tego ze raczej powinno być to chyba cały czas widoczne a nie od czasu do czasu :( ale myślę ze jednak od tego zaczniemy czekam na kolejne propozycje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Nie będzie widoczne cały czas, iglica wtryskiwacza jest wyrobiona (raczej zawór stożkowy) i uszczelnia jedynie przy stałym wydatku paliwa, przy wzroście przy dodaniu gazu zacina się niekiedy i st ąd ten efekt, chcesz czekaj se i pisz i pytaj sie kogo chcesz


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez biszu
      Kupię tura do c360 stary typ na sankach. Rejony Podkarpacia, swietokrzyskiego, lubelskiego. 
      Wszelakie informacje proszę na priv.
      Pozdrawiam.
    • Przez goorall_88
      Dzień dobry, 
      Mam problem z ciagnikiem mccormick mc 135 power6. Cały czas świeci się pomarańczowa kontrolka tuż obok głównego wykrzyknika ostrzegawczego. Z francuskiej instrukcji przetłumaczyłem że to coś w rodzaju "uruchomienie na zimno". Ciągnik pracował kilka godzin i silnik raczej się zagrzał. Mrozu też brak. 
      Dodatkowo też z rurki odchodzacej od silnika z lewej strony z dołu cały czas wydastaje się dość gęsta para. Brak w niej oleju. Nie jest też to dym. Czy to może być jakoś powiązane? 
      Ciągnik posiada też zmianę biegów w przyciskach ("sekwencja" ?). Liczba na dźwigni cały czas miga. Czy to normalne? 
      Dodam że ciągnik pracuje normalnie. Nie wydaje żadnych niepokojących dźwięków. Nie brakuje mu mocy. 

    • Przez pulek227
      Witam
      Mamy taki problem z odpaleniem ciągnika mianowicie po przekreceniu kluczyka kontrolki się zapalają po chwili gasną i jak chce zakręcić rozrusznikiem to nic się nie dzieje. Dopiero jak przypadkowo bujnalem kabina to trochę zakręcil.
      I wygląda to tak że jak przechyle troche kabinę to kręci i pali normalnie a jak kabina jest normalnie to po przeleceniu kluczyka nic się nie dzieje 
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj